Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
RENFE 252.007-0 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Základna VUZ Velim - GPS: 50°5'1.936"N, 15°5'16.973"E » - Datum: 16.11.1991 - Autor: BBvK - Pozn.: mlžné dopoledne - díl IV.; sken z negativu - Zobrazeno: 5118x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
15.12.2012 (14:12)
Krásný exot. 5600 kW, 200 (220) km/h a rok 1991
EDIT: Uvedena data nejsou data dokonceni - S252 byly dodavany od 6/1991 (roll-out v Mnichove), 127 001 na podzim 1992 (DB pronajate od zari).
Rabin: Lokomotivy RENFE byly prvni a jeste v prubehu jejich vyvoje se zacalo pracovat na konstrukci "Erprobungsträger" rady 127 - prvnim Eurosprinterovi s vidinou jendotne lokomotivy (tzv. Einheitslok :-)). Kdyz to vyjadrime casove - 1. lokomotiva RENFE S252 byla dokoncena 2/1992, nasledovala 127 001 v unoru 1993. Ta sice nemela primeho pokracovatele, ale poskytla zaklad pro stroje rady 152 (12/1996) a tak dale. Pro zajimavost - puvodne mela 127 001 spalikove brzdy, pozdeji byly podvozky upraveny a dosazen "HAB" mit der "Wellenscheibenbremse", kterou zname z Tauru.
No jo, za těch 80 let existence vypružení Flexi coil se už na pát tisících lokomotiv uplatnilo :o)
14.12.2012 (11:29)
Ty brďo. Loko má skoro stejně udělané pružiny jako naše 109e. :)
Z mlžného oparu vystoupil další stroj. 5! Exotika, jak už napsal kolega stoupa.
stoupa: v podstatě se jedná o první sériový "Eurosprinter". Osamocená řada 127 (na kterou ale u DB nic nenavázalo), přišla o trochu později. Vyvíjeno možná ještě bez vidiny "jednotné evropské lokomotivy...". Více třeba zde:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Siemens_EuroSprinter
Pamatuji se, že někdy v únoru/březnu 1992 se jich pár projelo na rychlících Praha - Budějovice.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Siemens_EuroSprinter
Pamatuji se, že někdy v únoru/březnu 1992 se jich pár projelo na rychlících Praha - Budějovice.
:-) Krásný "portrét" trochu exotického stroje. Co je huvnitř? BR 120/101, nebo cosi podobného?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko