Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
A 420 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Αθήνα Σταθμός Λαρίσση - Datum: 30.8.1996 - Autor: Jiří Vaněk - Pozn.: "Kulatý nos" je připraven k odejzdu s ranním R 500 do Soluně. - Zobrazeno: 5858x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
To je krasna lokomotiva, skoda, ze dnesni diesely se vyrabeji uz unifikovane a ohyzdne.
Co se tyce mohutnosti, tak subjektivne podle mne nic nema na Ludmillu.
Co se tyce mohutnosti, tak subjektivne podle mne nic nema na Ludmillu.
Miškin: tento pro řadu V 200 (220/221) skutečně nezvyklý design nemá původ v Řecku, ale ještě v Německu - jedná se o jednotný nátěr DB, který se začal používat koncem 70. let ("ozeanblau/beige"). Většina lokomotiv ř. 220/221 však dojezdila v původním nátěru (do nového schématu DB se "převlékly" pouhé 3 z nich). Vlastní nátěr mělo i 7 strojů, které se dostaly ke švýcarským drahám (Am 4/4 18461-18467) a např. u italských provozovatelů. Další V 200 se dostaly do Saudské Arábie, Španělska, Francie, Albánie, Alžíru a před prodejem byly některé natřeny právě po vzoru jednotného nátěru DB, což byl např. případ strojů prodaných do Řecka. Mnohé z nich se vrátily zpět do Německa do muzejních sbírek i k soukromým provozovatelům. Více viz např. http://de.wikipedia.org/wiki/DB-Baureihe_V_200.0 (německy) nebo http://en.wikipedia.org/wiki/DB_class_V_200 (anglicky).
Opravdu, další motorová legenda a vedle eletrických 103 druhá "vlajková loď" DB.
Opravdu, další motorová legenda a vedle eletrických 103 druhá "vlajková loď" DB.
08.03.2011 (7:24)
V létě se chystám do Řecka. Jak tu čtu..je tam problém s focením na nádraží?? Jinak foto hezké!
Autorovi (zatím anonymnímu) děkuji za tento dokument z jihu Evropy. Ač by se daly vytknout nějaké nedostatky v technice fotografie, není to dle mého názoru na pořadu dne. Hlavně mě uchvátil design tohoto stroje v jiném nátěru, než který byl známý v Německu. Nádhera
P.S.: Dr.Skipper a Králék řekli dřív než já to stejné, co i mě připadá...
P.S.: Dr.Skipper a Králék řekli dřív než já to stejné, co i mě připadá...
for Yoshua:Dr.Skipper ale neřekl,že tento stroj je větší než Sergej.Řekl,že tento stroj,byť parametrově nižší,na něj působí mohutnějším dojmem než Sergej.A tento názor s ním sdílím.
07.03.2011 (17:48)
Docela se divím, že pořízení fotky nezabránila téměř všudypřítomná železniční policie. Fotit na důležitých nádražích jako Atény a Soluň je dosti obtížné.
DR.Skipper: V200 vypadá mohutně, to máš pravdu. Ale Sergej je přece jen o něco vyšší:)
V200 = 4160mm
T 679.1 = 4493mm
V200 = 4160mm
T 679.1 = 4493mm
07.03.2011 (17:16)
U týchto strojov podobne ako u Nohabiek ma vždy fascinovala ich mohutnosť. Taký Sergej je snáď ešte väčší (teraz len triafam naslepo), ale nikdy na mňa nepôsobil tak giganticky ako tieto stroje.
Krása - další motorová legenda, byť "v exilu".
Po chvíli dohledávání: je to ex DB 221.122-5, nyní zpátky v Německu u soukromého dopravce EfW-Verkehrsgesellschaft pod svým původním číslem a ve svém původním nátěru - viz http://www.efw-verkehrsgesellschaft.de/
Po chvíli dohledávání: je to ex DB 221.122-5, nyní zpátky v Německu u soukromého dopravce EfW-Verkehrsgesellschaft pod svým původním číslem a ve svém původním nátěru - viz http://www.efw-verkehrsgesellschaft.de/
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko