..: Fotogalerie - detaily fotografie 220.020 :..
 

220.020


220.020Informace o fotografii:
 - Místo focení: Rentis bridge/Athens
 - Datum: 10.9.2008
 - Autor: BillG 
 - Pozn.: IC 501
 - Zobrazeno: 5162x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
28.10.2009 (23:04)  
Wow, to je okolí a mašina.. rozhodně za 5*
Ujasnění Jak se tak dívám, tak ČR má nejnižší stoupání / klesání na trati oproti ostatním zemím (zřejmě) a která země má nejvíc? ŠVýcarsko nebo Řecko? Či jiná...?
28.10.2009 (21:02)  
Drahos Svestka : Souhlas.
28.10.2009 (20:31)  
It is a very nice photo from attractive location for us. In my opinion, it will take better effect with more space between loco and panthenon. Zoom brings great effect in this place, :-).
28.10.2009 (19:13)  
Just for completeness' sake:

Class OSE 220 (re-numbered A470) made by ADTranz (ABB Daimler Benz Transportation) as DE 2000 in 1998. Number represents the power of its engine in kW. It´s the most modern diesel-electric locomotive in Greece, intented for pulling of passenger trains. The same situation is with electric locomotive OSE 120 (Hellas Sprinter) made by Siemens in 1999 (first generation of Eurosprinter - grandpa of todays "Taurus".)

Jen pro úplnost:

Jde o řadu OSE 220 (přečíslováno z A470), dodanou konsorciem ADTranz roku 1998 jako typ DE 2000, kteréžto číslo zároveň značí výkon motoru v kilowattech. Jde o nejmodernější diesel-elektrický stroj v Řecku, určený pro vozbu oobních vlaků. Na poli elektrických lokomotiv hraje stejnou roli řada OSE 120? dodaná roku 1999 Siemensem (první generace Eurosprinteru - dědeček dnešních (Taurusů.")
28.10.2009 (18:36)  
Zajímavá fotka na zajímavém místě,něco takového tu není k vidění každý den.Jen jsem šokován tím vandalismem,to je ještě horší než tady.
Elias:Ti,co úmyslně ničí majetek druhým,NEJSOU lidi.
27.10.2009 (23:41)  
Josef Petrák :V tomto máš bohužel zase pravdu ty. Ale přeci jen musíme Řeky uznat za to zlepšení, i když nechápu ty lidi ,co sprejují vozy.
27.10.2009 (22:25)  
Josef Petrák : Dobře, toto ne, ale Řekové mají více vozů 200km/h + než my.
27.10.2009 (22:29)  


Jo, ale skoro nic kromě toho a o dost řidší železniční síť. A není to tak dávno, co na čas jeden pár IC odřekli jen proto, že neměli náhradní podvozky pro -mz vozy. Nesrovnatelné. Ale dost už toho off–topic.
27.10.2009 (22:24)  
Parádní fotečka na krásným místě. Taky jsem tam v létě zavítal. U mě nejen proto za plnej počet ;)
Jen to stoupání mi připomíná horskou dráhu =D. Ještě se to pokusím nějak přeložit do řeči autora.
Perfect photo at very nice place. I was at Athinas on October this year too. But this climbing of the track is as a roller coaster =D. My rating is five stars ;-)
27.10.2009 (22:09)  
Prostě, Řekové jsou na tom i líp než my, co se vozovýho parku týče.
27.10.2009 (22:22)  


Jo, třeba tohle je luxus a modernost sama. ;)

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/gr/gr001.html
27.10.2009 (20:50)  
Very nicely photo. 5*!
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko