..: Photo Gallery - Photo details railjet 15555 :..
 

railjet 15555


railjet 15555Informace o fotografii:
 - Section: Küb - Eichberg
 - Datum: 17.3.2012
 - By: Richard Weber  Send mail
 - Zobrazeno: 6602x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
20.03.2012 (19:33)  
Když tady tak vidím vaše tvrzení o nevhodnosti řazení řídících vozů v čele vlaku ve vztahu ke srážkám s čímkoliv, byl bych rád, kdybyste zde také uvedli příklady, kdy došlo vlivem řazení řídících vozů v čele vlaku ke škodám, které by v případě jiného řazení nevznikly. A klidně uveďte příklady ze zahraničí. Popravdě myslím si, že to jsou ničím nepodložené spekulace a pokud se na to podívám čistě z technického hlediska a vezmu v úvahu technické záležitosti jako třeba rozdíl hmotností mezi lokomotivou a vozem, konstrukce železničních vozidel a normy podle nichž jsou konstruována a testována, způsob fungování průběžné brzdy na vlaku apod., pak se dá vcelku jednoznačně říct, že tak nějak vaříte z vody....
20.03.2012 (18:39)  
Václav Vrána: nemusí. Je spousta přejezdů, kde je traťová rychlost vyšší jak 120 km/h, bohužel. Přejezdy na tratě s rychlostí vyšší jak 120 km/h prostě nepatřej, ale jsme v Česku.
20.03.2012 (18:03)  
Takhle vypadá rakousko.Luxusní vlaky,hiry a louky.

Tato fotka ukázala opravdu vše.Autor udělal fotku která je velmi pěkná.

5*
20.03.2012 (17:19)  
Fotka paráda,ale koncepce soupravy s řídícím vozem v našich podmínkách mi přijde jako nesmyl.Všechny ramena kde se počítá s nasazením se soupravy vrací až následující den Hamburk, Varšava atd. Rozumější by bylo koupit Ampz,Bmz od stejného výrobce.
20.03.2012 (17:19)  
Úvahy vás tří nejsou úplně od věci. S trochou nadsázky by se dalo říct, že ČD opět převzaly z ciziny něco napůl (soupravy s řidičákem jako v cizině, ale přitom zůstává množství přejezdů). Ale uvědomte si 1 věc: pokud řídící vůz bude vybaven deformační a únikovou zónou jako standartní západní HV, je to pro strojvedoucího stále lepší než bourat s plecháčem nebo hrbatou. Další věc: při nárazu klasického vlaku do překážky často lehký 2. vůz vysokočí na 1. vůz zdeformovaný o těžkou lokomotivu nebo se 1.a 2. vůz poskládají za lokomotivou jak leporelo...A že je vlak "sunutý" přece vůbec nevadí. Řídící HV, ovládání brzdy a strojvedoucí je snad vepředu, takže k omezení rychlosti není důvod. Regionální jednotky s motorovým vozem uprostřed nebo i vzadu jsou bežné všude možně v Evropě.... Chce to přejezdech vysouvací bariéry, jaké jsou prý na Ukrajině.
20.03.2012 (16:57)  
MirKo : Ano,ale před přejezdem snad musí zpomalit na nějakou přijatelnou rychlost jako je třeba 90 km/h,ne?
20.03.2012 (16:56)  
Mam stejny nazor jako Mirko. I kdyz jsou hmoty jine, nez u modelove zeleznice, kde staci skobrtnuti prvniho vozu a uz je to na hromade, tak presto takova Studenka s ridicakem je hruzna vize.
I u regionalnich nehod v malych rychlostech je vidno, ze ridicak je vzdy vytlacen daleko do pole, kdezto kdyz narazi motorak, nebo dokonce lokomotiva, tak nekdy ani nevykoleji.
20.03.2012 (16:40)  
Railjet vypadá pěkně, ale furt si nějak nedovedu představit jet s tim řidičákem napřed 160km/h. Vždyť je to vlastně sunutí dlouhý soupravy velkou rychlostí. Co když to náhodou někde, třeba při střetnutí na přejezdu vykolejí? To bude pak masakr, protože těžká mašina vzadu to bude furt tlačit. Mě se prostě tahle koncepce u těhle vlaků nelíbí. U regionální dopravy to de, tam sou vpředu 2, 3 vozy, ale tohle už je o dost delší.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko