..: Fotogalerie - detaily fotografie 1116.233-6 :..
 

1116.233-6


1116.233-6Informace o fotografii:
 - Úsek: St. Georgen am Längsee [3] - St. Veit a. d. Glan
 - GPS: 46°45'53.844"N, 14°23'35.424"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 29.10.2016
 - Autor: Tomáš Kubovec  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4179x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

05.12.2017 (18:43)  
To Astartoth: Ano, to je známá věc. Nicméně to stále neznamená, že i při změněn normy se nemohl ten design přetvořit celý nějak jinak a elegantněji.
04.12.2017 (13:09)  
Zmena tvaru u Vectrona neni nejakym svehlavym designerskym vymyslem, ale prave normami na obrnenost. Zde taurus je sice designovy, ale pevny asi jako laminatka ci bobina.
02.12.2017 (13:22)  
Pro mě Taurus je zatím nejkrásnější lokomotiva, která byla kdy vyrobená. Při pohledu na něj mě vždy zamrzí, k jakému zprasení čistých linií designu došlo u Vectronu.

To Antony: Nebyl bych zase tak kritický. Zrovna RailJet Taurus v barvách ČD mi přijde hezčí než v barvách ÖBB. Především provedení čela je povedenější.
Ale jinak souhlasím, že Najbrt se vyznačuje nulovou kreativitou a tím nudností a neatraktivností.
02.12.2017 (8:48)  
Jednoznačně nejkrásnější souprava co jezdí i u nás. Je až neuvěřitelné jak z tak krásného vlaku v této barvě dokáže modrá barva ČD udělat obyčejný vlak, který ani neznalec ve výsledku pak nepozná. ČD Railjet pro neznalce působí jako obyčejný rychlík a je škoda že ho jako Pendolino neudělali ve specifických barvách. Barvy Najbrt jsou na úrovni světa tak před třiceti lety, nebo dnes někde v Jižní Americe, Africe..
01.12.2017 (20:04)  
Rabín: Možná by i jedna jednotka z produkce zPrastoZnova stála pod miliardu :-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3393 »fotek 0
01.12.2017 (16:22)  
pro Rabína:

Bojím, bojím, kömunikaci by musela zajistit praporková signalizace, tedy také optika! :-)
01.12.2017 (15:32)  
Astartoth: alternativně k railjetu jsme u nás mohli mít skvělou netrakční jednotku z produkce PrasZnova, vybastlenou za použití studéneckých vozů Bt z roku 1988 v čele se syslem, to vše možná upraveno pro rychlost 200 km/h. Řídicí vůz by možná komunikoval s řadou 380 a za příplatek možná i s řadami 162 a 362. A schvalovalo by se to ještě teď a mimo ČR ani náhodou.
01.12.2017 (10:13)  
A...: Mohu mit prosbu? Seber se, zaregistruj se nekde, kde tyhle debilni reci budou nekoho zajimat a tam si je pis. Treba v diskuzi na novinky.cz by to docela zapadlo.
01.12.2017 (10:00)  
To je ta lokomotiva s kabinou, ktera se pri sebemensim naraze sroluje i s strojvedoucim, na rozdil od revolucni obrnene kabiny lokomotivy 380. Uznavam, ze k vyrobe teto odolne kabiny donutila Skodovku EU, coz je jeden z mala prinosu tohoto zlocinneho spolku.

A cely koncept sunuteho vlaku se ukaze jaho zvrhlost v okamziku, kdy dojde k srazce ridicim vozem. Namisto deformace lokotivy budou naraz pohlcovat cestujici.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3393 »fotek 0
30.11.2017 (23:57)  
V tomto tisíciletí jsem nic lepsího. nez RailJet, nevidel. 5*

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko