..: Fotogalerie - detaily fotografie VT 650.703 :..
 

VT 650.703


VT 650.703Informace o fotografii:
 - Úsek: Martinlamitz - Kirchenlamitz Ost
 - Datum: 17.5.2017
 - Autor: Robert Velechovský 
 - Zobrazeno: 4414x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
03.12.2017 (23:51)  
Například elektrický Talent 2 existuje ve dvouvozové verzi, která se tomu blíží.
registrovaný uživatel Slame 
Počet komentářů uživatele5 »fotek 0
02.12.2017 (23:01)  
Jezdit s tímhle pod dráty je levnější a možná i ekologičtější, než velikostní ekvivalent v elektrice, pokud tedy něco takového existuje.
02.12.2017 (22:28)  
Vozil jsem se v tom mezi Havlíčkovým Brodem a Dobronínem a za mě dobrý. Jiná věc, že s tím ČD jezdí pod dráty...
Samozřejmě to NENÍ vozidlo na to, aby se s tím jezdilo přes půl republiky. Ale na lokálky kde je více než důstojnou náhradou dosluhujících šukafónů.
registrovaný uživatel Slame 
Počet komentářů uživatele5 »fotek 0
02.12.2017 (18:12)  
Ešus: Maximum spojených jsou myslím dvě, jinak už nastěstí jezdí něco větší, ale i tak, trať Havlbrod-Třebíč, kde to běžně jezdí a kde je původní trať revitalizovaná to při té osumdesátce je vážně nepohodlné, za hlavní rozdíl totiž považuji právě ten ten svršek, kde v Německu mají moderní pražce, uchycení kolejnic s kvalitní údržbou lokálek ve stavech lepších , než u nás ty "revitalizované" v podstatě hlavní tratě. Při regionální rychlosti a takovým kolejím by to pak určitě bylo něco jiného, v Německu jsem ale předpokládal že mají stejně hlasitý motor a normy na to protivné osvětlení, taky nevím co jiného by kapacitně na těch koridorech mělo jezdit, když ani jeden motorák se kolikrát nezaplní.
01.12.2017 (23:38)  
Slame: "švýcarské..." Švýcarská konstrukce to není, vyrobil to ADtranz a pak to koupil Stadler. To samé jsou tramvaje Variobahn. A je to vozidlo na ty nejzapadlejší lokálky v Německu. Výrobce nemůže za to, že ČD s tím jezdí po koridoru 120 km/h a spojují to do provozně nevýhodných ropovodů 3× RS1. Ale co, Erfurter Bahn dělá ropovody čtyřvozové...
Další věc, která ovlivňuje oblíbenost, je "sklopný" interiér v podání ČD a korporátně bílý interiér. V Německu je RS1 o dost jiné vozidlo.
registrovaný uživatel Slame 
Počet komentářů uživatele5 »fotek 0
01.12.2017 (14:58)  
Sory jako. Ale po tom dlouholetém výsměchu pro 810 a 814 by jeden od švýcarské čtyř nápravy čekal něco trochu víc, než že na rovinkách lokálek při padesáti to bude snad to samé, a při osmdesáti na rekonstruovaných tratí to bude taková šílenost, ani ty kompletně modernizované při pravda snad ještě vyšší rychlosti nejsou vůbec pohodlné. Docela bych rád věděl, co v tom ti mínusovači najezdili pravě po té Vysočině..
registrovaný uživatel Lev 
Počet komentářů uživatele39 »fotek 0
30.11.2017 (20:50)  
Nechal bych tomu předělat světla. Tak jak jsou teď to je děs, když zářivky svítí naplno. A co se světel týče, patří to k tomu nejhoršímu co znám. Jinak by pavouk ušel, německá verze mi připadá o trochu lepší jak česká.
30.11.2017 (14:38)  
Proti regiosprinteru je to pořád těžká pohoda.
30.11.2017 (7:15)  
Teď už by se jen někdo mohl ozvat, že jezdit po Jizerkách v 810 bylo lepší a máme to tady komplet. :D
registrovaný uživatel Slame 
Počet komentářů uživatele5 »fotek 0
28.11.2017 (20:32)  
Až na to že je to uřvané, houpe to a i ten hukot od kolejí a to i těch svařených není žádná hitparáda..
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko