..: Fotogalerie - detaily fotografie 644 019-2 :..
 

644 019-2


644 019-2Informace o fotografii:
 - Místo focení: Podbrdo
 - Datum: 15.7.2007
 - Autor: Tomáš Kraus  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Odpočívající souprava
vlaku Avto 855 z Bohinjské
Bistrice
 - Zobrazeno: 4300x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel Descent  mail  
Počet komentářů uživatele73 »fotek 0
04.01.2008 (9:13)  
Jak čtu to "chybí vlevo, chybí vpravo", tak mě tak napadá otázka: "Neměl by si autor koupit fullframe zrcadlovku a pořádné rybí oko, ať se tam vleze 180°?" Lidi berte v úvahu ohniska kterých je foťák schopen.
04.01.2008 (8:05)  
Pěkná krajina. A to je snad nejdůležitější 5*
03.01.2008 (22:46)  
thunnder;nevadí;jirkasirka:to je řečí,přátelé,já si přesto myslím,že je třeba ocenit to místo...
03.01.2008 (20:59)  
Neni ta lokomotiva vyrabena pod licenci General Motors? Podobny kyble jezdi i u HZ
03.01.2008 (15:12)  
Souhlasím s thunnederem a navíc je useklý trocha kopce vpravo 3*
03.01.2008 (14:22)  
mne se nelibi useknuta budova.... jinak je to docela pekne... 4*
03.01.2008 (22:00)  


Bohužel, useknutí budovy se nedalo vyhnout, když jsem tam chtěl dostat i portál Bohinjského tunelu - mezi 35 tunely na trati Sežana - Jesenice je to král o délce 6,3 km a jako jediný má dvoukolejný profil. Tahle fotka si nehraje na nic víc než na dokumentačku z výletu. Půl roku mi ležela v kompu, než jsem ji odflaškovatěl a poslal ji sem. Shodnou okolností v pondělí vyšla na vlaky.net v článku o Slovinsku na chlup stejná fotka, kterou Aleš pořídil současně se mnou.

Jinak tyto autovlaky skrz Bohinjský tunel jsou poměrně zajímavé. Jezdí 6 párů denně, z toho 3 jen z Bohinjské Bistrice do Podbrda a zbylé 3 až do Mostu na Soči, přičemž v Podbrdu se dá auto vyložit, resp. naložit. Za jízdy se sedí v autech, ale vlaky slouží i "normálním" cestujícím. K tomu účelu je řazen ten bílý "Rybák" řady Baat, ve kterém se přepravují kola a údajně i motocykly.
03.01.2008 (13:15)  
03.01.2008 (12:51)  
Plný počet,samozřejmě,za lokalitku,kácení přežiju...
03.01.2008 (12:41)  
mám takovej pocit,že tohle jezdí i v Austrálii
03.01.2008 (13:03)  


To potvrdit nemůžu, ale každopádně tato motorová lokomotiva má původ ve Španělsku (výrobce Macosa, 1973-74), proto se také této řadě ve Slovinsku přezdívá "Španka".
03.01.2008 (12:24)  
Zdá se mi, že se to kácí vpravo, dole mohlo být více místa... Jinak pěkný násvit, ale taková stanicovka... Vypadá to takové opuštěné...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko