Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Coradia Nordic | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 24.4.2009 - Autor: Chary - Zobrazeno: 8163x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
20.07.2009 (18:38)
Nádhera. Toto kdyby jezdilo v ČR místo Regionov.
To Freedom: Díky, já to tak nějak tuším. Ostatně i pendolinu čouhají ze střechy různé bedny a jističe a spínače a kýhočerta ještě, ale tady mi připadlo, že je tam těch drobných prvků elektrovýzbroje odhalených nějak moc. Ale možná je to i tím, že normálně člověk na ty střechy vozidel shora moc nevidí a krom toho - konstruktéři určitě vědí líp než já, co mají dělat... :-)
Ivo Rušák: takhle to podle mě má být, jedná se o elektro výzbroj vlaku, která za provozu vydává nějaké teplo. Takže případný sníh by se měl roztát. Podobně vpadá střecha na tramvaji 14T v Praze. Z důvodu nízkopodlažnosti musí mít výzbroj v kontejnerech na střeše. Odtok vody je vyřešen odtokovými kanály.
Ke vzorové kvalitě fota se ani vyjadřovat nemůžu... :-) Ale chci se jen zeptat: Vypadá to, jako by to mělo odmontované střešní panely...? Nebo to tak má být? (Připadlo by mi, že by se jim tam v těch extrémních klimatických podmínkách trošku hromadil sníh :-)
Luxus to sice je to oceňuji, ale radost bych z toho osobně neměl :D nic z té jizdy bych neměl, otevírací oknýnka snad ani na WC :D
mělo by to být
Alstom Coradia Nordic, objednané dopravcem Jönköpings Länstrafik AB. Coradia Nordic je speciální verze soupravy Alstom Coradia Continental, upravená pro provoz v extrémních klimatických podmínkách. V současnosti je již provozováno 71 jednotek u dopravce SL - Storstockholms Lokaltrafiks - Tåg, pod místním označením X60. Podle dostupných informací se jedná o šestivozové jednotky s kapacitou 374 míst. JLT si objednalo dvě čtyřvozové s opcí na další dvě, s místním označením X61 a kapacitou 248 sedadel. Maximální rychlost obou typů je 160km/h, výkon šestivozové 3000kw, čtyřvozové pak 2000kw.
Alstom Coradia Nordic, objednané dopravcem Jönköpings Länstrafik AB. Coradia Nordic je speciální verze soupravy Alstom Coradia Continental, upravená pro provoz v extrémních klimatických podmínkách. V současnosti je již provozováno 71 jednotek u dopravce SL - Storstockholms Lokaltrafiks - Tåg, pod místním označením X60. Podle dostupných informací se jedná o šestivozové jednotky s kapacitou 374 míst. JLT si objednalo dvě čtyřvozové s opcí na další dvě, s místním označením X61 a kapacitou 248 sedadel. Maximální rychlost obou typů je 160km/h, výkon šestivozové 3000kw, čtyřvozové pak 2000kw.
19.07.2009 (18:28)
Luxusní design podle měřítek 21. století...takhle vypadá vlak, kterým se cestující nejen nebude bát svézt, ale ještě z toho bude mít radost ;o)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko