Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
1016.046-3 + 1016.xxx | |
Informace o fotografii: - Úsek: Wolfsbergkogel - Breitenstein (Kalte-Rinne-Viadukt) - Datum: 28.9.2008 - Autor: Duhy - Zobrazeno: 5817x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Horatio: Ty nejvýkonější mašiny světa to byl pokus o vtip?
Taurus neni a ani nikdy nechtel byt nejvykonnejsi masinou sveta.
Taurus ma vykon 6400 kW, zatimco treba EG3100 (Railion) ma vykon 6500 kW a stare Dm3 (SJ) maji vykon 7200 kW.
Nejvykonnejsi by mely byt ty nove stroje, co dela Siemens pro Cinu - s vykonem 9600 kW.
Taurus neni a ani nikdy nechtel byt nejvykonnejsi masinou sveta.
Taurus ma vykon 6400 kW, zatimco treba EG3100 (Railion) ma vykon 6500 kW a stare Dm3 (SJ) maji vykon 7200 kW.
Nejvykonnejsi by mely byt ty nove stroje, co dela Siemens pro Cinu - s vykonem 9600 kW.
01.07.2009 (12:40)
Doporučuji stezku Semmeringbahn-Wanderweg, jsou z ní hezky vidět všechny zajímavosti Semmeringu, mimo jiné také díky dvěma dřevěným rozhlednám/vyhlídkám. V teplém počasí je to ale celkem náročné, když se škrábete nad tunely a vzápětí scházíte pod viadukty. Loni jsme se těch 9 km ze Semmeringu do Breitensteinu plahočili 3,5 hodiny a zachránil nás pak dole Blunzenwirt, první z asi 20 doporučených občerstvení na trase. Když jsme si s vypětím sil zašli ze stezky těch 200 metrů pod Kalte Rinne, přesvědčit se že je skutečně dvoupatrový, odmítli jsme překvapeného domorodce, který radil že z tááámhleté skály vzadu je ten viadukt hezky vidět...
Luxus... chci se zeptat: to řazení 2 mašin je normálí nebo se něco stalo? (pochopím kdyby jeli 2 jakékoli jiné ale zrovna nejvýkonější mašiny světa a potřebuje pomoct :D )
No tak to je paráda,krásné Taurusy a vagony,krásná krajina a netradiční úhel fotky 5*
Kičmi: No tak nevím jestli máte něco s očima, ale tohle fotka je reálná... možná by to chtělo více dioptrií :)))
30.06.2009 (13:44)
Já bych to neviděl tak nebezpečně. Dá se dojít až k portálu pohodlně, šplhání do svahu není až tak tragické. Zažil jsem mnohem horší místa.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko