Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
4960 + 4974 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Tehachapi pass/CA - GPS: 35°11'38.86"N, 118°31'31.923"W » - Datum: 2.6.2011 - Autor: optus - Zobrazeno: 6089x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Autore, nic ve zlém, ale když už ses vyskytl na tak úžasném místě, nešlo někam popojít a vytěžit z této příležitosti mnohem víc, než takovýto celkem banální pohled, jaký by se dal s trochou nadsázky vyfotit téměř kdekoliv? Chápu, dvě pro nás exotické mašiny, ale to mi přijde trochu málo. A navíc se to okometricky celé dost výrazně kácí doprava...
09.04.2013 (17:12)
V pohodě... O několik řádků níže jsem zmiňoval, že prezentuji fotky i jinde. Do smyčky svítí do poledne... Nafotil jsem několik vlaků přímo ve smyčce, a pak šel zas o kousek dál, protože se otočilo slunce.. A jak na potvoru, přestala ranní špička a nic nejelo...
Chtěl jsem vylézt na kopeček nad smyčkou, abych ji tam dostal celou... Vyšlapané cestičky od šotoušů přimo vedly.. Nicméně jsem na jedné cestičce zkřížil cestu hadovi... tak jsem vzal nohy na ramena a upaloval k autu.. Později jsem se dočetl, že tahle ooblast je plná chřestýšů :-o tak jsem pak fotil raději v bezpečnějším terénu....
Náklon byl předmětem diskuse ve schvalování. Je to možné, že je to malinko nakloněné...
Chtěl jsem vylézt na kopeček nad smyčkou, abych ji tam dostal celou... Vyšlapané cestičky od šotoušů přimo vedly.. Nicméně jsem na jedné cestičce zkřížil cestu hadovi... tak jsem vzal nohy na ramena a upaloval k autu.. Později jsem se dočetl, že tahle ooblast je plná chřestýšů :-o tak jsem pak fotil raději v bezpečnějším terénu....
Náklon byl předmětem diskuse ve schvalování. Je to možné, že je to malinko nakloněné...
jak dlouho po sobě ty náklady vlastně jezdí?
toto by na railpictures asi neproslo, vypada to jak bumlak = na 2nd stranu takhle na TChL foti malokdo, vetsinou je videt asi 100x tolik vozu :-) cau optusi, ty zlinaku z podhori!
Já jen :-D jestli se za tu dobu slunko neotočili (ironie). Ale popravdě, nechtěl bych být fírou v Americe :-)
08.04.2013 (18:21)
No když to vezmeš ve smyčce v Tehachapi fíra v čele v jednom místě může vidět vedle sebe (o pár metrů níže) steřd vlaku a když se podívá kousek dozadu tak i postrk.. a to ten vlak má i několik set metrů (možná přes kilometr)
Je pravda, že kousek od tohohle místa jsem fotil v ostrém oblouku tak, že jsem fotnul v mašiny v čele... a pohodlným krokem jsem došel na druhou stranu oblouku a mohl fotit postrk s násvitem.. Jak na potvoru zrovna jely asi prázdné ucelenky bez postrku ;)
Je pravda, že kousek od tohohle místa jsem fotil v ostrém oblouku tak, že jsem fotnul v mašiny v čele... a pohodlným krokem jsem došel na druhou stranu oblouku a mohl fotit postrk s násvitem.. Jak na potvoru zrovna jely asi prázdné ucelenky bez postrku ;)
Optus: mas pravdu, ze tyhlety kapotove stroje z fotky uz je ryzi vitezstvi fce nad vzhledem, ale drive, ty proudnicove diesely, jako byly E6 a ji podobne (http://en.wikipedia.org/wiki/EMD_E6) navrzene jeste ve stylu Art deco, to je neco, cemu design 60's vc. zde v kotlince tak nekriticky zboznovanych a precenovanych bert a bryli nemuze konkurovat, ba ani se dosahovat po kotnicich. Z Eurodieselu tak mozna Deltic. To byly jeste stroje, ktere byly hodny toho jmena.
Nazory na pary jsou subjektivni, mi se ale americke libi. Nezapomente, ze BBoye byly nakladni ucelovky, ale Niagary a podobne rychle stroje mely svou brutalni eleganci, Albatros vedle nich pusobil jako nejaka designova masinka na hrani, kterou magnat koupil svym detem na zahradni zeleznici a ktera, povazte, utahne tak petinu toho, co plnohodnotny stroj :)
Nazory na pary jsou subjektivni, mi se ale americke libi. Nezapomente, ze BBoye byly nakladni ucelovky, ale Niagary a podobne rychle stroje mely svou brutalni eleganci, Albatros vedle nich pusobil jako nejaka designova masinka na hrani, kterou magnat koupil svym detem na zahradni zeleznici a ktera, povazte, utahne tak petinu toho, co plnohodnotny stroj :)
Co se designu týče, tak s Wabunem až tolik nesouhlasím. Zvlášť, když porovnám vzhled Albatrosa, Mikáda, Šlechtičny nebo Štokra... a podívám se na Baldwinky nebo ALCO.... Kdepak, to jsou ladné tvary. Big Boy měl sice výkon jako blázen. Loko i s tenderm měřila přes 50m, ale je to ocelový ingot...
Když se podívám na Bardotky, Brejláky nebo z elektrik na Bobiny nebo Banán... Opět mám dojem, že design !Amerik" šel úplně stranou. Ale co se týče zvukové kulisy, tak to je něco jiného.. :) Časem přidám něco dalšího, aby bylo na čem porovnat design :)
Když se podívám na Bardotky, Brejláky nebo z elektrik na Bobiny nebo Banán... Opět mám dojem, že design !Amerik" šel úplně stranou. Ale co se týče zvukové kulisy, tak to je něco jiného.. :) Časem přidám něco dalšího, aby bylo na čem porovnat design :)
Jak dlouho čekal autor na konec vlaku? Pokud fotil i loko v čele. :-D
08.04.2013 (16:35)
Průjezd tohoto vlaku si nepamatuju. Smyčka v Tehachapi má přes 25 promile, vlaky tu jezdí de-facto krokem. Když budeš stát nad smyčkou, tak průjezd vlaku může být i 10 minut... Co tam bylo nejvíc, tak 7 mašin v čele a 2 na postrku.... Loko v čele jsem samozřejmě nefotil, když se podíváš odkud šlo slunce :D
08.04.2013 (14:24)
Jestli někdo tvrdí, že české lokomotivy neoplývají designem, tak by se měl kouknout na tuhle lokomotivu. A to je zadní postrk, nepletu-li se, že jo?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko