Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Rhein-Ruhr-Express | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 13.10.2017 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 3307x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Zlámalík: díky za odkaz. Když si to člověk pořádně prohlédne, tak ty čelní vozy jsou vlastně Desiro ML...
Tady je toho víc: http://railcolornews.com/2017/07/18/de-siemens-presents-the-rrx-prototype-train-inside-and-outside/
Podle mě se nechtěli zabývat s překopáním čelních vozů, je snadnější do existující soupravy vrazit jen jiné vložáky. Předpokládám, že plně dvoupodlažní konstrukce, použitá pro RABe514 SBB, už nesplňuje TSI a tedy se nedala využít.
Podle mě se nechtěli zabývat s překopáním čelních vozů, je snadnější do existující soupravy vrazit jen jiné vložáky. Předpokládám, že plně dvoupodlažní konstrukce, použitá pro RABe514 SBB, už nesplňuje TSI a tedy se nedala využít.
Předpokládám, že důvod tohoto netradičního řešení byla, podobně jako u našeho Krakena, vysoká hmotnost a tedy překročení dovoleného nápravového zatížení. Pozoruhodný je ten přední koncový vůz, kde nízkopodlažní část je na viditelné straně téměř bez oken ve srovnání se zadním vozem. Větší plochu nízkopodlažní části tedy zabírá rozměrné bezbariérové WC.
10.11.2017 (6:36)
Tak krakena jsme tady už dlouho neměli :-)
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko