..: Fotogalerie - detaily fotografie 232.587 + 232.668 :..
 

232.587 + 232.668


232.587 + 232.668Informace o fotografii:
 - Úsek: Plesná - Vojtanov
 - GPS: 50°10'50.029"N, 12°19'23.424"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 21.4.2012
 - Autor: Tomáš Kubovec  Poslat email autorovi
 - Pozn.: odklon
 - Zobrazeno: 4449x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

26.06.2015 (7:44)  
A to je právě jedna z řad nepřesností, neboť úseky jsou ve správě podle států, takže ten úsek opravdu SŽDC nepatří. Vše je specifikováno v takzvaném přeshraničním ujednání. Navíc video je z roku 2010 a tam už to vypadá jinak.
Další z nepřesností je mluvit o stanici Plesná, neboť se jedná o zastávku, všechny výhybky již byly odstraněny. Aktuálně došlo i k odstranění nevyužitých budov.
25.06.2015 (22:39)  
Za pozornost stojí, že německý kousek trati mezi Plesnou a Bad Brambach je opraven, přestože patří SŽDC.
https://www.youtube.com/watch?v=K5FgPd4ZL3Y (čas 4:50)
25.06.2015 (9:11)  
Jen jedno upřesnění, ono by tedy zasložilo upřesnění víc, protože tam je spousty nepřesností, ale bohužel nemám aktuálně čas. Co se týče přejezdu na trati Bad Brambach - Plauen na českém území, přejezd je samozřejmě funkční, je v km 47,874, ano má vzor československých výstražníků, ono konec konců na našem území nemůžou být výstražníky německé, neboť by nespolňovaly náš zákon o provozu na pozemních komunikacích. Ale velkou zvláštností těchto výstražníků je, že je v nich německá technologie, takže bych řekl, že stojí za to si je poslechnout v činnosti, jejich naprosto atypický zvuk a střídání světel na české poměry.
registrovaný uživatel Bakiy 
Počet komentářů uživatele99 »fotek 0
24.06.2015 (23:51)  
NIcKON: Navstivil jsem sice tuto oblast naposledy pred cca 15 lety, ale nektere veci se nemeni. Ve Vojtanove na zhlavi trat prejde poprve do Nemecka. Usek dlouhy priblizne 2km je pod spravou DB. Na tomto useku je jeden prejezd s nemeckyma "bimbadlama" (kdysi jsem u nej fotil 810), vjezdove navestidlo, predvest i ukonceni troleji je v Nemecku. Pak se trat vrati zpet do CR a prejde pod spravu SZDC. Priblizne 1,5km za stanici Plesna prejde trat opet do Nemecka (usek dlouhy cca 200m, za hranici max 50m) a pak zpet do CR. Po dalsich cca 500m prejde opet do Nemecka a zde konci sprava SZDC. Vypada to, ze to je vsechno, ale neni tomu tak. :-) Cca 1,5km za stanici Bad Brambach trat opet vstoupi na uzemi CR, aby jej po 500m opet opustila. Tento usek je pod spravou DB, nicmene v dobe me navstevy zde byl prejezd a na nem ceska "bimbadla" (AZD71). Uz tehdy byla hodne rezava, zarostla v silenym krovi (nefotitelne) a myslim, ze nebyla funkcni. Za timto usekem trat definitivne opusti uzemi CR. Pocitam-li dobre, tak hranici prekroci celkem 7x!
24.06.2015 (17:05)  
Povedená premiéra z velmi zajímavého "dvojpeážního" úseku, gratuluju. Jezdí tam něco i dnes, nebo šlo o mimořádný odklon? Česká osobní doprava se toho předpokládám nikdy ani netýkala, nebo ano? A německá návěstidla (na snímku rozeznávám německý kilometrovník a přejezdové výstražné zařízení) už jsou všude od Vojtanova dál? I ve stanici Plesná, umístěné mezi dvěma německými úseky? A jak to tam bylo s provozem za minulého režimu?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko