Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
143.837 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Kurort Rathen (Kr Pirna) - Königstein (Sächs Schweiz) - Datum: 30.4.2016 - Autor: Jan Zelenda - Zobrazeno: 4636x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
pro Chary :
Jardo, promin, jSem dnes unaven. Jinak bych se zeptal - a cim pan Simon myslel? Nejen ze stari i typ se lisi, BR 143 bylo jaksi o par stovek vice. Technik se ma vyjadrovat jdno - jenoznacne.
Jardo, promin, jSem dnes unaven. Jinak bych se zeptal - a cim pan Simon myslel? Nejen ze stari i typ se lisi, BR 143 bylo jaksi o par stovek vice. Technik se ma vyjadrovat jdno - jenoznacne.
On Šimon asi myslel počty a nasazení. Bobiny nulky kusovky v muzejních, nasazení párkrát za rok, a kusovky u soukromníků, jezdí, ale ulov je...
pro ŠimonP :
Bobina je alespon o 30 let starsi, nez BR 143 (brano od vyvojoveho typu). Dale je Bobine stenosmerna a BR 143 stidava, se snizenou frekvenci. Elekticky a mechanicky je nelze srovnat ani trochu. Jsou proste jine.
Bobina je alespon o 30 let starsi, nez BR 143 (brano od vyvojoveho typu). Dale je Bobine stenosmerna a BR 143 stidava, se snizenou frekvenci. Elekticky a mechanicky je nelze srovnat ani trochu. Jsou proste jine.
Reklamní jsou BR 146
Řada (tedy BR) 143 je východoněmecká a v ohrožení. V přirovnání to jsou jako v ČR bobiny (?) Tak potom jde o vkus a oblibu fotografa. Já osobně mám radši moderní stroje :-)
Řada (tedy BR) 143 je východoněmecká a v ohrožení. V přirovnání to jsou jako v ČR bobiny (?) Tak potom jde o vkus a oblibu fotografa. Já osobně mám radši moderní stroje :-)
"Body" davam, ale nesouhlasim. Ja radeji bez reklam. Vec nazoru. pouze.
na většině osobáků jezdí reklamní 143, které mi přijdou zajímavější než unifikovaná červená mašina, navíc bych si počkal na lepší světlo, určitě by tak vznikla lepší fotka, není nejlepší taktikou " vyvařit" včechno, co fotím
pro ŠimonP :
Dekuji za doplneni, vyjasneni. Taurus je u DB marginalni Rada, pro kterou se (marne) hleda vyuziti. Berlin - Cottbus, nebo Hamburg - Hanover, mozna i ven z Leipzig vyuzije alespon vice rychlosti, o prebytek vykonu nemam obavu. V Intravilanu Dresden a udoli Labe byl Taurus skutecne "premotorovan". TRAXX je vice primereny.... :-)
Dekuji za doplneni, vyjasneni. Taurus je u DB marginalni Rada, pro kterou se (marne) hleda vyuziti. Berlin - Cottbus, nebo Hamburg - Hanover, mozna i ven z Leipzig vyuzije alespon vice rychlosti, o prebytek vykonu nemam obavu. V Intravilanu Dresden a udoli Labe byl Taurus skutecne "premotorovan". TRAXX je vice primereny.... :-)
Od změny GVD byly všichni "Taurusy" řady BR 182 nahrazeny AC verzí TRAXXe v Německu a DB Regia řada BR 146.0
Prozatím jsou Taurusy na S-bahnu města Lipsko (Leipzig) a další plán DB je údajně Expres Hamburg - Hanover a tam kdesi na severu.
Pro stoupa z původních 5ti vozů linky S1 Dresden Sbahn dnes pouze 2 vozy (stejné patrové) na S2 Leipzig Sbahn takže menší zátěž. Těžko posoudit jestli je výkon pro lokomotivu příliš jednoduchý když je univerzální :-)
Prozatím jsou Taurusy na S-bahnu města Lipsko (Leipzig) a další plán DB je údajně Expres Hamburg - Hanover a tam kdesi na severu.
Pro stoupa z původních 5ti vozů linky S1 Dresden Sbahn dnes pouze 2 vozy (stejné patrové) na S2 Leipzig Sbahn takže menší zátěž. Těžko posoudit jestli je výkon pro lokomotivu příliš jednoduchý když je univerzální :-)
pro Martin Chýle:
A ja proc jsem zadny Taurus v Dresden 16.4.2016 nevidel.
:-) No jiz v Zeleznem dedkovi se pravi: "Vedi, porad se neco deje..."
V Berline porad jeste Taurusy jsou. Na Dresden byly preci jen hodne silne a prevelice rychle....
A ja proc jsem zadny Taurus v Dresden 16.4.2016 nevidel.
:-) No jiz v Zeleznem dedkovi se pravi: "Vedi, porad se neco deje..."
V Berline porad jeste Taurusy jsou. Na Dresden byly preci jen hodne silne a prevelice rychle....
04.05.2016 (18:23)
stoupa: Taurusy už tady nejezdí, převeleli je tuším do Hamburku a místo nich jezdí dotyčné vlaky řada 146.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko