Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
377.473 + 455.840 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: East Croydon - South Croydon - GPS: 51°21'50.64"N, 0°5'35.25"W » - Datum: 2.7.2010 - Autor: zirecek - Zobrazeno: 5235x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
06.03.2011 (19:44)
Nádherná fotka.
Pěkně vyvedená fotečka. A jestli ty soupravy jedou souběžně, tak teda i docela štístko... :-)
No, jen taková vzpomínka k těm sběračům a napájení: Z dávných let se mi vybavuje, že ten sběrač při najíždění na 3. kolejnici i docela hlasitě cvakal a že při jízdě plným tempem to do té soupravy i docela citelně drcalo. Ale třeba je to dnes už vyřešené lépe. Fakt ale je, že mě hnedle došlo, proč jsou v Británii (hlavně na tom jihu, kde je rozšířený tenhle systém elektrifikace) tratě obehnané ploty, živými ploty, zídkami - prostě prakticky nepřístupné. Nebo naopak když si představím, jak by po těch kolejích volně poskakovali fotiči jako u nás... to by se na ŽP musela záhy zavést rubrika "smuteční oznámení"... :-)
P.S.: V našem městě je na kilometrovém úseku elektrifikované tratě mezi dvěma sídlišti celkem 7 "neformálních" přechodů pro chodce... :-)
No, jen taková vzpomínka k těm sběračům a napájení: Z dávných let se mi vybavuje, že ten sběrač při najíždění na 3. kolejnici i docela hlasitě cvakal a že při jízdě plným tempem to do té soupravy i docela citelně drcalo. Ale třeba je to dnes už vyřešené lépe. Fakt ale je, že mě hnedle došlo, proč jsou v Británii (hlavně na tom jihu, kde je rozšířený tenhle systém elektrifikace) tratě obehnané ploty, živými ploty, zídkami - prostě prakticky nepřístupné. Nebo naopak když si představím, jak by po těch kolejích volně poskakovali fotiči jako u nás... to by se na ŽP musela záhy zavést rubrika "smuteční oznámení"... :-)
P.S.: V našem městě je na kilometrovém úseku elektrifikované tratě mezi dvěma sídlišti celkem 7 "neformálních" přechodů pro chodce... :-)
27.07.2010 (11:33)
Ano, sběrač na třetí kolejnici hlasitě cvaká při přejezdech na začátku/konci napájecí kolejnice. Avšak je to slyšitelné pro pozorovatele vedle trati, v moderních jednotkách to již cestující neslyší.
Tratě s napajením třetí kolejnicí jsou přístupné prakticky jen z nadchodů, jinak jsou oplocené a totálně zarostlé. Celkově je tam přístup i k neelektrifikovaným tratím výrazně horší než u nás, kde si šotiči chodí kam chtějí a lozí na co chtějí, :-).
Tratě s napajením třetí kolejnicí jsou přístupné prakticky jen z nadchodů, jinak jsou oplocené a totálně zarostlé. Celkově je tam přístup i k neelektrifikovaným tratím výrazně horší než u nás, kde si šotiči chodí kam chtějí a lozí na co chtějí, :-).
26.07.2010 (21:34)
zazo, asi jako v pražským metru. Doporučuji vyhledat místo, kde je sběrač, stoupnout si k okénku a užít si delší jízdu. Uvidíš kolikrát tě zvenčí budou "fotit" ;-)
Trošku exotika si myslím. To ale vůbec neubírá fotce na hodnotě.Soupravy stojí, jedou, jede jen jedna? Nevidím stanice ani návěstidla ;)Vždycky mě zajímalo, jak je vyřešeno sjíždění a najíždění sběračů na třetí kolejnici, z fotky usuzuju, že se celkem často střídají strany. To při každém sjezdu/nájezdu zpomalují? Při plné rychlosti si myslím, že to je docela "záhul".
25.07.2010 (19:36)
Obě soupravy jedou směrem od pozorovatele.
Napájení třetí kolejnicí je podobné jako metro v Praze. Akorát "sběrač" na podvozku metra dosedá na živou část napájecí kolejnice zespodu (kolejnice má ochranné zakrytování horní části). U napájení třetí kolejnicí v Anglii dosedá "sběrač" přímo zvrchu. Kolejnice není ničím chráněna. Dosedací "sběrač" je na několika místech jednotky. Na začátku/konci je napájecí kolejnice plynule snížena, tím je zajištěný plynulý náběh "sběrače". Na internetu najdeš řadu textů (např.: http://cs.wikipedia.org/wiki/Nap%C3%A1jec%C3%AD_kolejnice).
Napájení třetí kolejnicí je podobné jako metro v Praze. Akorát "sběrač" na podvozku metra dosedá na živou část napájecí kolejnice zespodu (kolejnice má ochranné zakrytování horní části). U napájení třetí kolejnicí v Anglii dosedá "sběrač" přímo zvrchu. Kolejnice není ničím chráněna. Dosedací "sběrač" je na několika místech jednotky. Na začátku/konci je napájecí kolejnice plynule snížena, tím je zajištěný plynulý náběh "sběrače". Na internetu najdeš řadu textů (např.: http://cs.wikipedia.org/wiki/Nap%C3%A1jec%C3%AD_kolejnice).
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko