..: Fotogalerie - detaily fotografie Ge 6/6 II RhB 707 :..
 

Ge 6/6 II RhB 707


Ge 6/6 II RhB 707Informace o fotografii:
 - Úsek: Spinas - Bever
 - Datum: 29.10.2010
 - Autor: Tomáš Kubovec  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 2059x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

25.10.2018 (10:57)  
(gp): Podvalové vozy se na Heřmaničce používaly patrně až do konce provozu. Již po jeho ukončení (v r. 1980) mám na tehdy ještě existujícím úzkorozchodném nádraží focené čtyřnápravové obytné vozy (přestavěné z "papíráků") postavené vždy jedním podvozkem na jeden podvalový vůz. Jeden z podvalových vozů byl dokonce šestinápravový, ale takové na saských úzkorozchodkách také existovaly (možná se i nějaký dochoval).
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele610 »fotek 0
25.10.2018 (8:23)  
Podvalové vozy zajížděly naHeřmaničku po Mnichovu do konce války. K převážení úzkých vozidel po normální síti měli soudruzi v NDR v Žitavě rampu a 4nápravový platoňák s úzkou kolejí. Ten měl všechny nápravy v tuhém rámu.
24.10.2018 (14:08)  
Lapil: v Jindřichově Hradci se kdysi dávno konaly pokusy s "podvalovými vozy", které zapůjčili soudruzi z NDR. Ale to bylo mnohem dříve než začátkem 80. let, tak někdy na přelomu let 50. a 60.
Čelní rampa v Řepích měla primárně sloužit na převoz tramvají mezi výrobním závodem Zličín a pražskou tramvajovou sítí, případně naopak. Předala se tamtudy většina vozů T6 pro Prahu. Existovaly na to dva čtyřnápravové plošinové vozy, které stávaly odstavené ve zličínském závodě. Co se s nimi stalo netuším. Kolem roku 2005 se rampa použila pro složení prvních asi 15 tramvají 14T, které se z Plzně dovezly po železnici; další 14T a všechny 15T se už vozily po silnici.
registrovaný uživatel Ondro 
Počet komentářů uživatele44 »fotek 0
24.10.2018 (13:45)  
Valser wasser sa vozi vlakmi RhB z Ilanz do Ems/Domat, kde sa preklada na normalnerozchodne vozy a vlakmi dalej do velkoskladov.
registrovaný uživatel Ondro 
Počet komentářů uživatele44 »fotek 0
24.10.2018 (13:33)  
Tie sypaky su zjavne na nejaku opravu trate - zlte vozy a loko sluzia primarne tratovke.
24.10.2018 (10:35)  
V Jindřichově Hradci jsem kdysi (začátek 80. let?) viděl úzkorozchodné vozy s "normálními" kolejemi. Snad dokonce na nich nějaké vozy stály, ale jestli to celé bylo v provozním stavu...
A v Praze na konečné tramvaje Řepy je odbočka, která končí schodem do normálního kolejiště. Mám za to, že se počítalo (počítá) s bezjeřábovým přesunem tramvají z vlaku na vlastní koleje.
https://mapy.cz/zakladni?x=14.2981782&y=50.0642999&z=18&pano=1&pid=54338375&yaw=2.389&fov=1.307&pitch=0.157&source=ward&id=13699
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele184 »fotek 0
24.10.2018 (7:08)  
Pozoroval jsem, konkrétně, minerální voda Valser se vozí z Valsu kamióny do Ilanz, překládá se do vozů RhB s odsuvnými bočnicemi, v nich projede průlomem Rýna a následně se někde pod Churem překládá do normálněrozchodných.
23.10.2018 (21:17)  
NIcKON: při rozsáhlosti RhB mohou být ty sypáky nebo zetky přeprava pouze po vlastní síti.
23.10.2018 (20:46)  
Pěkná práce. Jak se vlastně dostává náklad na úzké vagony? Překládají ho? U kontejnerů bych to předpokládal, ale co sypáky či zetky?
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3591 »fotek 0
23.10.2018 (19:01)  
Náádhera, ctihodnosti! 5*

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko