..: Fotogalerie - detaily fotografie 35.1097 :..
 

35.1097


35.1097Informace o fotografii:
 - Úsek: Hr. Kojetice u Prahy - Zlonín
 - Datum: 4.5.2013
 - Autor: Patrik  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3527x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
26.05.2013 (11:50)  
Stoupa: jsem poněkud vzdálen od příručního domácího drážního harampádí, tudíž nemohu dokladovat a doplňovat. Snad časem některá bílá místa a podivnosti vymejlujeme. Omlouvám se autorovi snímku za nechtěné svedení diskuse trochu jinam. Zdravím, ZdŠ
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3338 »fotek 0
26.05.2013 (10:06)  
Pro ZdŠ - doplněk:

Dle informace z (ex) depa, resp. Strojové stanice Bad Schandau (dnes zrušena) se dlouho většina vlaků na profilu do Děčína přepřehala. V 60 letech DR na tyto výkony nasazovala dominantně stroje ř. 58, později 50. V roce 1968 přichází první V 180 (od 1970 přeznačena na BR 118) a dominují; přitom zejména rychlíky a Ex vozí s těmito stroji depo Dresden přímo až do Děčína. Od roku 1981 přichází řada 119, 1988 zkoušky, od 1991 provoz BR 180 = Bastard (zde Knödelpresse).

Historicky (50, 60 léta) rameno u DR obsluhovaly v os. dopravě BR 38 (hlavně P8), vyjímečně i 18.0 - a přepřahalo se. A to až do příchodu V 180.

BR 23.10/35.10 není v Bad Schandau dokumentována - ani jako "zajíždějící".
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3338 »fotek 0
25.05.2013 (20:37)  
Pro Zdeněk Šindlauer:
Kr8lovství za koně! Ondyno jsem pravil, že 60. a 70. léta na přeshraníčním profilu DR/ČSD sháním. Informačně i fotograficky. Absentují vstupy zejména z naší strany - jakoby pro pamětníky tehdy aktivní (pokud se dožili) šlo o ne přátelské sousedství. BR 35. 10 tam nemám zdokumentovanou ani ze strany DR; obecně naopak. Tvrdí, že od 1968 "to" byla z jejich strany doména V 180, resp. 118, zprvu B'B', pak více C'C', než žezlo převzaly "rumunské ponorky" 119.

Takže existuje-li někde podklad/doklad, pěkně prosím, pro osobní potřebu - a třeba to někdy sesumarizuju. I když - Saxonia mohla mít extra režim.

PS: doporučuji návštěvu na www.sebnitztalbahn.de
25.05.2013 (19:08)  
Stoupa: 35.10 depa Nossen vozívaly v sedmdesátých letech (tuším 1974-1975) do Děčína a zpět Saxonii, občas také jiné vlaky. V některém straším Železničáři je i fotka z Děčína. Zdravím, ZdŠ
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3338 »fotek 0
25.05.2013 (14:08)  
Pro Martin Chýle:

Ano a nezbytná potřeba dieselové mašiny zejména u této soupravy schopné dosud být vytápěna parou projeví se zřejmě tím, že na V 180 "najedeme" naftou topený parní kotlík typu „Köthen“ (obdoba našeho "Pegase" PG 500" z výroby NDR) a tak šetříme muzeální parní stroj nejen trakčně, ale i z hlediska odběru páry pro účely topení - kdyby jí omylem byl nedostatek. :-)

Jinak, BR 23.10/35 byla hbitá, ne však "těžkotonážní" mašina, žádný "horolezec", avšak jako jedna z mála německých měla kotel se spalovací komorou. Není známo, že by v pravidelném provozu zajížděla do ČR.
25.05.2013 (13:18)  
JvS: Tak taky tam nejsou jen tak pro parádu :-) Jsou tam hlavně kvůli pomoci páře se soupravou a v topném období kvůli vytápění ;-)
registrovaný uživatel JvS 
Počet komentářů uživatele262 »fotek 0
25.05.2013 (12:03)  
Koukám, že ty motory vzadu jsou asi celoevropský trend...
25.05.2013 (11:08)  
Při prvním pohledu jsem tipoval historickou jízdu kdesi v srdci Německa nebo Rakouska, a ona je to TKPE :-) Nádherné, s parádní atmosférou, jak jinak než za 5...
25.05.2013 (11:08)  
Co to bylo za akci?
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3338 »fotek 0
25.05.2013 (10:50)  
BR 35 = opravdu zvláštní host na našich kolejích!
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko