..: Fotogalerie - detaily fotografie 1016.046-3 + 1016.xxx :..
 

1016.046-3 + 1016.xxx


1016.046-3 + 1016.xxxInformace o fotografii:
 - Úsek: Wolfsbergkogel - Breitenstein (Kalte-Rinne-Viadukt)
 - Datum: 28.9.2008
 - Autor: Duhy  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5817x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel kubuda  mail  
Počet komentářů uživatele31 »fotek 0
27.12.2010 (20:16)  
nadhera :))) 5*
01.07.2009 (16:56)  
MTAS/MTAB IORE - 10800kW
01.07.2009 (16:20)  
j p: RŽD - 3ES5K - 9840 kW

... a nechal bych OT
registrovaný uživatel j p 
Počet komentářů uživatele10 »fotek 0
01.07.2009 (13:01)  
Horatio: Ty nejvýkonější mašiny světa to byl pokus o vtip?
Taurus neni a ani nikdy nechtel byt nejvykonnejsi masinou sveta.
Taurus ma vykon 6400 kW, zatimco treba EG3100 (Railion) ma vykon 6500 kW a stare Dm3 (SJ) maji vykon 7200 kW.
Nejvykonnejsi by mely byt ty nove stroje, co dela Siemens pro Cinu - s vykonem 9600 kW.
01.07.2009 (12:40)  
Doporučuji stezku Semmeringbahn-Wanderweg, jsou z ní hezky vidět všechny zajímavosti Semmeringu, mimo jiné také díky dvěma dřevěným rozhlednám/vyhlídkám. V teplém počasí je to ale celkem náročné, když se škrábete nad tunely a vzápětí scházíte pod viadukty. Loni jsme se těch 9 km ze Semmeringu do Breitensteinu plahočili 3,5 hodiny a zachránil nás pak dole Blunzenwirt, první z asi 20 doporučených občerstvení na trase. Když jsme si s vypětím sil zašli ze stezky těch 200 metrů pod Kalte Rinne, přesvědčit se že je skutečně dvoupatrový, odmítli jsme překvapeného domorodce, který radil že z tááámhleté skály vzadu je ten viadukt hezky vidět...
01.07.2009 (11:00)  
Luxus... chci se zeptat: to řazení 2 mašin je normálí nebo se něco stalo? (pochopím kdyby jeli 2 jakékoli jiné ale zrovna nejvýkonější mašiny světa a potřebuje pomoct :D )
01.07.2009 (9:39)  
No tak to je paráda,krásné Taurusy a vagony,krásná krajina a netradiční úhel fotky 5*
30.06.2009 (21:03)  
Kičmi: No tak nevím jestli máte něco s očima, ale tohle fotka je reálná... možná by to chtělo více dioptrií :)))
30.06.2009 (21:01)  
WOW! Ale proč tu dáváte fotky své modelové železnice? :-D
30.06.2009 (13:44)  
Já bych to neviděl tak nebezpečně. Dá se dojít až k portálu pohodlně, šplhání do svahu není až tak tragické. Zažil jsem mnohem horší místa.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko