Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Regio 2N - 501L | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 25.4.2015 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 5904x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
05.05.2015 (11:10)
Panter kouká jako Sůra z nudlí? Dobřeee... :o)
Děláte z toho moc vědu. Tvar světel je dán výrobcem z Číny, kde jak známo mají lidé šikmé oči. Plechy jsou robustní, aby světla netrčela ven;-).
janick: No, já bych neřekl, že Flirt se kouká nasraně. S těmi výrazy bych to trochu poopravil: Freciarossa se směje, Flirt se usmívá pod vousy, zatímco Panter kouká jak sůva z nudlí...
2 Martin Grill: Potkal jsem Kotase. Už je mi jasnější, proč jsou ty jeho stavby a vozidla tak moc škaredý.
Ale vážně: výraz vaginální architektura mě sestřelil ze židle, sedí bohužel i na tuhle fotku:-)
Ale vážně: výraz vaginální architektura mě sestřelil ze židle, sedí bohužel i na tuhle fotku:-)
Co je hezkého na Taurusu??
Edit: snad jen to, jak některé hrají při rozjezdu :-)
Edit: snad jen to, jak některé hrají při rozjezdu :-)
Pěkně je to vidět na fotce v toho času titulním článku o italské železnici - Frecciarossa se směje, Panter se směje a mezi nimi nasraný Flirt... :-) No asi má proč být...
04.05.2015 (21:13)
No a to je právě ten „mainstream design“. Je řada designů, využívající jistých soudobých charakteristických prvků a ty se v průběhu času mění (třeba i gotika - baroko atd.). Hodně toho vznikne, ale jen to něco málo zůstane v paměti...
04.05.2015 (20:39)
Víte, to je právě ono. Každej to uznat nemusí. A já to neuznávám. Stejně jako se mi nelíbí odpornej čumák ForCity či M1. Ale Kotas umí jen zamračený tramvaje a vaginální architekturu.
Tenhle design není nadčasový. Takové TGV Sud-Est se sice taky mračí, ale navíc má hrany a celé to tvoří kompaktní, nadčasový design, který bude šik i za dalších 40 let. Na tyhle plechovky každý zapomene. Siemens zase už dlouho nevyrobí nic tak pěkného, jako je Taurus. Jezdí už 15 let, ale stále vypadá, jako by včera vyjel z montážní haly.
Design je velmi subjektivní, ale jednoduše existují vzorce, které fungují. Proporce, výraz, úhly, barevné řešení - to vše se buď postará o nezapomenutelná zážitek, anebo o nudnou, zapomenutelnou všednost.
Tenhle design není nadčasový. Takové TGV Sud-Est se sice taky mračí, ale navíc má hrany a celé to tvoří kompaktní, nadčasový design, který bude šik i za dalších 40 let. Na tyhle plechovky každý zapomene. Siemens zase už dlouho nevyrobí nic tak pěkného, jako je Taurus. Jezdí už 15 let, ale stále vypadá, jako by včera vyjel z montážní haly.
Design je velmi subjektivní, ale jednoduše existují vzorce, které fungují. Proporce, výraz, úhly, barevné řešení - to vše se buď postará o nezapomenutelná zážitek, anebo o nudnou, zapomenutelnou všednost.
04.05.2015 (20:23)
Tak ten „nasrane výraz“ je obecně trendem všude :-) Když se kouknete na VW Passat tak ten se nasraně tváří taky.
Každý musí uznat, že je to prostě atraktivní design, ty zamračený „očka“, ale je to otázka snad pár let, kdy se tenhle „mainstream design“ změní zase v jiný...
Každý musí uznat, že je to prostě atraktivní design, ty zamračený „očka“, ale je to otázka snad pár let, kdy se tenhle „mainstream design“ změní zase v jiný...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko