..: Fotogalerie - detaily fotografie 5070.008 :..
 

5070.008


5070.008Informace o fotografii:
 - Místo focení: Chałupki (Chalupki)
 - Datum: 20.12.2012
 - Autor: Payus  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5221x
 - Detailní EXIF informace »

   
 

26.12.2012 (11:37)  
Každopádně dík za osvětu, protože o této mašince jsem nevěděl zhola nic...jen že měla tabulku s konečnou stanicí Graz ;-)
26.12.2012 (10:52)  
Jsem si říkal, proč se za celou dobu mého zevlování kolejištěm nenašel žádné dřevolíno a ani nic osobního nepřijelo
26.12.2012 (9:10)  
Keprt: Souhlasí, maršálka slezského vojvodství to stálo místo, stejně jako všechny zúčastněné úředníky. Na portálu http://www.inforail.pl jsem ze zajímavosti denně sledoval, kolik vlaků museli odřeknout nebo nahradit autobusy. Přijde mi, že byli totálně nepřipraveni, samozřejmě na úkor cestujících.
25.12.2012 (20:42)  
Výskyt tohoto zajímavého motoráčku Chalupkách souvisí s tím, že od změny GVD převzaly místní dopravu v celém Slezském vojvodství Koleje Śląskie, přičemž na to ani zdaleka nemají vlastní vozidla - proto "prozatím" provozují leccos z různých koutů Evropy - včetně třeba 50 kusů B od ČD :o)
Začátek GVD tam taky byl provázen značným rozkladem dopravy...
25.12.2012 (14:12)  
Velmi pěkná (umělecká) fotografie - 9 z 10 mých bodů!
25.12.2012 (12:36)  
Ještě doplním - jedná se o motorové jednotky VT2E výrobce LHB (Linke-Hofmann-Busch, dnes Alstom) ze 70. až 90. let:
http://de.wikipedia.org/wiki/LHB_VT_2E
Kromě rakouské GKB (pro ni je však vyrobila v licenci domácí SGP v Grazu v letech 1980-86) je provozuje také německá soukromá dráha AKN ( = Altona - Kaltenkirchen - Neumünster), součást příměstské dopravy v Hamburku: http://www.privat-bahn.de/AKN.html. Je to řada VT 2.32 až 2.46 (1976-77). Vzhledem k místu provozu mají mnoho společného s vozy hamburského metra. Některé vozy z novější série VT 2.51 až 2.68 (1993) jsou dokonce vybavena sběrači pro napájení z boční kolejnice hamburské S-Bahn a jsou to tedy hybridní vozidla.
Kromě toho je má ještě německá Taunusbahn, tedy dráha Frankfurt(M) - Bad Homburg - Friedrichsdorf - Usingen - Grävenwiesbach - Waldsolms-Brandoberndorf (dopravce Hessische Landesbahn - pro ně 1987, viz http://www.privat-bahn.de/FKE.html a Verkehrsverbund Hochtaunus - pro ně až 1992, http://www.privat-bahn.de/VHT.html).
Na německé poměry poněkud atypické vozidlo s elektrickým (!) přenosem síly.
Spíš je zajímavé, kde se vzalo v Chalupkách alias Annaberku. Poláci je koupili??? Vzhledem k tomu, že GKB si pořizuje nové jednotky od Stadlera, není to tak zcela nepravděpodobné...
25.12.2012 (10:05)  
Já jsem byl při gůglení zřejmě daleko úspěšnější, tohle to vrací při dotazu na "5070" ;-)


http://www.railfaneurope.net/pix/at/private/GKB/diesel/dmu/VT70/pix.html

http://www.railfaneurope.net/list/austria/austria_gkb.html
25.12.2012 (9:11)  
Motorová jednotka Graz -Köflach - Bahn (GKB = privátní drána z Grazu do Köflachu s odbočkou do Wies-Eibiswald).Původní označení GKB VT 70, nyní 5070. Výrobce byl SGP/BBC/ABB. Konkrétní jednotka VT 70.08 vyrobená v roce 1985 SGP Graz, el.výzbroj dodala ABB.
registrovaný uživatel Davson  mail  
Počet komentářů uživatele341 »fotek 0
25.12.2012 (8:55)  
Tak teď jsem zmatenej jako Goro v Tokiu.
O co se jedná? Dle umístění fotky je to rakouské vozítko a místo focení Polsko a když tuhle krabičku chci vygooglovat, tak mi vyjede jen tato fotka:-)
Prosím o radu co to je zač:-)
registrovaný uživatel Rambo  mail  
Počet komentářů uživatele438 »fotek 0
25.12.2012 (8:51)  
Má tohle krom podoby něco společného z 810?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko