Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
5070.008 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Chałupki (Chalupki) - Datum: 20.12.2012 - Autor: Payus - Zobrazeno: 5221x - Detailní EXIF informace » | |
Každopádně dík za osvětu, protože o této mašince jsem nevěděl zhola nic...jen že měla tabulku s konečnou stanicí Graz ;-)
Jsem si říkal, proč se za celou dobu mého zevlování kolejištěm nenašel žádné dřevolíno a ani nic osobního nepřijelo
26.12.2012 (9:10)
Keprt: Souhlasí, maršálka slezského vojvodství to stálo místo, stejně jako všechny zúčastněné úředníky. Na portálu http://www.inforail.pl jsem ze zajímavosti denně sledoval, kolik vlaků museli odřeknout nebo nahradit autobusy. Přijde mi, že byli totálně nepřipraveni, samozřejmě na úkor cestujících.
Výskyt tohoto zajímavého motoráčku Chalupkách souvisí s tím, že od změny GVD převzaly místní dopravu v celém Slezském vojvodství Koleje Śląskie, přičemž na to ani zdaleka nemají vlastní vozidla - proto "prozatím" provozují leccos z různých koutů Evropy - včetně třeba 50 kusů B od ČD :o)
Začátek GVD tam taky byl provázen značným rozkladem dopravy...
Začátek GVD tam taky byl provázen značným rozkladem dopravy...
Ještě doplním - jedná se o motorové jednotky VT2E výrobce LHB (Linke-Hofmann-Busch, dnes Alstom) ze 70. až 90. let:
http://de.wikipedia.org/wiki/LHB_VT_2E
Kromě rakouské GKB (pro ni je však vyrobila v licenci domácí SGP v Grazu v letech 1980-86) je provozuje také německá soukromá dráha AKN ( = Altona - Kaltenkirchen - Neumünster), součást příměstské dopravy v Hamburku: http://www.privat-bahn.de/AKN.html. Je to řada VT 2.32 až 2.46 (1976-77). Vzhledem k místu provozu mají mnoho společného s vozy hamburského metra. Některé vozy z novější série VT 2.51 až 2.68 (1993) jsou dokonce vybavena sběrači pro napájení z boční kolejnice hamburské S-Bahn a jsou to tedy hybridní vozidla.
Kromě toho je má ještě německá Taunusbahn, tedy dráha Frankfurt(M) - Bad Homburg - Friedrichsdorf - Usingen - Grävenwiesbach - Waldsolms-Brandoberndorf (dopravce Hessische Landesbahn - pro ně 1987, viz http://www.privat-bahn.de/FKE.html a Verkehrsverbund Hochtaunus - pro ně až 1992, http://www.privat-bahn.de/VHT.html).
Na německé poměry poněkud atypické vozidlo s elektrickým (!) přenosem síly.
Spíš je zajímavé, kde se vzalo v Chalupkách alias Annaberku. Poláci je koupili??? Vzhledem k tomu, že GKB si pořizuje nové jednotky od Stadlera, není to tak zcela nepravděpodobné...
http://de.wikipedia.org/wiki/LHB_VT_2E
Kromě rakouské GKB (pro ni je však vyrobila v licenci domácí SGP v Grazu v letech 1980-86) je provozuje také německá soukromá dráha AKN ( = Altona - Kaltenkirchen - Neumünster), součást příměstské dopravy v Hamburku: http://www.privat-bahn.de/AKN.html. Je to řada VT 2.32 až 2.46 (1976-77). Vzhledem k místu provozu mají mnoho společného s vozy hamburského metra. Některé vozy z novější série VT 2.51 až 2.68 (1993) jsou dokonce vybavena sběrači pro napájení z boční kolejnice hamburské S-Bahn a jsou to tedy hybridní vozidla.
Kromě toho je má ještě německá Taunusbahn, tedy dráha Frankfurt(M) - Bad Homburg - Friedrichsdorf - Usingen - Grävenwiesbach - Waldsolms-Brandoberndorf (dopravce Hessische Landesbahn - pro ně 1987, viz http://www.privat-bahn.de/FKE.html a Verkehrsverbund Hochtaunus - pro ně až 1992, http://www.privat-bahn.de/VHT.html).
Na německé poměry poněkud atypické vozidlo s elektrickým (!) přenosem síly.
Spíš je zajímavé, kde se vzalo v Chalupkách alias Annaberku. Poláci je koupili??? Vzhledem k tomu, že GKB si pořizuje nové jednotky od Stadlera, není to tak zcela nepravděpodobné...
Já jsem byl při gůglení zřejmě daleko úspěšnější, tohle to vrací při dotazu na "5070" ;-)
http://www.railfaneurope.net/pix/at/private/GKB/diesel/dmu/VT70/pix.html
http://www.railfaneurope.net/list/austria/austria_gkb.html
http://www.railfaneurope.net/pix/at/private/GKB/diesel/dmu/VT70/pix.html
http://www.railfaneurope.net/list/austria/austria_gkb.html
Motorová jednotka Graz -Köflach - Bahn (GKB = privátní drána z Grazu do Köflachu s odbočkou do Wies-Eibiswald).Původní označení GKB VT 70, nyní 5070. Výrobce byl SGP/BBC/ABB. Konkrétní jednotka VT 70.08 vyrobená v roce 1985 SGP Graz, el.výzbroj dodala ABB.
Tak teď jsem zmatenej jako Goro v Tokiu.
O co se jedná? Dle umístění fotky je to rakouské vozítko a místo focení Polsko a když tuhle krabičku chci vygooglovat, tak mi vyjede jen tato fotka:-)
Prosím o radu co to je zač:-)
O co se jedná? Dle umístění fotky je to rakouské vozítko a místo focení Polsko a když tuhle krabičku chci vygooglovat, tak mi vyjede jen tato fotka:-)
Prosím o radu co to je zač:-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko