..: Fotogalerie - detaily fotografie 01.118 :..
 

01.118


01.118Informace o fotografii:
 - Místo focení: Dresden Hbf
 - Datum: 10.9.1977
 - Autor: Drahos Svestka 
 - Pozn.: Expres 378 "Istropolitan"se
vydává na poslední úsek
své cesty...
 - Zobrazeno: 3114x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel Bartisko  mail  
Počet komentářů uživatele1219 »fotek 0
12.06.2010 (12:15)  
Nejvíc mi do toho pasuje ten chlápek s děckem vpravo. Takový povedený kolorit posledních dnů provozu.
12.06.2010 (0:23)  
tak tady jiné hodnocení než plný počet není možné
11.06.2010 (23:42)  
Stoupa:Jo,Libore,tomuhle se skutečně nevyrovná vůbec nic.Když jsem fotil tento záběr,přesně za 14 dní to všechno skončilo.Prostě v sobotu 24.září 1977 ještě uháněly se svými vlaky nula jedničky,přesně podle turnusu.V neděli 25. už se stejnými vlaky svištěly "Raguliny" V 132.Musím přiznat,že v ten poslední den jsem se nezúčastnil-nějak jsem neměl odvahu.Ale byli tam jiní,třeba Jarda Kocourek...a napsal o tom nádhernej článek v Železničáři...tak,jak to dovedl jenom on.A jak se blížil ten konec(konec něčeho,co nemělo v té době v Evropě obdoby),každej odjezd parního rychlíku či expresu v Drážďanech nebo v Berlíně sledovaly doslova davy diváků.U téhle fotky jsem se taky načekal,než to procesí konečně prořídlo.Němci,Angličani,Holanďani,Japonci,a bůhvíkdo,všichni fotili nebo se jen dívali a obdivovali...Bodejť by ne.Tahle drážďanská rychlíková flotila,to nemělo chybu.Třeba tahle mašina,co je na fotce,byla vyrobená v roce 1934 továrnou Krupp,čili byla v té době v provozu nějakých 43 let,podotýkám v té nejtěžší rychlíkové službě.A jela s tím 500 tun těžkým vlakem stejně spolehlivě jako když byla nová.A to ještě netušila,že si zajezdí dalších pár let v Saalfeldu-díky ropné krizi a "spolehlivým" novým hnacím vozidlům.
11.06.2010 (19:32)  
Drahoši - díky. Tohle nemá chybu. Je možné k Tobě uspořádat exkursi? Vsadím se, že se u Tebe nudit nebudu! ;-)
11.06.2010 (23:27)  


Jo jo určitě,proč ne,dobrej nápad.Nudit se tu určitě nebudeš,ale vezmi si větší svačinu,protože to bude asi na dýl.Nebo Hanka nám něco uvaří...
11.06.2010 (13:10)  
Parádní kousek. :-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
11.06.2010 (13:05)  
No jo. Pohádka mládí. A hezky vyklonit z okénka, nechat se ovívat, vůně inhalovat, vychutnat si průjezd Radebeul - Ost s pohledem na úzkou a pak těch 120 vlatně bez způsobilosti počítat - rozpoznat jednotlivé výfuky ...

Dnes tam přebírá většinou BR 101, ale u nástupiště přilehlého k "nižšímu, kusému" podlaží. A protože se střednědobě opravuje trať přes Dre- Neustadt (a snad i dále) po Eberswalde, jezdí se objížďkou - jízdní řád přiměřeně upraven. Jedna z variant - ta delší, je přes Jüterbog. Ten leží na už vypiplané trati z Lipska a tam valí 101 tak, že je na Berlin Südkreuz s naskokem 10 - 15 minut.

Ale té 01 v pravidelném provozu se ten pocit těžko vyrovná.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko