Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
1141.005 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Rogotin - Datum: 18.9.2009 - Autor: Petr Lux - Zobrazeno: 6142x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Tato fotka mě ani nepřipadá "železniční". Vlak člověk musí na fotce pomalu hledat.....
Většina dnešních lokomotiv váží přes 60 tun, takže pokud nenasadíš šukafon, nebo hydru, tak už je celkem jedno, čím ten vagon táhneš.
Pikehead: odkud bereš čísla 108 a ~20? Neříkám, že bys koncepčně neměl pravdu, ale ta mašina má 76 tun a béčko spíš kolem 40, ne? Dvacet tun bude mít tak možná Bix, jestli...
Azetak: no ekonomika provozu neni dana jen ucinnosti regulace. I kdyby v te masine byl nejefektivnejsi elektromotor, jaky existuje, tak to Becko porad vazi ~20t a masina 108t. To je na muj vkus trochu moc zeleza na tech par lidi, co tim jede... :)
29.12.2009 (9:26)
Horatio: Myslím, že můžeme být rádi, že jede celý jeden vagon. :-D Doprava mezi Bosnou a Chorvatskem přeci jen není taková silná, jako u nás, většinu poptávky navíc berou autobusy.
Koukám mašina jak od Najbrta... teda lepší... ouch...
Jinak fotka super s dobrou atmosférou, jak již zde padlo.
Jinak fotka super s dobrou atmosférou, jak již zde padlo.
Pokud jde o ekonomiku provozu: Odebraný výkon je úměrný práci, potřebné pro rozjezd soupravy, takže specielně u elektrických strojů nejsou ztráty nijak drastické a u AC systémů s regulací trafem, nebo elektronikou zcela nevýznamné. Jediné vozidlo, které jezdí (u nás) nehospodárně na AC systému je řada 350, kde má trafo stálý převod a reguluje se stejně jako na DC, tedy přes odpory. (350 je v podstatě 150 s přidaným trafem 25/3 kV a usměrňovačem).
Sice tam ten vlak skoro není vidět, ale atmosféru líného, pohodového balkánského městečka to má na výbornou
28.12.2009 (19:39)
Drahoš: Ano, veškeré 1141 (Petrovi chybí jedna jednička v označení) pochází od švédského konsorcia ASEA. NA elektrické výbavě se podílel domácí Končar, který se v současnosti zabývá, mimojiné, modernizací těchto strojů :o)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko