..: Fotogalerie - detaily fotografie 4001 :..
 

4001


4001Informace o fotografii:
 - Místo focení: Escondido Ave (Vista)
 - Datum: 10.6.2012
 - Autor: Josef Petrák  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Sprinter Escondido - Oceanside
 - Zobrazeno: 7421x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
20.06.2012 (21:12)  
Ešus: tahle trať je, co se týká osobní dopravy, svébytným systémem, vybudovaným z trati, která byla dlouhá desetiletí bez osobní dopravy. Takže infrastruktura je postavená na jeden typ vozidla.
20.06.2012 (20:54)  
Ono se to docela nabízelo, že jsou rampy vyklápěcí. V tomto případě to pak beru, ale stejně u toho nástupiště mohou zastavovat jen Desira a další vozidla se stejnou vzdáleností dveří, což je zase divné. Ale jestli tu zastavují opravdu jen Desira, tak proč ne.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
20.06.2012 (15:31)  
Je to zajímavé Desiro v USA :-)
Ale vypadá pěkně, mnohem lepší než ty červenočerné DB.
Kdyby prach se šířil jen ze zdrrží, budou u nás hnusné jen zastávky (nebo aspoň podstatně horší) a širá trať bude OK, přeci jen na široké trati se nezastavuje pravidelně a ve všech místech, aby to vypadalo tak jak to vypadá.
20.06.2012 (11:38)  
Tak to aby strojvedoucí zastavoval kvůli těm rampám jak automat!
A to je snad nějaký problém?? Navíc s jednotkou jako je desiro?? U nás dříve když dráhy nezvládali v zimě uklízet sníh uměli strojvůdci zastavit tak, že se dalo vystupovat do stopy od člověka, který vystoupil z předchozího vlaku.. To jen tejď ty nováčkové mají problém se trefit na nástupiště, jednou tak podruhé o půl vozu jinde.. :-(
20.06.2012 (10:04)  
No mi přijde, jakoby u nás tem štěrk byl snad úplně nejhnusnější široko daleko.., resp. i jiných podobně deštivých státech jej mají snad čistější jak u nás..:-(

Jinak ty rampy mi připomínají nástupiště na horskou dráhu v lunaparku..:-)
20.06.2012 (6:48)  
Tak mi to nedalo a odpovědi na své otázky jsem našel zde http://subwaynut.com/california/sprinter/index.php . Jezdí tam osobní i nákladní vlaky, ale nesmí se v provozu potkat - nedostatečná pevnost skříně Desir vzhledem k USA normám (náklady jezdí v noci). Rampy jsou pohyblivé (jsou tam i obrázky), aby umožnily průjezd nákladů.
20.06.2012 (0:01)  
V Petrohradě to se starýma 81-71 taky umí. Respektive musí, jestli chtějí cestující vystoupit. Chápu, že souprava metra bude přeci jen v tomhle ohledu trochu mrštnější, ale určitě to není nemožné. Předpokládám, že si od toho slibují větší bezpečnost cestujících.
19.06.2012 (23:00)  
Tak to aby strojvedoucí zastavoval kvůli těm rampám jak automat! Zkrátka proč to udělat jednoduše, když to jde složitě?
19.06.2012 (22:06)  
Bender: Tohle je lokálka, kde se možná ani náklady neprocpou, bo je tam přes den 30min interval. Např. CalTrain San Francisco - San Jose sdílí koleje pro regionálku a nákladní provoz.

Ano, je to Siemens Desiro Classic a ty nástupní rampy jsou napevno.
19.06.2012 (20:07)  
Bender: dle "projížďky" na google.maps po této trati náklaďáky jezdí, na její konečné v Escondidu je malé nákladové nádraží. Zvláštní tratě jen pro osobku se dají najít, ale není to pravidlem.

zesp: v Americe se špalkové brzdy taky používají (teda na Desiru ne :o) Jde o to, že v krajích, kde moc neprší (což jižní Kalifornie je), se železný prach spíš rozfouká po okolí, zatímco za deště stéká po vozidlech na trať, tudíž ty tratě ne zrovna suchých krajích se "ušpiní" rychleji.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko