Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
35.1097 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Kojetice u Prahy - Zlonín - Datum: 4.5.2013 - Autor: Patrik - Zobrazeno: 3700x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
26.05.2013 (11:50)
Stoupa: jsem poněkud vzdálen od příručního domácího drážního harampádí, tudíž nemohu dokladovat a doplňovat. Snad časem některá bílá místa a podivnosti vymejlujeme. Omlouvám se autorovi snímku za nechtěné svedení diskuse trochu jinam. Zdravím, ZdŠ
Pro ZdŠ - doplněk:
Dle informace z (ex) depa, resp. Strojové stanice Bad Schandau (dnes zrušena) se dlouho většina vlaků na profilu do Děčína přepřehala. V 60 letech DR na tyto výkony nasazovala dominantně stroje ř. 58, později 50. V roce 1968 přichází první V 180 (od 1970 přeznačena na BR 118) a dominují; přitom zejména rychlíky a Ex vozí s těmito stroji depo Dresden přímo až do Děčína. Od roku 1981 přichází řada 119, 1988 zkoušky, od 1991 provoz BR 180 = Bastard (zde Knödelpresse).
Historicky (50, 60 léta) rameno u DR obsluhovaly v os. dopravě BR 38 (hlavně P8), vyjímečně i 18.0 - a přepřahalo se. A to až do příchodu V 180.
BR 23.10/35.10 není v Bad Schandau dokumentována - ani jako "zajíždějící".
Dle informace z (ex) depa, resp. Strojové stanice Bad Schandau (dnes zrušena) se dlouho většina vlaků na profilu do Děčína přepřehala. V 60 letech DR na tyto výkony nasazovala dominantně stroje ř. 58, později 50. V roce 1968 přichází první V 180 (od 1970 přeznačena na BR 118) a dominují; přitom zejména rychlíky a Ex vozí s těmito stroji depo Dresden přímo až do Děčína. Od roku 1981 přichází řada 119, 1988 zkoušky, od 1991 provoz BR 180 = Bastard (zde Knödelpresse).
Historicky (50, 60 léta) rameno u DR obsluhovaly v os. dopravě BR 38 (hlavně P8), vyjímečně i 18.0 - a přepřahalo se. A to až do příchodu V 180.
BR 23.10/35.10 není v Bad Schandau dokumentována - ani jako "zajíždějící".
Pro Zdeněk Šindlauer:
Kr8lovství za koně! Ondyno jsem pravil, že 60. a 70. léta na přeshraníčním profilu DR/ČSD sháním. Informačně i fotograficky. Absentují vstupy zejména z naší strany - jakoby pro pamětníky tehdy aktivní (pokud se dožili) šlo o ne přátelské sousedství. BR 35. 10 tam nemám zdokumentovanou ani ze strany DR; obecně naopak. Tvrdí, že od 1968 "to" byla z jejich strany doména V 180, resp. 118, zprvu B'B', pak více C'C', než žezlo převzaly "rumunské ponorky" 119.
Takže existuje-li někde podklad/doklad, pěkně prosím, pro osobní potřebu - a třeba to někdy sesumarizuju. I když - Saxonia mohla mít extra režim.
PS: doporučuji návštěvu na www.sebnitztalbahn.de
Kr8lovství za koně! Ondyno jsem pravil, že 60. a 70. léta na přeshraníčním profilu DR/ČSD sháním. Informačně i fotograficky. Absentují vstupy zejména z naší strany - jakoby pro pamětníky tehdy aktivní (pokud se dožili) šlo o ne přátelské sousedství. BR 35. 10 tam nemám zdokumentovanou ani ze strany DR; obecně naopak. Tvrdí, že od 1968 "to" byla z jejich strany doména V 180, resp. 118, zprvu B'B', pak více C'C', než žezlo převzaly "rumunské ponorky" 119.
Takže existuje-li někde podklad/doklad, pěkně prosím, pro osobní potřebu - a třeba to někdy sesumarizuju. I když - Saxonia mohla mít extra režim.
PS: doporučuji návštěvu na www.sebnitztalbahn.de
25.05.2013 (19:08)
Stoupa: 35.10 depa Nossen vozívaly v sedmdesátých letech (tuším 1974-1975) do Děčína a zpět Saxonii, občas také jiné vlaky. V některém straším Železničáři je i fotka z Děčína. Zdravím, ZdŠ
Pro Martin Chýle:
Ano a nezbytná potřeba dieselové mašiny zejména u této soupravy schopné dosud být vytápěna parou projeví se zřejmě tím, že na V 180 "najedeme" naftou topený parní kotlík typu „Köthen“ (obdoba našeho "Pegase" PG 500" z výroby NDR) a tak šetříme muzeální parní stroj nejen trakčně, ale i z hlediska odběru páry pro účely topení - kdyby jí omylem byl nedostatek. :-)
Jinak, BR 23.10/35 byla hbitá, ne však "těžkotonážní" mašina, žádný "horolezec", avšak jako jedna z mála německých měla kotel se spalovací komorou. Není známo, že by v pravidelném provozu zajížděla do ČR.
Ano a nezbytná potřeba dieselové mašiny zejména u této soupravy schopné dosud být vytápěna parou projeví se zřejmě tím, že na V 180 "najedeme" naftou topený parní kotlík typu „Köthen“ (obdoba našeho "Pegase" PG 500" z výroby NDR) a tak šetříme muzeální parní stroj nejen trakčně, ale i z hlediska odběru páry pro účely topení - kdyby jí omylem byl nedostatek. :-)
Jinak, BR 23.10/35 byla hbitá, ne však "těžkotonážní" mašina, žádný "horolezec", avšak jako jedna z mála německých měla kotel se spalovací komorou. Není známo, že by v pravidelném provozu zajížděla do ČR.
25.05.2013 (13:18)
JvS: Tak taky tam nejsou jen tak pro parádu :-) Jsou tam hlavně kvůli pomoci páře se soupravou a v topném období kvůli vytápění ;-)
25.05.2013 (11:08)
Při prvním pohledu jsem tipoval historickou jízdu kdesi v srdci Německa nebo Rakouska, a ona je to TKPE :-) Nádherné, s parádní atmosférou, jak jinak než za 5...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko