Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ČS11-08 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Borjomi (Gruzie) - Datum: 21.4.2017 - Autor: Dalibor Palko - Pozn.: Lokomotiva ČS11-08 v novém nátěru ve schématu gruzínských železnic právě posunuje, se soupravou od osobního vlaku, ze stanice Borjomi do zdejšího depa - Zobrazeno: 4844x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Krajina je v Gruzii opravdu krásná - a pohled na o trochu vyssí Kavkaz je proste jiný, nez na Alpy.
Děkuji za zajímavou fotku a doplňující informace. Podle fotky se zdá, že trať bude procházet hezkou krajinou. Pro mne další dobrý důvod, proč jet do Gruzie.
Taky pridám nekolik slov. Gruzie si to jiste zaslouzí a nebude to jen o jídle.
Sluzebne jsem do Gruzie cestoval nekolikrát kvuli elektrárnám a videl jsem jen Tbilisi, Tkibuli a Gardabani, ale zato porádne.
Zejména v Tkibuli jsem videl i mnoho zeleznicních relikvií, mj. CME3 na posunu z uhelného dolu. Pro vysokou prasnost jsem nemohl vystoupit z auta a porídit dustojnou fotodokumentaci.
Tam si taky dodnes vází Sevarnadzeho, který podepsal rozvázání závazku a odsun vojsk CCCP z CR.
Tak jako i jinde, penez je v Gruzii dost, jde o to, na co se vynakládají.
Sluzebne jsem do Gruzie cestoval nekolikrát kvuli elektrárnám a videl jsem jen Tbilisi, Tkibuli a Gardabani, ale zato porádne.
Zejména v Tkibuli jsem videl i mnoho zeleznicních relikvií, mj. CME3 na posunu z uhelného dolu. Pro vysokou prasnost jsem nemohl vystoupit z auta a porídit dustojnou fotodokumentaci.
Tam si taky dodnes vází Sevarnadzeho, který podepsal rozvázání závazku a odsun vojsk CCCP z CR.
Tak jako i jinde, penez je v Gruzii dost, jde o to, na co se vynakládají.
14.05.2017 (6:41)
Ve stručnosti mohu k fotce uvést následující:
Stroj pochází ze 12 kusové série výrobce SMZ Dubnica nad Váhom, která byla v letech 1966/7 vyrobená na základě typu 17E z plzeňské škodovky. Na první pohled se však liší zvýšenou kabinou a chybějícími bočními sběrači. Lokomotivy byly z výroby zelené, což v podstatě odpovídalo odklizovací řadě 17E. V provozu pak stroje 06 a 08 dostaly odlišné nátěry. Zatímco šestka obdržela "polomáčený" nátěr, kdy horní polovina skříně zůstala v původní zelené barvě a spodek byl natřen červeně, osmička obdržela kreativnější lak, připomínající spíše grafity. Na přelomu let 2016/7 pak obě tyto lokomotivy dostaly nový nátěr v národních barvách, které dopravce Georgian Railway použil například i na nově dodaných jednotkách STADLER KISS. Spolu s lokomotivami bylo do shodného schématu uvedeno i několik osobních vozů, které zároveň prošly rekonstrukcí interiéru.
Stroje jsou od počátku provozovány na trati Borjomi - Bakuriani, která byla vybudována v letech 1897 - 1902. Trať dlouhou 38 km zdolá vlak za cca 2,5 hodiny. Vypravovány jsou denně dva páry vlaků. Vzhledem k tomu, že spojují dvě významná rekreační střediska, odpovídá tomu i jejich vytížení mimo sezónu. Samotná trať, včetně trakčního vedení je přitom zralá na celkovou rekonstrukci. Na tu však chybí nejen peníze, ale i samotná mechanizace. Je tedy otázkou, jak dlouho se tento unikát podaří udržet v provozu.
Na snímku je souprava od prvního páru osobních vlaků zachycena po návratu do stanice Borjomi. Zde po příjezdu z trati lokomotiva vozy objela, aby mohla být poté celá souprava přestavena do zdejšího depa.
Stroj pochází ze 12 kusové série výrobce SMZ Dubnica nad Váhom, která byla v letech 1966/7 vyrobená na základě typu 17E z plzeňské škodovky. Na první pohled se však liší zvýšenou kabinou a chybějícími bočními sběrači. Lokomotivy byly z výroby zelené, což v podstatě odpovídalo odklizovací řadě 17E. V provozu pak stroje 06 a 08 dostaly odlišné nátěry. Zatímco šestka obdržela "polomáčený" nátěr, kdy horní polovina skříně zůstala v původní zelené barvě a spodek byl natřen červeně, osmička obdržela kreativnější lak, připomínající spíše grafity. Na přelomu let 2016/7 pak obě tyto lokomotivy dostaly nový nátěr v národních barvách, které dopravce Georgian Railway použil například i na nově dodaných jednotkách STADLER KISS. Spolu s lokomotivami bylo do shodného schématu uvedeno i několik osobních vozů, které zároveň prošly rekonstrukcí interiéru.
Stroje jsou od počátku provozovány na trati Borjomi - Bakuriani, která byla vybudována v letech 1897 - 1902. Trať dlouhou 38 km zdolá vlak za cca 2,5 hodiny. Vypravovány jsou denně dva páry vlaků. Vzhledem k tomu, že spojují dvě významná rekreační střediska, odpovídá tomu i jejich vytížení mimo sezónu. Samotná trať, včetně trakčního vedení je přitom zralá na celkovou rekonstrukci. Na tu však chybí nejen peníze, ale i samotná mechanizace. Je tedy otázkou, jak dlouho se tento unikát podaří udržet v provozu.
Na snímku je souprava od prvního páru osobních vlaků zachycena po návratu do stanice Borjomi. Zde po příjezdu z trati lokomotiva vozy objela, aby mohla být poté celá souprava přestavena do zdejšího depa.
Moc zajímavé, nechtěl by autor zveřejnit pár slov navíc o tom, co na fotce vidíme?
kyklop499: jojo, pěkné shrnutí o těchto strojích je zde http://www.prototypy.cz/?rada=17E
PĚKNÉ!
Jestli se nepletu, tak je to vlastně 17E akorát bez těch čtyř postranních sběračů, nebo ne??
Jestli se nepletu, tak je to vlastně 17E akorát bez těch čtyř postranních sběračů, nebo ne??
Je potesující, ze v Gruzii je zase neco nového, alespon ten lak.
Urcute si to zaslouzí. Moc dobre se tam jedlo.
Urcute si to zaslouzí. Moc dobre se tam jedlo.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko