..: Fotogalerie - detaily fotografie 15001 :..
 

15001


15001Informace o fotografii:
 - Místo focení: Paris, Gare de l'Est
 - Datum: 20.12.2012
 - Autor: Strnda 
 - Pozn.: první z posledních 60 ks
této řady
 - Zobrazeno: 7893x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Zalho  mail  
Počet komentářů uživatele363 »fotek 0
11.01.2013 (12:13)  
Rabín: Prosím kde se dají sehnat takové info o vozidlech ve Francii.Plánuju tam cestu a zajímá mne to.Sorry za ot :-)
10.01.2013 (20:54)  
OT: To stržení troleje byl teda masakr....konec OT
registrovaný uživatel Davson  mail  
Počet komentářů uživatele341 »fotek 0
09.01.2013 (16:07)  
str: Myslim ze mas pravdu, melo by to fungovat asi takto:
http://www.youtube.com/watch?v=HRgzeNOXRyg
09.01.2013 (15:43)  
Astartoth: Předně, tohle je tyristorka. Zadruhé má výkon 5600 kW a Vmax 200 km/h.
Zatímco v ČR/SR to vypadá následovně: Staré odporové ss mašiny výkonově tak tak stačí. Staré odporové dvousystémové už to mají pomalu za sebou, jezdily do roztrhání. Ne až tak staré tyristorky s Vmax 120 (v lepším případě 140 km/h) a výkonem 3600 kW nestačí. Tahle stará dáma by je strčila do kapsy.
Takže pořízení lokomotiv s Vmax 200 (230) a výkonem 6400 kW mi nepřijde bezhlavé.
09.01.2013 (13:48)  
Davson: jestli se nepletu, tak tomu prvnimu strzeni by mela 380 umet zabranit. Hned na prvni prasknuti by mela reagovat stazenim.
registrovaný uživatel Davson  mail  
Počet komentářů uživatele341 »fotek 0
09.01.2013 (11:50)  
Tak stržení troleje třeba tady...
http://www.youtube.com/watch?v=XgCPPeYmyKw

a porucha nebo destrukce sběrače třeba tady:
http://www.youtube.com/watch?v=rO_MtUNGoJA&feature=endscreen&NR=1
zvednou asi druhý a jede se vesele dál
09.01.2013 (10:21)  
Trainman: jasně, něco takového bych zařadil toho termínu "porucha", ale výraz "stržení" ve mě evokuje destrukci konstrukce svěrače - tam moje fantazie na "dojetí na druhý sběrač" už nestačí :o)

Luboš Beneš: jistě, tyto další faktory jsem pokryl tou závorkou, zajímá mě právě to "stržení".
09.01.2013 (9:47)  
Tak Francouzi maji rozum a nepotrebuji bezhlave modernisovat. Na VRT maji nove vlaky a klasiku tahaji postaru. Skoda ale, ze si nenechaji i stroje z dob, kdy se elektrine rikalo mluno :) Ruzne ty krokodyly a jine takove stroje.
09.01.2013 (8:26)  
Keprt: Leckdy se stává, že se třením vytvoří díra ve smykadle, ale nevezme to celý sběrač i s pantografovou konstrukcí, tudíž trolej zůstane v kuse. Vlak má v tu chvíli ještě nějakou setrvačnost, takže je zde naděje, že se souprava může vlastní silou alespoň "stáhnout" z tratě. Nejsem fíra, fotky takovýchto poškození se ale dají třeba na k-reportu dohledat. Nicméně tyto situace nejsou zas až tak obvyklé, proto třeba u moderních strojů se již standardně pro AC systémy počítá jen s jedním sběračem.
09.01.2013 (8:18)  
Drahoš Švestka: podle francouzského přehledu vozidel by jich mělo v současnosti být ještě v provozu kolem 60 kusů střídavých, jak píše autor (BB 15000 - tj. těchto; v této verzi vyrobeno celkem 65), přes 200 kusů stejnosměrných (BB 7200-7400) a kolem 180 dvousystémových (BB 22200-22400). Pro mne bylo větším překvapením, že jsou stále v provozu starší lokomotivy s podvozky "Jacquemin", tj. řada BB 9200-9300 (stejnosměrné, posledních 15, kdysi dávno model od PIKO ve velikosti N), BB 16000 (střídavé, posledních 6) a BB 26100-26200 (dvousystémové, rovněž posledních 6).
Fotka v černobílé verzi má zajímavou atmosféru, podtrhuje ji i klasické logo SNCF. Člověk by čekal, kdy zpoza lokomotivy vykoukne Louis de Funés honící Fantomase coby komisař Juve :)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko