Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
1216.237 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Ústí nad Orlicí - Bezpráví - GPS: 49°59'12.689"N, 16°20'5.467"E » ![]() ![]() - Datum: 15.10.2017 - Autor: Richard Weber ![]() - Zobrazeno: 3546x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
NIcKON: Rakouské jednotky už podléhají zubu času a na špici už rozhodně nejsou. Omšelosti pomáhá tmavý lak (stejný problém má LE) a šedý interiér. Zrovna ta sedadla ve 2. třídě opravdu výhra nejsou a po čase vržou. Služby jsou také docela divné, u Henry am Zug se člověk domluví spíše chorvatsky, bulharsky a maďarsky než německy.
Ale i přes to všechno beru Railjet a Pendolino za jediné dálkové vlaky ČD, kterými se dá normálně jezdit. Pravda, Bdmpee233 asi má lepší sedadla, ale zato přesvětlený interiér bez jakékoli snahy o design, horší pojezd a neustále vás otravuje lomoz od přechodových dveří. O Bdpee231 ani nemluvě. Jen se podívejte na RJ vs. Metropolitany, pro část cestujících na lince do Brna opravdu existuje pouze dvouhodinový takt.
Ale i přes to všechno beru Railjet a Pendolino za jediné dálkové vlaky ČD, kterými se dá normálně jezdit. Pravda, Bdmpee233 asi má lepší sedadla, ale zato přesvětlený interiér bez jakékoli snahy o design, horší pojezd a neustále vás otravuje lomoz od přechodových dveří. O Bdpee231 ani nemluvě. Jen se podívejte na RJ vs. Metropolitany, pro část cestujících na lince do Brna opravdu existuje pouze dvouhodinový takt.
To se dneska nějak ztrácí,ty jednobarevné soupravy.Rakušáci posílají obyč.taurusy a češi je hážou za náklady.
Nedávno jsem se tou chloubou poprvé svezl a byla to tak trochu studená sprcha. Neumytá souprava, nepříliš hezký, omšelý a ohmataný interiér, házení na výhybkách či horším svršku, pazvuky odevšad, neuvěřitelně nepohodlná sedadla a daleko na záchod v jedničce, palubní služby na úrovni lowcostových aerolinek. Pendolino je ve většině těchto ohledů výrazně lepší. "Bonusem" je nemožnost se na netu či v informačních materiálech dozvědět cokoliv o způsobu a ceně nákupu místenky do Business třídy. Pravda, byla to červeno-černá souprava, nikoliv bílo-modrá.
jediny vlak v historii CD se kterym se mohou chlubit a na ktery je vzdy radost pohledet! super vlak, super fotka.
26.03.2018 (12:09)
ŠPATNĚ SESTAVENÁ SOUPRAVA, OKAMŽITĚ VYSTUPME Z EU!!!
26.03.2018 (12:02)
Snímek z pěkného místa je dech beroucí. Proto za 5*.
Ale malá poznámka: ta lokomotiva jede uhlím napřed.
A to se mi nelíbí.
Ale malá poznámka: ta lokomotiva jede uhlím napřed.
A to se mi nelíbí.
26.03.2018 (8:06)
Ó, má oblíbená cyklostezka.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info

informacni okenko