Praha - Výstavba nového spojení, která by měla být dokončena na konci roku 2008, umožní výrazné zlepšení dopravy v pražské aglomeraci. V Praze by měly následně vzniknout nové zastávky a provázaný systém linek městské železnice.
A jak by to tedy za pár let mohlo v Praze vypadat?
Praha - V neděli 23. září ve 20:00 končí výluka 1.TK Praha-Uhříněves - Říčany + liché kolejové skupiny v Říčanech a zároveň v ten samý okamžik bude zahájena výluka 1.TK Říčany - Strančice a opět výluka liché kolejové skupiny. Během této výluky bude probíhat úprava úsekových odpojovačů na strančickém zhlaví.
Tato výluka potrvá do středy 26.9.2007 20:00, kdy bude výluka ukončena a zároveň bude zahájena výluka sudé kolejové skupiny v Říčanech a 2. TK Říčany - Strančice, která potrvá do 19. října.
V neděli 23.9.2007 končí platnost jednoho výlukového jízdního řádu, od pondělí platí nový výlukový jízdní řád.
Říčany - Podle nejnovější dopravní studie, kterou pro město Říčany vypracovala společnost Cityplan, by v letech 2010 - 2011 měl v Říčanech vedle vlakového nádraží vzniknout Regionální autobusový terminál, na který budou zajíždět stovky autobusů denně, místo aby končily až na stanici metra Depo Hostivař. Tím se Říčany stanou opravdu významnou přestupní stanicí, vlaky mezi nimi a Prahou potom ještě zvýší svůj význam.
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Veřejné použití obsahu bez výslovného souhlasu autora není dovoleno.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2024 Spolek ŽelPage