Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
232.262-6 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Martinlamitz - Kirchenlamitz Ost - Datum: 26.8.2016 - Autor: Robert Velechovský - Zobrazeno: 1974x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Snad nebude vadit, když zde (pro změnu) nebudu řešit "děsuplný" původ těchto strojů, ale vlastní fotografii. (Pravdou je že Maxima měla našlápnuto dobře). Z mého pohledu skvělé foto plné dynamické jízdy rozjetého cisternového vlaku. Za mě za pět hvězd.
Moc nechybělo, a žezlo přebrala pětitisícikoňová Maxima od Voithů. Bohužel se nedočkala zářné kariéry u DB.
Bráno doslova jezdí v barvách DB i silnější diesely, než běžné reko Ludmilly (3000 k), konkrétně Class 66 s 3300 k ve službách DB Cargo UK. Jenže i ten přebíjí její silnější verze 241 se 4000 koňmi.
Bráno doslova jezdí v barvách DB i silnější diesely, než běžné reko Ludmilly (3000 k), konkrétně Class 66 s 3300 k ve službách DB Cargo UK. Jenže i ten přebíjí její silnější verze 241 se 4000 koňmi.
Nevím, vzdy kdyz vidím (a vídám casto) tuhle Ludmillu/Ragulina, nejprve mi dodnes "zatrne", a pak si uvedomím, ze DB, po "Wende" a zejména po remotorizaci nic silnejsího nemeli. 5*
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko