..: Fotogalerie - detaily fotografie 312-108 + 312-107 :..
 

312-108 + 312-107


312-108 + 312-107Informace o fotografii:
 - Místo focení: Jevnica - Kresnica
 - Datum: 9.6.2010
 - Autor: Michal Demčila  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Os 2004
 - Zobrazeno: 4670x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
28.02.2011 (21:33)  
quido.speedy:Naprosto bezvýhradně souhlasím s Vaším názorem.
Na práci skutečných odborníků v této zemi parazituje armáda nýmandů a budižkničemů,kteří nedokážou nic jiného než mlátit hubou a kteří by v normálně fungujícím státě mohli tak leda kopat kanály.Mají však neomezenou moc,zpravidla i "správné kontakty",nulovou odpovědnost a především nehorázné platy a odměny.
Pak ať se nikdo nediví,že jsme tam kde jsme.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
27.02.2011 (1:10)  
No, vidím že už se to zase nějak vymyká kontrole. Já jsem toho názoru, že když potřebujeme pár kusů, nějakých specifičtějších neobvyklých vozidel (Pendolíno), je mnohem výhodnější, když to vyrobí Alstom, který vozidla tohoto typu vyrábí běžně a nevyvíjet složitě něco podobného u nás. Ale když to má být něco co má "živit" naší síť ČD např. City elefant (že je to vlak k h.... je vedlejší), tak je dobré, když ho dude dodávat naše firma, případně i pro jiné státy jak se tomu dějě.
26.02.2011 (15:36)  
Zippich: A to Vám absolutně nikdo nemůže mít za zlé. Je to logický požadavek. Ale viz. můj malý výlet mimo drážní svět:
Není problém navrhnout ani vyrobit komponentu která BEZ poruchy přežije trojnásobně svou morální životnost. A nebyl by ani problém ji zaplatit. Ty cenové rozdíly jsou častokrát směšné. Na údržbě se vrátí prakticky okamžitě (při první poruše).

Co na 380 stojí za prd? Co nemůže 380 nesmí ani taurus (rekuperace, tratě s 25Hz KO). Z poruch vím o jediné. Odpojení hlavního vypínače při zkratu na topení soupravy. To je korektní chování. Při takových výkonech smrdí leccos :-)
26.02.2011 (15:17)  
...já bych rád, aby Škodovka vyhrála proto, že dokáže nabídnout lepší produkt za lepších podmínek. Ne proto, že si dokáže díky šalamounsky napsanému zadání lépe s úředníkem rozdělit veřejné peníze a její produkt přijde pozdě, bude nevyzkoušený a bude stát za prd (380,471,914). Zatímco lidi v Maďarsku, Polsku, Rumunsku jezdí už dávno moderními vozidly. Vždyť schopné techniky zaměstnávají i v jiných firmách v tuzemsku.
26.02.2011 (15:16)  
Ještě si dovolím malý OT:
Tuhle jsem navrhoval pulzní teplotně řízený regulátor pro ventilátory. První "držkovou" jsem dostal za to, že jsem na součástkách o 10% dražší než mám být. Takže mi byly vyhozeny filtrace čímž ovšem nehorázně narostlo rušení. Druhou jsem dostal právě za to, že "to dělá psí kusy". Pak někoho napadlo ušetřit na materiálu desky a začalo to ve spojích praskat. Dostal jsem třetí držkovou za (ne)spolehlivost. A nakonec se najdou tací, kteří si sice zjistí na výkonových prvcích maximální proud, ale už si nepřečtou nic o tom, že je při takové zátěži potřeba chladič.
Ve chvíli kdy mi pak začně někdo vykládat, že jsme mohli nakoupit regulaci s tak mizernými parametry z číny za polovinu, bych mu nejraději utrhl hlavu. Protože kdybych to ze zlata postavil a diamanty posázel, najde se někdo kdo na tom "chytře" ušetří 5 korun a ještě ze mě udělá vola...
26.02.2011 (14:56)  
Zippich: OK, zkusím to ještě jednou. Stejně jako Bombardier, Alstom, Siemens ani Škoda, Pesa a dokonce ani Pars (doufám že jsem tu všeobecnou kategorizaci trefil) nezaměstnává jako konstruktéry idioty...
Je naprosto vadné, myslet si, že Siemens vyrábí lokomotivy zásadně z oceli pokropené svědcenou vodou a že plošnáky v Pese se při křivém pohledu oloupou jako v magneťáku Unitra ze začátku druhé poloviny minulého století.
Ten problém je úplně někde jinde. Zatímco "ti kterým to pálí" vystudují Matfyz, strojařinu a další pro železnici smysmuplné obory, ti "ostatní", kteří by se před pár lety nedohrabali ani k maturitě se stávají manažery, PR experty, konzultanty. Je to stejné jako když slušná (nesoukromá) vysoká škola sepisuje svůj plán rozvoje a posílá ho na ministerstvo kvůli dotacím. Musí se tam napsat takové kydy, aby tomu ty opice co to razítkují rozuměly. Když potom podobné opice vyplodí zakázku na nákup vozidel, je Inženýr ve slepém koutě. Protože jak jeho nadřízený, tak zadavatel problému nerozumí...

Proč má výfukové potrubí v RN 22metrů? - v motorovém voze nesměl být sloupek
Proč byly z RN vyhozena dvojitá podlaha - dle zadání jen drahé a hluk nesnižující
Proč má 13/14T narozdíl od Astry podivně sedačky? - podmínkou byl max. 1 schod v interiéru.

Můj názor je o tom, že *** na hlavu vlastním schopným lidem a ta absolutní většina neschopných se pro svou neznalost obrací "na západní víru". To mi vadí. Český inžernýr je stejně dobrý jako německý nebo třeba tatarský. Vždyť je to fuk. Ale myslím že se mnou budete souhlasit, že podpora těch našich není fanatický patriotismus.
26.02.2011 (11:34)  
quido.speedy: Čekal jsem, že Antony bude za své kacířství brzy kamenován nějakým spravedlivým národovcem. Háček je v tom, že zdejší výrobky přicházejí pozdě, nefungují, jsou 2x dražší než ostatní, zisky z nich končí pohodlně v jedné kapse, zatímco my, obyčejní cestující jsme odsouzeni se jimi kodrcat. Ale národovec si mne ruce, jak jsme to zase natřeli světu. A mimochodem Talenty, Flirty i Desira mají v sobě dost velký podíl českého vývoje i práce.
26.02.2011 (9:56)  
Antony: Jsem si jistý, že až bude v téhle zemi všechno německé a americké, pak bude skupina lidí, která by se nejraději nechala polepit logy "světových výrobců" spokojená. Má to jen jediný háček. Zaplatíme to z čeho? Dle mé zkušenosti této skupině obyvatel chybí zkušenost z vývojem a výrobou čehokoli. Proto bych se rád zeptal, čím se podílíte na zvyšování konkurenceschopnosti tohoto státu Vy?
26.02.2011 (9:03)  
takhle bych si predstavoval jednopatrove elektricke jednotky v cesku..a ne nejaky soupravy od skody ktere jeste neexistuji!!
25.02.2011 (20:52)  
Ještě bych vlak nechal kousek popojet, aby se špička čumáku neschovávala sa sloup. 3*
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko