..: Fotogalerie - detaily fotografie 112.331-4 + 105.015-2 :..
 

112.331-4 + 105.015-2


112.331-4 + 105.015-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Mikulášovice dolní nádraží - Vilémov u Šluknova
 - Datum: 6.7.2014
 - Autor: Jiří Morche  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 8066x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
11.07.2014 (19:45)  
AN: Vidíš to a přitom práce s nadhledem není jen o tom být nejvýš, ale vychytat záběr tak, aby to kompozičně byl co nejlepší kompromis - neměl si nahoře úzký proužek oblohy nebo jí bylo ještě hodně, aby si neviděl právě jen ty střechy, aby vynikl z daného úhlu pohledu vlak, něco ho nenarušovalo, lépe se zakroutil, atd. Níže linkuji fotky a neřekl bych, že jsou z nějakého extrémního nadhledu, můžeš opět posoudit sám, pokud ti nevadí nadhled z Rubínu, který je polohou výš jak všechny zveřejněné fotky. Co je možná trochu ohrané je to, že trať jde často do "S", to ale tak nějak patří k trati 160, která se klikatí, proto mi přijde vhodné to i v této podobě zveřejnit. To že je to pro užší skupinu, tedy není to pro Tebe, musíš zhodnotit sám, jsou i nadhledy z těch fotografií a místa, která se dají zvládnout, nebo se dají odfotit ze země a výsledek taky není marný. Za sebe a kluky, co fotky vkládali, věřím, že chtěli přijít s něčím neokoukaným a to sebou taky nese to, že se na některé místa jiní nedostanou, to by totiž znamenalo, že místo bude již dávno zveřejněné, známé. Další věcí je uveřejnění fotek z odklonů na této trati, viz. třeba lokomotivy.net, který výběr sem taky usměrňuje. Je to celkem jednoduchá logika. Každý autor by měl mít navíc v sobě trochu pocit inovace a snahu zaujmout diváka, to vnímám jako hlavní motor. Chodit stále na stejné fleky a odmačkat si několikrát stejné brejle s obdobnou zátěží, je trochu bez cíle.

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/742476.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/742486.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/742488.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/7537359.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/7537358.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/742489.jpg
11.07.2014 (12:42)  
jedna z nejlepších fotek
11.07.2014 (7:43)  
PH: to jsem uvedl jako takový příklad jednotvárnosti, který působí jako hra kdo výš, přičemž pro normální fotiče je takový report k nepoužití. Na krp fotky ze 160 nejsou žádný šlágr, viděl jsem tam stále opak. dva fleky.
Typické provedení tratě lze zdokumentovat i ze země, ev. s menších nadhledů, aniž by se fotila střecha loko. A bude se i tak jednat o pěkné místa: Žabokliky, Rubín, VP Podbořany-Valov, Kryry, Potvorov-zářez,skály, Mladotice...atd. Kupodivu to nesou ani ohrané místa - asi vyjma Kryr, kde jsme si poslední roky docela mákli.
10.07.2014 (23:51)  
AN: Co do toho motáš zase fotky z odklonů? Úkolem bylo poskytnou fotky z odlišných míst a pohledů s tím, že vynikne typické provedení tratě 160 (esíčka, mosty) a prostředí (chmelnice, lesy u Plas apod.). Někomu zas můžou přijít ohrané až nezajímavé záběry ze země, na které jsi si odpověděl i svým příspěvkem, jsou snadněji proveditelné a tedy i častěji k vidění v jiných galeriích či K-reportu. Taky bych chtěl vidět 99% ze 6ti fotek :-)
tato zpráva byla vygenerována automaticky systémem Systém
Počet komentářů uživatele641 »fotek 0
10.07.2014 (20:08)  
Autor uložil novou verzi této fotografie, předchozí komentáře již nemusí odpovídat aktuální skutečnosti.
10.07.2014 (19:16)  
No, pěkná výměna názorů se tu uskutečnila... Na louce jsem byl poprvé, snímky z místa jsem dopředu neviděl. Pravda, tráva z místa níže na louce, není tak hrozná, jak jsem myslel. Osobně se mi ale líbí více varianta s domem. Dost jsem to ořízl a barák nacpal do rohu. Měl jsem to nechat volnější...
10.07.2014 (10:55)  
zirecek: Dvě jiná řešení jsou na odkazovaných fotkách. Z místa, odkud fotil autor se barák moc uvolnit nedá, takže tvůj návrh je těžko proveditelný a píšeš, že se ti ony odkazované fotky líbí méně než tato, které však zároveň vytýkáš těsnost domu u okrajů. To vypadá na patovou situaci.
Proto jsem se ptal, jak to řešit jinak.
Ono si stačí najít na mapě, kde stál autor, podívat se, jak tam jsou umístěné budovy a pak dumat nad možnostmi.
http://mapy.cz/letecka?mereni-vlastni-bod&x=14.3270055&y=50.9874683&z=18&ut=Nov%C3%BD%20bod&uc=9gnHlxbCzG&ud=Vil%C3%A9mov%2C%20okres%20D%C4%9B%C4%8D%C3%ADn&msw=vlastni-body
10.07.2014 (10:07)  
Urcite to ma i jina reseni. Misto neznam, proto jsem napsal svuj nazor, pocit, dalsi reseni nemuzu rici.
10.07.2014 (9:54)  
Keprt: SOEG ji tak nazývá. Ona totiž od lokomotivy V60 existuje verze se sníženým výkonem na cca 500 koní a omezenou maximálkou na 55 km/h, která se podle starého značení má jmenovat V50 - nevím zda je to ona, ale tipuji, že Němci vědí, co mají. Takže to bude asi podobné, jako když typu 112 říkají V100 (protože se mu, i přes zvýšený výkon, historicky blíží), nebo když si český soukromník přeznačí elektrifikovanou bardotku 749 na T 478.2 (protože nemá pegase). Na české koleje rovněž nikdy nevyjely stroje pod označením E 499.4 a parní mašiny mají přidělené fiktivní "počítačové" označení podle nového schématu. Takže - lokomotivu označil její majitel V50 a udělal to v souladu se starou označovací logikou, jejíž platnost zrušena pokud vím oficiálně není. A jen pro úplnost - typ V50 oficiálně existoval u DB.
10.07.2014 (9:02)  
zirecek: To by vedlo k tomu, že by se barák uvolnil od okrajů, vlak by se začal více utápět v prostředí, ale poměr mezi malým a velkým by zůstal stejný a dům by byl pořád silně dominantní. Uvolněním pravé strany bys dostal více do záběru stavení pod světlým domem a musel bys to nastavit o dost velký kus, abys ho neměl těsně u okraje, takže by to asi ke kýženému uvolnění od okraje nevedlo. Navíc proluka mezi tím šedivým a dalším domem co ja za pravým okjem fotky není příliš velká, takže uvolnění od okraje by nebylo tolik výrazné. Nemyslíš? Nějaké jiné řešení bys měl?
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko