..: Fotogalerie - detaily fotografie ET22-128 :..
 

ET22-128


ET22-128Informace o fotografii:
 - Místo focení: Chałupki
 - Datum: 21.5.2016
 - Autor: Payus  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4217x
 - Detailní EXIF informace »

   
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
04.06.2016 (14:15)  
Neřešte blbiny ;-) Fotka není o "grammar nazist"
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3267 »fotek 0
03.06.2016 (13:00)  
pro Woky:

Je to cele slozitejsi - aneb nehledejme slozite odpovedi na proste otazky: Ja se predevsim peru se SW... :-)
03.06.2016 (10:02)  
Woky: Já myslim, že ze stoupova příspěvku ani nevyplývá, že by tam jel bastard, když mluví o lokomotivě s vmax 140 km/h. Jen dodává, kterak byli páni policajti vyplesklí, že takový bastard tam může upalovat (ne že tam v tu chvíli upaloval) dokonce ještě o dvacku rychlejc.
03.06.2016 (8:56)  
Jazykové okénko:

Woky, ono to je trošku složitější.
Mám doma automobil Škoda Octavia, ale jezdím škodovkou nebo oktávkou.
Dopravce nakoupil jednotky CityElefant, a kolem Prahy fotíme hodně cityelefantů.
Taky ešusů a hliníků, protože to jsou přezdívky. Ale pro moji mámu to dycky bude panťák.
No a bastard bude s malým, páč to je přezdívka, ne proto, že to je mašina.
registrovaný uživatel Woky 
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
03.06.2016 (8:15)  
stoupa: Mašina ani auto se nepíšou s velkým počátečním písmenem, pokud nestojí na začátku věty, nejsou to vlastní jména. Chápu, že žijete v Německu, ;-) avšak do češtiny ta velká písmena u podstatných jmen netahejte.

U té nehody u Vraňan nešlo o Bastarda, ale o Pershing, konkrétně 162.011, šlo o poslední večerní rychlík z Prahy do Děčína.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3267 »fotek 0
02.06.2016 (13:10)  
pro Moony:

To mi pripomelo nase policaty (pardon - kriminalku) kteri se divili, ze Masina od Vranan k Citovu upalovala 140 km/h, kdy na silnici smi Auto max 90 km/h. Dech Jim vyrazilo ze Bastard tam vali a smi dokonce 160 km/h. Za techto podminek, jaksi nemohu Bartikovi09 nijak oponovat.
02.06.2016 (11:23)  
Polští šoféři jsou jsou zvyklí že u nich jsou dlouhé předzváněcí odbodí a navíc se tam většinou jezdí pomalu. V praxi to znamená, že přijedete k padajicím závorám, pak se dlouho nic neděje, pak se tam šedesátkou prokodrcá kýbl, pak se zase dlouho nic neděje a až vlak projede další úsek tak se závory zvednou. Pakliže jsou zvyklí na toto, a jsou líní tak dlouho čekat, tak ze zvyku vjíždí na přejezdy i u nás a pak se najednou diví, že se přižene pendolinum rychlostí 160 za hodinu a během lusknutí prstů je zase pryč včetně jejich návěsu.

Pokud jde o ty "hrnce", tak mají předpis, že lokomotiva musí mít určitou svítivost a v rakousku to zřejmě bylo podobné. Je to podobné, jako mají slováci, že na lokomotivě musí svítit světelný trojúhelník. (proto tam mají jejich lokomotivy na rozdíl od našich to mini světýlko)
02.06.2016 (0:14)  
Keprt: Poslusne hlasim, ze se nase spolecnost prenahlila. My to odvolavame a prohlasujeme, ze polsky soferi nejsou volove, ale jsou korunovany.
01.06.2016 (21:52)  
Srovnatelně velká světla se dlouho (a minimálně donedávna, ne-li ještě trochu i dnes) používala i u ÖBB. V tomto případě se ale ty komentáře obejdou bez kolovrátkovitých xenofobních narážek, že.
01.06.2016 (18:53)  
Poláci mají přísné normy pro osvětlení vozidel, proto ty hrnce na všech starších strojích.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko