Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Karlovy Vary - V Karlovarském a Ústeckém kraji je Podkrušnohorská magistrála důležitou spojnicí měst Ústí nad Labem, Mostu, Chomutova, Kadaně a Karlových Varů, Sokolova a Chebu. Celá trať je dvoukolejná, z Bíliny do Českých Zlatníků s tříkolejným úsekem. V současné době probíhá elektrifikace úseku mezi Kadaní a Karlovými Vary (trať č. 140). V cílovém stavu bude celý traťový úsek dálkově ovládán z dispečerského pracoviště v Karlových Varech. Před stanicí Kadaň bude střídavá trakční soustava 25 kV přecházet v soustavu stejnosměrnou 3 kV. Hnací vozidla používaná na této trati budou muset být minimálně dvousystémová.
Ostrava - V Moravskoslezském kraji byly zahájeny přípravné práce spojené s elektrizací a modernizací trati 316ČD Ostrava Svinov - Opava východ. Zde bude v březnu zahájena rozsáhlá výluka celého úseku. Místo vlaků budou jezdit autobusy podle jízdního řádu, který je uveden v knižním jízdním řádu u trati 316. Tato výluka potrvá přibližně půl roku.
Lichkov - V Pardubickém kraji se připravuje stavba s názvem Elektrifikace tratě Letohrad - Lichkov st. hr., která postupně nabývá na mezinárodním významu z důvodu zajištění kvalitní a hlavně rychlé tranzitní přepravy Polsko - Rakousko a Polsko - Maďarsko.
V České republice je celkem 9.582 km tratí, z toho 7.631 km jednokolejných a 1.951 km dvou a vícekolejných. Z celkového počtu je 46 km s trakční soustavou 1500V, 1.647 km se soustavou 3000V a 1.249 km je elektrizováno 25 kv/50 Hz.
Ostrava - V Moravskoslezském kraji byly zahájeny přípravné práce spojené s elektrizací a modernizací trati 316ČD Ostrava Svinov - Opava východ. Zde bude v březnu zahájena rozsáhlá výluka celého úseku. Místo vlaků budou jezdit autobusy podle jízdního řádu, který je uveden v knižním jízdním řádu u trati 316. Tato výluka potrvá přibližně půl roku.
Lichkov - V Pardubickém kraji se připravuje stavba s názvem Elektrifikace tratě Letohrad - Lichkov st. hr., která postupně nabývá na mezinárodním významu z důvodu zajištění kvalitní a hlavně rychlé tranzitní přepravy Polsko - Rakousko a Polsko - Maďarsko.
V České republice je celkem 9.582 km tratí, z toho 7.631 km jednokolejných a 1.951 km dvou a vícekolejných. Z celkového počtu je 46 km s trakční soustavou 1500V, 1.647 km se soustavou 3000V a 1.249 km je elektrizováno 25 kv/50 Hz.
CSPSV | 27.2.2005 (13:41)
Související zprávy
Oombreé
03.03.2005 (10:53)
Ktož jsů boží bojovníci a zakona jého
xz
28.02.2005 (10:05)
ad JR 27.2.2005 - 18:10)
ono to je stejne jedno - jestli ss lokomotivy prebejvaji nebo ne, protoze z Varu do Chebu je 25kV/50Hz, takze by se musel predelat jeste tenhle usek.
ono to je stejne jedno - jestli ss lokomotivy prebejvaji nebo ne, protoze z Varu do Chebu je 25kV/50Hz, takze by se musel predelat jeste tenhle usek.
Mira
28.02.2005 (9:46)
Zajímalo by mne kde je 46km trakční soustavy 1500V, Lipenka už přeci není na 1500V.
27.02.2005 (19:16)
Sergej
27.02.2005 (18:21)
Nevi nekdo, do jake miry ma byt trat z Ostravy do Opavy zmodernizovana? Jestli se jedna jen o nejake upravy, nebo kompletni renovace? Podle te pulrocni vyluky to vypda, ze asi nepujde o nejakou hlubokou rekostrukci. Neni k tomuto tematu nejaky odkaz, kde bych se monl dozvedet vic? Dik
27.02.2005 (15:42)
nemůžu si pomoct, ale 25kV až do Kadaně, tzn. celej novej úsek, je pěkná debilita. V době přebytku ss lokomotiv a nedostatku v celý AC soustavě.....
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko