Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
424.262 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Pilisvörösvár - GPS: 47°36'56.714"N, 18°53'59.858"E » - Datum: 10.8.1980 - Autor: Pavel Randák - Pozn.: Jeden z posledních vitézů v pravidelném provoz - Zobrazeno: 3019x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
30.07.2016 (21:27)
Petr Barchánek: V tom případě mají na gůglu neaktuální pohled do ulice.
To je dobře, že trať opravili a nezrušili tak jeden z mála tunelů na síti MÁV.
To je dobře, že trať opravili a nezrušili tak jeden z mála tunelů na síti MÁV.
Na madarske pomery je dost zajimava ta ruska releovka, ale opravdu to tam a v sousednich stanicich tak bylo. Dnes je to asi zmeneno na jednotnou Integru. Diky za dobovy dokument, ja tam Vitezy zazil az koncem 80. let na nostalgickych vlacich...
29.07.2016 (20:20)
Pavel Randák: tak to jste asi zadal něco do Googlu špatně. Trať je opravená, zrekontsruovaná. Tam , kde na fotce stojí žigulík je dnes obří P+R parkoviště pro lidi, co dojíždějí do Buapešti. Místo věčně zavřeného přejezdu je podjezd, stanice má jedno ostrovní a jedno nástupiště (celkem tři hrany) a nadchod. Dál do Budapešti je dvokolejka. Navážel jsem na tu rekonstrukci před pár lety baucuk (čističku) až z Brém.
29.07.2016 (9:54)
Když jsem koukal do Gůglu, jak to tam vypadá teď, tak jsem zíral, že trať je vytrhaná a na místě kolejiště probíhají mohutné stavebné práce. Na obnovu tratě to moc nevypadalo.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko