..: Fotogalerie - detaily fotografie RENFE 252.007-0 :..
 

RENFE 252.007-0


RENFE 252.007-0Informace o fotografii:
 - Místo focení: Základna VUZ Velim
 - GPS: 50°5'1.936"N, 15°5'16.973"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 16.11.1991
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: mlžné dopoledne - díl IV.;
sken z negativu
 - Zobrazeno: 5118x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
15.12.2012 (14:18)  
Moc hezká mašinka, řekl bych že má nadčasový dizajn.
15.12.2012 (14:12)  
Krásný exot. 5600 kW, 200 (220) km/h a rok 1991
15.12.2012 (10:18)  
EDIT: Uvedena data nejsou data dokonceni - S252 byly dodavany od 6/1991 (roll-out v Mnichove), 127 001 na podzim 1992 (DB pronajate od zari).
14.12.2012 (12:49)  
Rabin: Lokomotivy RENFE byly prvni a jeste v prubehu jejich vyvoje se zacalo pracovat na konstrukci "Erprobungsträger" rady 127 - prvnim Eurosprinterovi s vidinou jendotne lokomotivy (tzv. Einheitslok :-)). Kdyz to vyjadrime casove - 1. lokomotiva RENFE S252 byla dokoncena 2/1992, nasledovala 127 001 v unoru 1993. Ta sice nemela primeho pokracovatele, ale poskytla zaklad pro stroje rady 152 (12/1996) a tak dale. Pro zajimavost - puvodne mela 127 001 spalikove brzdy, pozdeji byly podvozky upraveny a dosazen "HAB" mit der "Wellenscheibenbremse", kterou zname z Tauru.
14.12.2012 (12:05)  
No jo, za těch 80 let existence vypružení Flexi coil se už na pát tisících lokomotiv uplatnilo :o)
14.12.2012 (11:29)  
Ty brďo. Loko má skoro stejně udělané pružiny jako naše 109e. :)
registrovaný uživatel toffees  mail  
Počet komentářů uživatele718 »fotek 0
14.12.2012 (10:13)  
Z mlžného oparu vystoupil další stroj. 5! Exotika, jak už napsal kolega stoupa.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
14.12.2012 (9:56)  
Rabíne, díky.
14.12.2012 (8:09)  
stoupa: v podstatě se jedná o první sériový "Eurosprinter". Osamocená řada 127 (na kterou ale u DB nic nenavázalo), přišla o trochu později. Vyvíjeno možná ještě bez vidiny "jednotné evropské lokomotivy...". Více třeba zde:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Siemens_EuroSprinter
Pamatuji se, že někdy v únoru/březnu 1992 se jich pár projelo na rychlících Praha - Budějovice.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
14.12.2012 (8:03)  
:-) Krásný "portrét" trochu exotického stroje. Co je huvnitř? BR 120/101, nebo cosi podobného?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko