Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Pendolino by po střetu s autem dopadlo lépe než jiné vlaky, tvrdí generální ředitel Českých drah Ing. Petr Kousal. Reagoval tak na tvrzení šéfa Drážní inspekce Zdeňka Žáka, podle něhož je pendolino velmi citlivé a při vážnějším poškození prakticky neopravitelné. Podle náměstka ČD pro provoz Jiřího Kloutvora by naopak oprava pendolina byla zřejmě levnější než oprava jiné lokomotivy. Pendolino má oproti běžným lokomotivám čelní deformační zónu. Běžné stroje jsou vybaveny pouze nárazníkem na nosném rámu a oprava nosné části je vždy dražší než oprava rámu. Na koridorech jsou vyjma 5 přejezdů všechny zabezpečeny. I těchto pět přejezdů je však vybaveno světelným a zvukovým výstražným zařízením, ale bez závor. Na uvedených přejezdech je vzhledem ke složitosti terénu snížena rychlost všech vlaků na 120, ale většinou až na 80 km/h.
CSPSV | 10.3.2005 (22:40)
Související zprávy
Hawkey
12.03.2005 (21:36)
Jedna vec je kompozitni celo a jeho soucasti .. viz to co se rozbilo pri pretahu 001 do CR. To neni problem vymeni a ani ten svatenec na cem je ten kompozit pridelanej.
Vetsi pruser jsou bocnice a vlozeny vozy cely z hlinikovych profilu, to jak se krapne, tak to je na odpis, to se snad ani neda opravit
Vetsi pruser jsou bocnice a vlozeny vozy cely z hlinikovych profilu, to jak se krapne, tak to je na odpis, to se snad ani neda opravit
Kubíček
12.03.2005 (10:41)
Y2K: V tom případě bych navrhoval 7 deformačních zkoušek a veškeré problémy jsou vyřešeny!:-)
11.03.2005 (14:56)
Poznámka k odolnosti:čelo je možná odolné,ale spřáhlo to stejně nevydrží a je otázka jake jsou možnosti opravy res. výměny.Viz problémy s přepravou prvního pendolina z Itálie do Prahy.
Y2K
11.03.2005 (14:14)
Neobjede, pokud budou závory v obou jízdních pruzích. Taková deformační zkouška by nebyla od věci, ale abychom pak neměli o jedno Pendolíno méně :-)
11.03.2005 (13:12)
Pokud nekdo neprovede konkrétní deformační zkoušku například z ruchlosti 120 km/h proti "zdi" tak jsou to všechno pouhé spkulace. Ono je nakonec úplně jedno, je–li na trati přejezd se závorami nebo bez závor. Neukázněný řidič klidně objede i závory.
Chary
11.03.2005 (1:23)
Ahá, takže máme v Pečkách téměř unikum, jeden z pěti přejezdů na koridoru bez závor.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko