Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Hitachi Rock | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 31.5.2018 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 4172x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
netrakční jednotka s klasickou lokomotivou...
To je také otázka zrychlení. Doporučuji jet za deště linkou S1 S-Bahn Dresden (souprava Taurus + 5 DOSTO), pravidelně to nabere 15 min zpoždění...
Málo míst je holt daň za jednopatrový nástupní prostor...
To je také otázka zrychlení. Doporučuji jet za deště linkou S1 S-Bahn Dresden (souprava Taurus + 5 DOSTO), pravidelně to nabere 15 min zpoždění...
Málo míst je holt daň za jednopatrový nástupní prostor...
Pro mne je překvapivé, jak málo cestujících se vejde do čelního vozu - viz tři okna v horním podlaží - 24 míst k sezení, dvě okna v dolním - 16 míst k sezení (patrně je tam ještě obří bezbariérový WC a počet míst k sezení může být ještě redukován prostorem pro invalidní vozík) a další dvě okna nad podvozkem - dalších 16 míst. Celkem tedy 56 míst sezení. O jedno více než v 810 před rekonstrukcí (pravda, budou o něco pohodlnější). Otázka, zda by nebyla vhodnější netrakční jednotka s klasickou lokomotivou...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko