Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
15001 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Paris, Gare de l'Est - Datum: 20.12.2012 - Autor: Strnda - Pozn.: první z posledních 60 ks této řady - Zobrazeno: 7893x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Rabín: Prosím kde se dají sehnat takové info o vozidlech ve Francii.Plánuju tam cestu a zajímá mne to.Sorry za ot :-)
10.01.2013 (20:54)
OT: To stržení troleje byl teda masakr....konec OT
str: Myslim ze mas pravdu, melo by to fungovat asi takto:
http://www.youtube.com/watch?v=HRgzeNOXRyg
http://www.youtube.com/watch?v=HRgzeNOXRyg
09.01.2013 (15:43)
Astartoth: Předně, tohle je tyristorka. Zadruhé má výkon 5600 kW a Vmax 200 km/h.
Zatímco v ČR/SR to vypadá následovně: Staré odporové ss mašiny výkonově tak tak stačí. Staré odporové dvousystémové už to mají pomalu za sebou, jezdily do roztrhání. Ne až tak staré tyristorky s Vmax 120 (v lepším případě 140 km/h) a výkonem 3600 kW nestačí. Tahle stará dáma by je strčila do kapsy.
Takže pořízení lokomotiv s Vmax 200 (230) a výkonem 6400 kW mi nepřijde bezhlavé.
Zatímco v ČR/SR to vypadá následovně: Staré odporové ss mašiny výkonově tak tak stačí. Staré odporové dvousystémové už to mají pomalu za sebou, jezdily do roztrhání. Ne až tak staré tyristorky s Vmax 120 (v lepším případě 140 km/h) a výkonem 3600 kW nestačí. Tahle stará dáma by je strčila do kapsy.
Takže pořízení lokomotiv s Vmax 200 (230) a výkonem 6400 kW mi nepřijde bezhlavé.
Davson: jestli se nepletu, tak tomu prvnimu strzeni by mela 380 umet zabranit. Hned na prvni prasknuti by mela reagovat stazenim.
Tak stržení troleje třeba tady...
http://www.youtube.com/watch?v=XgCPPeYmyKw
a porucha nebo destrukce sběrače třeba tady:
http://www.youtube.com/watch?v=rO_MtUNGoJA&feature=endscreen&NR=1
zvednou asi druhý a jede se vesele dál
http://www.youtube.com/watch?v=XgCPPeYmyKw
a porucha nebo destrukce sběrače třeba tady:
http://www.youtube.com/watch?v=rO_MtUNGoJA&feature=endscreen&NR=1
zvednou asi druhý a jede se vesele dál
Trainman: jasně, něco takového bych zařadil toho termínu "porucha", ale výraz "stržení" ve mě evokuje destrukci konstrukce svěrače - tam moje fantazie na "dojetí na druhý sběrač" už nestačí :o)
Luboš Beneš: jistě, tyto další faktory jsem pokryl tou závorkou, zajímá mě právě to "stržení".
Luboš Beneš: jistě, tyto další faktory jsem pokryl tou závorkou, zajímá mě právě to "stržení".
Tak Francouzi maji rozum a nepotrebuji bezhlave modernisovat. Na VRT maji nove vlaky a klasiku tahaji postaru. Skoda ale, ze si nenechaji i stroje z dob, kdy se elektrine rikalo mluno :) Ruzne ty krokodyly a jine takove stroje.
Keprt: Leckdy se stává, že se třením vytvoří díra ve smykadle, ale nevezme to celý sběrač i s pantografovou konstrukcí, tudíž trolej zůstane v kuse. Vlak má v tu chvíli ještě nějakou setrvačnost, takže je zde naděje, že se souprava může vlastní silou alespoň "stáhnout" z tratě. Nejsem fíra, fotky takovýchto poškození se ale dají třeba na k-reportu dohledat. Nicméně tyto situace nejsou zas až tak obvyklé, proto třeba u moderních strojů se již standardně pro AC systémy počítá jen s jedním sběračem.
Drahoš Švestka: podle francouzského přehledu vozidel by jich mělo v současnosti být ještě v provozu kolem 60 kusů střídavých, jak píše autor (BB 15000 - tj. těchto; v této verzi vyrobeno celkem 65), přes 200 kusů stejnosměrných (BB 7200-7400) a kolem 180 dvousystémových (BB 22200-22400). Pro mne bylo větším překvapením, že jsou stále v provozu starší lokomotivy s podvozky "Jacquemin", tj. řada BB 9200-9300 (stejnosměrné, posledních 15, kdysi dávno model od PIKO ve velikosti N), BB 16000 (střídavé, posledních 6) a BB 26100-26200 (dvousystémové, rovněž posledních 6).
Fotka v černobílé verzi má zajímavou atmosféru, podtrhuje ji i klasické logo SNCF. Člověk by čekal, kdy zpoza lokomotivy vykoukne Louis de Funés honící Fantomase coby komisař Juve :)
Fotka v černobílé verzi má zajímavou atmosféru, podtrhuje ji i klasické logo SNCF. Člověk by čekal, kdy zpoza lokomotivy vykoukne Louis de Funés honící Fantomase coby komisař Juve :)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko