..: Fotogalerie - detaily fotografie GE C36 ME 3853-1 :..
 

GE C36 ME 3853-1


GE C36 ME 3853-1Informace o fotografii:
 - Místo focení: Campinas (Brazílie)
 - Datum: 26.7.2015
 - Autor: mRKEF  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3167x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

18.10.2016 (18:01)  
Někde jsem četl, že tříkolejnicovou udělat nelze

To platí pro kombinaci 1435/1520 mm, kde je příliš malý rozdíl rozchodů pro paty obou kolejnic.
18.10.2016 (14:52)  
Ano jak pise OF, nejlepe naklikat predchozi fotky a neco se tam k tomu pise. Ve zkratce tam je 1000 a 1600 mm. Oba jsou aktivne uzivany, mixuji se rozchody i v jednom vlaku (jiny rozchod vozu a loko)
18.10.2016 (14:37)  
Tak rozchod se řešil už u předešlích dvou autorových fotek z Brazílie.
18.10.2016 (13:04)  
Zdeněk Štěpánek: Máte-li na mysli tříkolejnicovou splítku, tak to není problém, k vidění na veřejné dráze je v asi nejblíž v Jindřichově Hradci. Pokud bychom měli jít na tříkolejnicový mezistaniční úsek, tak nejblíž asi ve Švýcyrsku, Chur - Domat-Ems. Na "velké" dráze pak ve Španělsku, Bilbao - Francie, v okolí Barcelony a Valencie. Tam na splítce jezdí jak VRT vlaky, tak nákladní i regionální.
18.10.2016 (11:05)  
Jak to tam vůbec maj s těma rozchodama? Někde jsem četl, že tříkolejnicovou udělat nelze, ale tady to očividně lze. Z odkazovaných fotek je jedna na užším rozchodu ale pořád s poloautomatickým spřáhlem. Čert aby se v tom vyznal...
17.10.2016 (15:22)  
Osobně mě nejvíc dostalo, jak navázala hrana stínu od mašiny na hranu nátěru na jejím čele a vznikly dva podobné tmavé trojúhelníky, každý na jinou stranu. Jeden skutečný a druhý virtuální. Nebo také obří "X". Udělalo to ze standardní, technicky zvládnuté fotky nadprůměrnou. Moc pěkné.
17.10.2016 (18:41)  


Priznam se, ze do takove hloubky jsem to nepromyslel :). Ale zajimavy poznatek.
17.10.2016 (14:16)  
Hezké.
16.10.2016 (18:26)  
Luxusní záležitost.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3314 »fotek 0
16.10.2016 (16:05)  
hele, autore mRKEF, taky ty brazilský masiny blikaj, jako ty americký? Dokonce nám tam vysvetlovali, ze ono blikání je z duvodu "BOZP" - cemuz lze i uverit.
16.10.2016 (11:16)  
Docela by mi zajímalo, jaký je provoz v Brazílii? Věděl jsi, kdy co pojede a nebo sis prostě jenom stoupnul k trati a čekal? :)
16.10.2016 (12:39)  


Tak tenhle pripad je zrovna metoda pokus omyl. Prijel jsem tam odpoledne zcela na blind, nasel tento flek a cekal. Asi po 1.5h jelo toto, pak jeste jeden vlak s ac44 a jeden vlak smerem ode me. Pak jsem to zabalil. Ale dobry misto pro planespottery. V pozadi letiste Viracopos ma celkem slzsny traffic, hlavne cargo.

Tyden na to jsem byl fotit s mistnim sotousem, ktery mel v mobilu pristup ne nejaky jejich isor a vlaky videl. Provoz byl celkem rychle po sobe rano, pres obed bylo vic mrtvo a neco zase odpoledne. Ale ze by jezdil heden vlak za druhym se rict neda. Takovy serie nahodnych vybuchu :).

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko