..: Fotogalerie - detaily fotografie TGV PBA 4539 :..
 

TGV PBA 4539


TGV PBA 4539Informace o fotografii:
 - Místo focení: Brussel-Zuid
 - Datum: 9.12.2016
 - Autor: Jakub Svoboda 
 - Pozn.: TH 9327 Paris Gare du Nord -
Amsterdam Centraal
 - Zobrazeno: 4686x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
16.05.2017 (19:20)  
milos: No oni jich zas tolik nepobouchali. Seznam nehod třeba zde: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_TGV_accidents (zdaleka ne všechny měly za následek pobouchání)
registrovaný uživatel milos  mail  
Počet komentářů uživatele578 »fotek 0
16.05.2017 (16:53)  
Zlámalík:
to jsem ani netusil, ze jich frantici uz tolik pobouchali...

Mit takovou radlici v cumaku i nase retro pendolino, tak litaji kolem studenky plechy jeste ted, ale uvnitr by lidem bylo asi lepe...
16.05.2017 (14:20)  
Astartoth: no, o těch papírových kabinách bych tady zrovna moc nemluvil. TGV má v tom "hnusném" čumáku celkem festovní štít, viz:
http://www.trainweb.org/tgvpages/images/wrecks/crunch97.jpg
http://img.20mn.fr/8Z4V5XL3QPG8qWuDH5QxFQ/648x415_20mn-59063.jpg
https://i.skyrock.net/2581/5442581/pics/3264884892_1_19_h2JhM33t.jpg
A jak se cítíte v krajním voze EC-čka vy? :-)
15.05.2017 (17:42)  
E103 a RTO jsou vypasené břichaté obludy. Pak ještě nějaký mikrobus WV a dvouagregátová 221.
15.05.2017 (14:09)  
Astartoth: RTO je produktem počátku druhé poloviny 50. let 20. stol.
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_706_RTO
na rozdíl od 103, která je opravdu ze 60. let :-)
15.05.2017 (10:36)  
No z toho uhlu to pusobi trochu stylem "snytujeme z plechu aerodynamicky cumak". Dnesni vlaky (ale i auta) jsou opuchlejsi - dusledek narazovych norem a to je jen dobre. Sedmdesatky byly bohate prosklene kabiny z "papiru". Tu uz toto neslo, tak maji pevnostni okna, ale zbytek moc odolnejsi nebude.
Vuci celym sedmdesatkam a te okolni dobe nezrizeneho progresu mam osobni aversi, ale strasne se mi libi tricitky a art-deco. Takova GG1, to by byla VRT masina!
Zvlastni je, ze ac sedesate byly v mode a architekture takrka vrcholem vseho hnusu, tak technika byla jeste fajn. E103, RTO...
registrovaný uživatel jorji 
Počet komentářů uživatele45 »fotek 0
15.05.2017 (10:24)  
hezké TGV. Dávám 5*
registrovaný uživatel milos  mail  
Počet komentářů uživatele578 »fotek 0
15.05.2017 (1:44)  
no je to krasavec! vzpomnel jsem si na muj podzimni vlakovylet po evrope, kde byl Thalys take zastoupen:
https://youtu.be/DFnlu4ndvzw?t=3m17s

a jak tu pisete - je na nem pri pohledu zblizka videt, ze ma uz neco za sebou :- )
registrovaný uživatel Komín  mail  
Počet komentářů uživatele360 »fotek 0
14.05.2017 (17:30)  
Mně design TGV Sud-est připadá rozhodně nadčasový, je to už 40 let a to bych v žádném případě nehádal. Stále na mě působí jako velmi moderní vozidlo.
registrovaný uživatel IC HUTNIK  mail  
Počet komentářů uživatele74 »fotek 0
14.05.2017 (15:12)  
Rekonstrukce starších vozů v podání dodavatelů ČD je jeden velký průšvih. (Viz. zirecek a každý pes jiná ves, nemluvě o smrdících kotoučích a jiných "drobnostech"). Lapil: Mě osobně jedno WC v rekonstruovaném velkoprostoru ČD dokonce uvěznilo a dveře jsem musel otevřít za použití značné síly. Nevím jak by se ven dostal někdo, kdo tolik energie nemá.. To že do Hamburku s rekonstrukcemi z PARSu jezdí mechanik, který odstraňuje operativně vznikající závady je kapitola sama pro sebe.
A nyní k fotce. Je velmi povedená a za sebe se domnívám, že design 70. let byl jeden z nejpovedenějších. (Což není jen můj subjektivní názor). TGV je skutečně nadčasové a je to jeden z rozhodujících milníků v současném moderním pojetí železniční dopravy.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko