Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Hände hoch! Obě! | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Malý zkušební okruh VUZ - Datum: 20.4.2016 - Autor: Chary - Pozn.: 187.100, 186.338, 187.105 a 187.104 - Zobrazeno: 3587x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 4 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
pro Hortulna - snad naposled
Ja se ale opravdu ni chvili necitil nedorozumen. To by bylo velikanske nedorozumeni. Nadto mi pan Chary skvostne hned napoprve odpovedel
Ja se ale opravdu ni chvili necitil nedorozumen. To by bylo velikanske nedorozumeni. Nadto mi pan Chary skvostne hned napoprve odpovedel
stoupa: Zdravím! Teď se mi skoro zdá, že došlo k nedorozumění na obou stranách. Já původně myslel, že Vás zajímá, proč mašiny jednou na zadní smeták, když by se, z Vámi uvedených důvodů, mělo jezdit na přední. Tak jsem se Vám snažil ukázat, že jedou všechny na přední*, akorát poslední na zadní. Přesně podlě toho „pravidla“ :) Takže toť ono mé nedrozumění. Co je to smeták, jak se otírá a co je mrtvá mašina, to vím. Jen to mytí oken jsem nezkoušel ;)
* Akorát jsem použil obrázek špatné řady, děkuji Charymu za opravu. Nicméně jsem se strefil :)
* Akorát jsem použil obrázek špatné řady, děkuji Charymu za opravu. Nicméně jsem se strefil :)
Jo, tím by se vysvětlovalo i totoť
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/386/386000.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/386/386000.html
Mně připadá, že nařízení, které zmiňuje Zlámalík od P.Š. u Metransu, mohlo vzniknout v průběhu roku 2015:
http://lokomotivy.net/adm/zobraz2.php?rada=r386&loko=600&cislo=386
http://lokomotivy.net/adm/zobraz2.php?rada=r386&loko=1300&cislo=386
http://lokomotivy.net/adm/zobraz2.php?rada=r386&loko=600&cislo=386
http://lokomotivy.net/adm/zobraz2.php?rada=r386&loko=1300&cislo=386
Né že by to těm krabičkám nějak vadilo, jen mi přijde, že možná nebude tak striktní
http://www.orso.cz/zeleznice/zahranicni_lokomotivy_TRAXX_386_010_3_(1200)/DSC_6910_(1200_do).jpg
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSlZ4VbT9smds57ceojKe_EhhOXWkjjROjp00RrQXqLzIoTUOPX
http://www.railvolution.net/zm/upload/ic-regiojet-s-traxxem_3_b.jpg
http://www.rail-pictures.com/1200/metrans-386-017-rides-smoothly-24166.jpg
http://www.klubfoticu.estranky.cz/img/picture/3280/30.jpg
a dokonce
https://c3.staticflickr.com/1/656/20716103240_ac816624bb_b.jpg
https://www.flickr.com/photos/bahnsteigfotograf/15904728705/in/
https://www.flickr.com/photos/131061325@N07/16652048244/
http://www.orso.cz/zeleznice/zahranicni_lokomotivy_TRAXX_386_010_3_(1200)/DSC_6910_(1200_do).jpg
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSlZ4VbT9smds57ceojKe_EhhOXWkjjROjp00RrQXqLzIoTUOPX
http://www.railvolution.net/zm/upload/ic-regiojet-s-traxxem_3_b.jpg
http://www.rail-pictures.com/1200/metrans-386-017-rides-smoothly-24166.jpg
http://www.klubfoticu.estranky.cz/img/picture/3280/30.jpg
a dokonce
https://c3.staticflickr.com/1/656/20716103240_ac816624bb_b.jpg
https://www.flickr.com/photos/bahnsteigfotograf/15904728705/in/
https://www.flickr.com/photos/131061325@N07/16652048244/
Obecně platí, že když mám za sebou mašinu, auta či jinou háklivou věc, jedu na přední. Výjimka je Metrans, tam se jezdí na přední furt dle nařízení P.Š., ovšem důvod je stejný (viz debata na Krepu).
Tímto zdravím stoupu, v zápalu boje jsem ještě neměl čas Ti napsat osobně, ale brzy to doufám napravím. Jsem rád, že tu jsi zpět a drž se!
Tímto zdravím stoupu, v zápalu boje jsem ještě neměl čas Ti napsat osobně, ale brzy to doufám napravím. Jsem rád, že tu jsi zpět a drž se!
Hortulano, jenom k těm smetákům, verze 187.1 má smetáky dva, v konfiguraci "jako slovenská 350 po úpravě", takže to je trošku jinak, než na tom obrázku lokomotivy 187.009
viz
http://www.railcolor.net/images/basic/bomb_187105_52.jpg
řada 186 má čtyři polopantografy klouby ven
takže jedou v konfiguraci
> _ <_ __ > _ _ <
[1 2] . [12 34] . [1 2] . [1 2]
viz
http://www.railcolor.net/images/basic/bomb_187105_52.jpg
řada 186 má čtyři polopantografy klouby ven
takže jedou v konfiguraci
> _ <_ __ > _ _ <
[1 2] . [12 34] . [1 2] . [1 2]
Pro hortulana podruhe:
Sberac proudu = pantograf (taky lizatko, nebo smetak) slouzi masine ke kontaktu s napetim a prenosu proudu k pohonu cehokoliv. Je-li vse dole, je el. Masina mrtva, odkazana jen na baterky ci jiny zdroj. Je-li sberac nahore a stroj v pohybu, vyznika oter. Ten moze zaspivanit okna. Zkusil jste je nekdy omyvat?
U CSD, ÖBB, DR i DB byl/je predpis skoro na vsechno. Zde vitezi kupodivu zdravy rozum. A o to mi vlastne slo.
U el. vykonu, coby absovlent SPSE i CVUT FEL taktne pomlcim.
Sberac proudu = pantograf (taky lizatko, nebo smetak) slouzi masine ke kontaktu s napetim a prenosu proudu k pohonu cehokoliv. Je-li vse dole, je el. Masina mrtva, odkazana jen na baterky ci jiny zdroj. Je-li sberac nahore a stroj v pohybu, vyznika oter. Ten moze zaspivanit okna. Zkusil jste je nekdy omyvat?
U CSD, ÖBB, DR i DB byl/je predpis skoro na vsechno. Zde vitezi kupodivu zdravy rozum. A o to mi vlastne slo.
U el. vykonu, coby absovlent SPSE i CVUT FEL taktne pomlcim.
Pro hortulana:
Ja mam za to, ze Chary pochopil a odpovedel mi presne. S prispenim superkvalifikovaneho respondenta, za coz jim obema znovu vyslovuji diky.
Ja mam za to, ze Chary pochopil a odpovedel mi presne. S prispenim superkvalifikovaneho respondenta, za coz jim obema znovu vyslovuji diky.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko