..: Fotogalerie - detaily fotografie 1141.005 :..
 

1141.005


1141.005Informace o fotografii:
 - Místo focení: Rogotin
 - Datum: 18.9.2009
 - Autor: Petr Lux  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 6142x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
02.01.2010 (16:39)  
Tato fotka mě ani nepřipadá "železniční". Vlak člověk musí na fotce pomalu hledat.....
30.12.2009 (12:55)  
Většina dnešních lokomotiv váží přes 60 tun, takže pokud nenasadíš šukafon, nebo hydru, tak už je celkem jedno, čím ten vagon táhneš.
29.12.2009 (10:37)  
Pikehead: odkud bereš čísla 108 a ~20? Neříkám, že bys koncepčně neměl pravdu, ale ta mašina má 76 tun a béčko spíš kolem 40, ne? Dvacet tun bude mít tak možná Bix, jestli...
29.12.2009 (10:21)  
Azetak: no ekonomika provozu neni dana jen ucinnosti regulace. I kdyby v te masine byl nejefektivnejsi elektromotor, jaky existuje, tak to Becko porad vazi ~20t a masina 108t. To je na muj vkus trochu moc zeleza na tech par lidi, co tim jede... :)
29.12.2009 (9:26)  
Horatio: Myslím, že můžeme být rádi, že jede celý jeden vagon. :-D Doprava mezi Bosnou a Chorvatskem přeci jen není taková silná, jako u nás, většinu poptávky navíc berou autobusy.
28.12.2009 (23:44)  
Krásná atmosféra, je zajímavé že veze jen jeden vagon.
28.12.2009 (22:10)  
Koukám mašina jak od Najbrta... teda lepší... ouch...

Jinak fotka super s dobrou atmosférou, jak již zde padlo.
28.12.2009 (21:20)  
Pokud jde o ekonomiku provozu: Odebraný výkon je úměrný práci, potřebné pro rozjezd soupravy, takže specielně u elektrických strojů nejsou ztráty nijak drastické a u AC systémů s regulací trafem, nebo elektronikou zcela nevýznamné. Jediné vozidlo, které jezdí (u nás) nehospodárně na AC systému je řada 350, kde má trafo stálý převod a reguluje se stejně jako na DC, tedy přes odpory. (350 je v podstatě 150 s přidaným trafem 25/3 kV a usměrňovačem).
registrovaný uživatel Nechic  mail  
Počet komentářů uživatele633 »fotek 0
28.12.2009 (21:19)  
Sice tam ten vlak skoro není vidět, ale atmosféru líného, pohodového balkánského městečka to má na výbornou
28.12.2009 (19:39)  
Drahoš: Ano, veškeré 1141 (Petrovi chybí jedna jednička v označení) pochází od švédského konsorcia ASEA. NA elektrické výbavě se podílel domácí Končar, který se v současnosti zabývá, mimojiné, modernizací těchto strojů :o)
28.12.2009 (20:45)  


Označení jsem opravil.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko