..: Fotogalerie - detaily fotografie ČS11-08 :..
 

ČS11-08


ČS11-08Informace o fotografii:
 - Místo focení: Borjomi (Gruzie)
 - Datum: 21.4.2017
 - Autor: Dalibor Palko  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Lokomotiva ČS11-08 v novém
nátěru ve schématu
gruzínských železnic
právě posunuje, se soupravou
od osobního vlaku, ze stanice
Borjomi do zdejšího depa
 - Zobrazeno: 4844x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
15.05.2017 (12:53)  
Krajina je v Gruzii opravdu krásná - a pohled na o trochu vyssí Kavkaz je proste jiný, nez na Alpy.
15.05.2017 (8:37)  
Děkuji za zajímavou fotku a doplňující informace. Podle fotky se zdá, že trať bude procházet hezkou krajinou. Pro mne další dobrý důvod, proč jet do Gruzie.
14.05.2017 (21:30)  
Díky za zajímavé info.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
14.05.2017 (14:35)  
Taky pridám nekolik slov. Gruzie si to jiste zaslouzí a nebude to jen o jídle.

Sluzebne jsem do Gruzie cestoval nekolikrát kvuli elektrárnám a videl jsem jen Tbilisi, Tkibuli a Gardabani, ale zato porádne.
Zejména v Tkibuli jsem videl i mnoho zeleznicních relikvií, mj. CME3 na posunu z uhelného dolu. Pro vysokou prasnost jsem nemohl vystoupit z auta a porídit dustojnou fotodokumentaci.
Tam si taky dodnes vází Sevarnadzeho, který podepsal rozvázání závazku a odsun vojsk CCCP z CR.
Tak jako i jinde, penez je v Gruzii dost, jde o to, na co se vynakládají.
14.05.2017 (6:41)  
Ve stručnosti mohu k fotce uvést následující:
Stroj pochází ze 12 kusové série výrobce SMZ Dubnica nad Váhom, která byla v letech 1966/7 vyrobená na základě typu 17E z plzeňské škodovky. Na první pohled se však liší zvýšenou kabinou a chybějícími bočními sběrači. Lokomotivy byly z výroby zelené, což v podstatě odpovídalo odklizovací řadě 17E. V provozu pak stroje 06 a 08 dostaly odlišné nátěry. Zatímco šestka obdržela "polomáčený" nátěr, kdy horní polovina skříně zůstala v původní zelené barvě a spodek byl natřen červeně, osmička obdržela kreativnější lak, připomínající spíše grafity. Na přelomu let 2016/7 pak obě tyto lokomotivy dostaly nový nátěr v národních barvách, které dopravce Georgian Railway použil například i na nově dodaných jednotkách STADLER KISS. Spolu s lokomotivami bylo do shodného schématu uvedeno i několik osobních vozů, které zároveň prošly rekonstrukcí interiéru.
Stroje jsou od počátku provozovány na trati Borjomi - Bakuriani, která byla vybudována v letech 1897 - 1902. Trať dlouhou 38 km zdolá vlak za cca 2,5 hodiny. Vypravovány jsou denně dva páry vlaků. Vzhledem k tomu, že spojují dvě významná rekreační střediska, odpovídá tomu i jejich vytížení mimo sezónu. Samotná trať, včetně trakčního vedení je přitom zralá na celkovou rekonstrukci. Na tu však chybí nejen peníze, ale i samotná mechanizace. Je tedy otázkou, jak dlouho se tento unikát podaří udržet v provozu.
Na snímku je souprava od prvního páru osobních vlaků zachycena po návratu do stanice Borjomi. Zde po příjezdu z trati lokomotiva vozy objela, aby mohla být poté celá souprava přestavena do zdejšího depa.
13.05.2017 (23:36)  
Moc zajímavé, nechtěl by autor zveřejnit pár slov navíc o tom, co na fotce vidíme?
13.05.2017 (22:40)  
kyklop499: jojo, pěkné shrnutí o těchto strojích je zde http://www.prototypy.cz/?rada=17E
13.05.2017 (22:15)  
PĚKNÉ!
Jestli se nepletu, tak je to vlastně 17E akorát bez těch čtyř postranních sběračů, nebo ne??
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
13.05.2017 (18:29)  
Je potesující, ze v Gruzii je zase neco nového, alespon ten lak.
Urcute si to zaslouzí. Moc dobre se tam jedlo.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko