..: Photo Gallery - Photo details EN57 - 1172 rb :..
 

EN57 - 1172 rb


EN57 - 1172 rbInformace o fotografii:
 - Place: Piwniczna
 - Datum: 10.3.2010
 - By: wałbrzych 
 - Zobrazeno: 4732x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
17.08.2010 (7:56)  
Jo, ty plastové sedačky jsou jak klouzačky :-D
16.08.2010 (19:46)  
ty uplne puvodni maj interier v pohode, sezeni je prima, ale celkovy stav budi ponekud rozpaky :)
Ty reko verze, co nemaji plys, muzou disponovat ruznym stupnem plastovych, laminatovych a navic vselijak tvarovanych sedacek a to je opravdu horor. Ale jinak je ma vlastne docela rad :)
16.08.2010 (8:07)  
pro walbrzych: jj, pred 2 tydny jsem s EN jel z Tarnowa do Noweho Saczu a potom NAD do Krynici. Pak jsem tedy pesky sel po levem, slovenskem brehu reky Poprad a bylo videt, ze tam povoden misty vzala poradne kusy silnice, mnohdy byla silnice jen spravena tak, ze byla nahrnuta hlina a sjizdnost pouze terennim autem. Na pravem brehu silnicka fungovala bez problemu.
15.08.2010 (21:41)  
Pár poznámek:
* je vtipné, jak často se strhnou diskuse o "komfortu" EN57. Kromě plastové verze, se kterou jsem se setkal třeba na rameni Olsztyn -- Elbląg, se v ní cestuje docela dobře. Vlak na fotce byl tuším oplyšován.
* jde mimochodem o jedno z nejdelších vozebních ramen EN57. Šťastlivec jedoucí z Krakova až do Krynice si v jednotce posedí i 5 hodin.
* podle PR je teď v úseku Nowy Sącz - Krynica/Plaveč zavedena NAD; trať zřejmě vzala voda. Jinak až do Tarnowa je to krásná klikatá dráha.
15.08.2010 (21:22)  
Přístřešky na nástupišti vypadají celkem luxusně, to se musí uznat. Horčí je to s chodníkem a s jednotkami na fotkách. Škoda. Snad PR najde dostatek financí na to, aby už tyto jednotky zanikly.
15.08.2010 (20:33)  
Jo, dřevolíno v plné kráse... Občas tyhle hrůzy vídám v Petrovicích a opravdu to asi žádnej výkvět vědy, techniky a luxusu nebude.
Registered user Nechic  mail  
Number of user's comments633 »fotek 0
15.08.2010 (20:29)  
Jel jsem na kožence i plastu (do/z Wroclawi) a lidí vždy hodně. Žilo to tam celkem svým životem, někteří lidi spali, děti si hrály a vubec všichni smíření s tím, že pojedou dlouho, i když ne moc daleko (99km jsme jeli cca 3 hodiny) :D
Pověsti těhle jednotek většinou nenahrává kvalita tratí po kterých jezdí...
15.08.2010 (19:03)  
No, s tím názorem, že je 451 o veliký luxus než EN 57 bych to tolik nepřeháněl. Ale jako některé jednotky mají jen plastové nebo dřevěné sedačky, to stím souhlasím, že je to špatné, sám jsem přímo tímto typem jel. Jinak většina těchto jednotek mi připadá podobná jako 451. S tou obsazeností je to různé, někde jede opravdu pár lidí, ale někde jako např. z Wrolcawi do Klodzka jezdí tyto vlaky dost plné.
15.08.2010 (17:45)  
Lampik: To jsou mi ale žvásty. Jel jsi tím někdy? Já ano, poslední dva roky tím absolvuji cestu Bohumín - Katowice a musím říct, že bez jediné potíže. Většina cestujících nastoupí za hranicemi, což rozhodně není dáno typem jednotky, ale jednoduše důvodem cesty...
15.08.2010 (17:00)  
Jen tak mimo bych vám chtěl říct, že tenhle vlak jsem viděl prvě včera. Měl namířeno do "Rybnik". Jakmile jsem o viděl, zhrozil jsem se! Opravdu žabotlamy jsou oproti tomuhle luxusní. Schválně jsem se díval, kolik cestujících je ve vlaku (jen jako orientačně jestli hodně, málo, tak akorát...) Ale můžu vám to říct přesně. Seděl tam jeden cestující v celé jednotce. Ani se nedivím!
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko