Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Hitachi Rock | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 31.5.2018 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 4173x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
netrakční jednotka s klasickou lokomotivou...
To je také otázka zrychlení. Doporučuji jet za deště linkou S1 S-Bahn Dresden (souprava Taurus + 5 DOSTO), pravidelně to nabere 15 min zpoždění...
Málo míst je holt daň za jednopatrový nástupní prostor...
To je také otázka zrychlení. Doporučuji jet za deště linkou S1 S-Bahn Dresden (souprava Taurus + 5 DOSTO), pravidelně to nabere 15 min zpoždění...
Málo míst je holt daň za jednopatrový nástupní prostor...
Pro mne je překvapivé, jak málo cestujících se vejde do čelního vozu - viz tři okna v horním podlaží - 24 míst k sezení, dvě okna v dolním - 16 míst k sezení (patrně je tam ještě obří bezbariérový WC a počet míst k sezení může být ještě redukován prostorem pro invalidní vozík) a další dvě okna nad podvozkem - dalších 16 míst. Celkem tedy 56 míst sezení. O jedno více než v 810 před rekonstrukcí (pravda, budou o něco pohodlnější). Otázka, zda by nebyla vhodnější netrakční jednotka s klasickou lokomotivou...
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko