Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
2T310M-2831 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Radensk (Chersonská oblast) - Datum: 10.7.2007 - Autor: wałbrzych - Zobrazeno: 5480x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 3 - Rating od uživatelů: 4 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Nechci se hádat, ale motor 10d100 je 16 válec dvoutakt o výkonu cca 3000 - 4000 koní. Ten Vámi zmiňovaný protiběžný motor má tuším označení 10d10 a byl někdy z padesátých let.
Dokumentačka dobrá, ale jinak kompozice se moc nepovedla! Mašina je moc vpředu a je ta hodně velká a s výrazným čelem, za čož už autor nemůže. *3*
26.07.2007 (13:40)
84: Co prosím? Od kdy je čtyřtaktní motor ČKD K 6 S 310 DR dvoutaktní? U nás byly dvoutaktní motory pouze na "Sergejích" a to typu 14D40 s výkonem 1470 kW. Nevím, co si představuješ pod pojmem podčtvercový, ale je to stojatý řadový motor, který byl již ve své první verzi 2D100 o výkonu 1470 kW (oproti 2210 kW 10D100) použit v lokomotivách TE3.
Tady je vyfocen vcelku http://www.tmholding.ru/main/press/fotobank/957/1387/1389
Tady jsem jej nafotil rozebraný při mé návštěvě v dílnách v Daugavpilsu (třeba projít galerii) http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?lang=1&page=2&id=2006
Tady je vyfocen vcelku http://www.tmholding.ru/main/press/fotobank/957/1387/1389
Tady jsem jej nafotil rozebraný při mé návštěvě v dílnách v Daugavpilsu (třeba projít galerii) http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?lang=1&page=2&id=2006
26.07.2007 (13:21)
84: ehm ehm, cože? :-D
26.07.2007 (6:59)
Kuba.7010: Dvoutaktní je i "naše" K 6 S 310 DR...nicméně o boxeru v lokomotivě slyším prve. Nějak si to nedovedu představit - to je ten motor tak silně podčtvercový, že se tam vešel?
25.07.2007 (21:44)
Pěkné. Lokomotiva s mým oblíbeným motorem 10D100. Tento motor má oproti našim tu zvláštnost, že je to dvoutaktní desetiválcový protiběžný motor. Měl jsem možnost si jej párkrát prohlédnout rozebraný a navíc se kolem mne v mém dočasném bydlišti občas prohnal a můžu říci, že je to opravdu úchvatné.
Děkuji za komentáře a hodnocení. Jistě, spíš než o fotku jde o "zajímavost". Těší mě, že ne všichni mají o Ukrajině předsudky - mám to tam rád.
K lokomotivě: omlouvám se za chybný titulek, není to 2T310M, ale 2TE10(M) - zmátlo mě ruské "obrácené E", které v ukrajinštině neexistuje, nicméně rozdíl od trojky je na fotce patrný. Zjistil jsem i nějaké podrobnosti: http://ru.wikipedia.org/wiki/2%D0%A2%D0%AD10 - čili Vmax = 100, výkon 2 x 3000 koní.
Pro úplnost: ta obluda táhne "pryhorodnyj" (příměstský osobák) Vadym (hranice s Krymem) - Cherson; vlak váží tak 380t, neboť prázdný vůz má 56 a vlaky tam jezdí plné. A Radensk je mimochodem jen 2km vzdálen od největších vátých písků v Evropě.
K lokomotivě: omlouvám se za chybný titulek, není to 2T310M, ale 2TE10(M) - zmátlo mě ruské "obrácené E", které v ukrajinštině neexistuje, nicméně rozdíl od trojky je na fotce patrný. Zjistil jsem i nějaké podrobnosti: http://ru.wikipedia.org/wiki/2%D0%A2%D0%AD10 - čili Vmax = 100, výkon 2 x 3000 koní.
Pro úplnost: ta obluda táhne "pryhorodnyj" (příměstský osobák) Vadym (hranice s Krymem) - Cherson; vlak váží tak 380t, neboť prázdný vůz má 56 a vlaky tam jezdí plné. A Radensk je mimochodem jen 2km vzdálen od největších vátých písků v Evropě.
25.07.2007 (14:25)
klasická koridovka dávám 4.
25.07.2007 (14:08)
No jo, předsudky byly, jsou a budou ;o)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko