..: Aktuality a články - ČR Praha :..

Ilustrační fotoPraha - Dne 25.5.2006 vydal Drážní úřad stavební povolení na rekonstrukci traťového úseku Praha-Libeň – Praha-Běchovice. Celková hodnota stavby v délce 8,763 km činí 2.610.403.128 Kč včetně DPH a objednatelem je SŽDC, Stavební správa Praha. Vše je financováno prostřednictvím SFDI. Modernizaci traťového úseku provede Sdružení SKANSKA - SSŽ - Běchovice (vedoucím sdružení je Skanska s 64%, 36% má SSŽ), projekt zpracovala společnost IKP Consulting Enigneers. Stavba bude probíhat až do září 2009.

   
ŽelPage - elektronický magazín o drahách
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Veřejné použití obsahu bez výslovného souhlasu autora není dovoleno.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2018 Spolek ŽelPage
:. Přihlášeníopen/close
 
 
  
 
Zapomenuté heslo   
Zaregistrovat   
:. Nabídka eShopuopen/close
:. Poloha vlaků CZopen/close
Poloha vlaků CZ
 
:. Vyhledáváníopen/close

 
   
 
 
   
 
» Přidat odkaz
:. Info pro fotografyopen/close
Informace o podmínkách
na focení v ČR

Slunce
vychází v 05:52
zapadá v 20:19

meteo meteo
:. Novinky na VLAKY.NET
Poslední příspěvek V Praze byla zahájena významná železniční stavba
Budovatelský počin má název Optimalizace traťového úseku Praha Hostivař – Praha hl. n., II. část – Praha Hostivař – Praha hl. n. a její slavnostní zahájení se odehrálo dne 15. srpna 2018 takřka přímo na ...

Poslední příspěvek 15 let estakády u Dlouhé Třebové
Při cestě vlakem z České Třebové do Ústí nad Orlicí bereme dnes úsek trati od odbočky Parník do Dlouhé Třebové již jako samozřejmost. Trať před vjezdovým návěstidlem do Dlouhé Třebové je vedena po estakádě ...

Poslední příspěvek Rozloučení s legendou našich příměstských tratí
Pátek 10.8.2018, byl posledním dnem, kdy byla na pravidelný spoj Českých drah nasazena elektrická jednotka 451.025/451.026, jediný doposud provozovaný zástupce původní řady EM 475.1. Výroba těchto vozidel ...