Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
180.007-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Děčín-Prostřední Žleb - Děčín-Čertova Voda - Datum: 23.2.2008 - Autor: TAURUS - Zobrazeno: 3909x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
25.02.2008 (21:08)
kdybych byl svine, tak bych rekl, ze mi tam vadi ten stin toho sloupu...jenze me se to celkove stejne libi, hlavne kvuli tem oblackum, takze davam kouli:)
Přema - Ty mašiny se vyráběly ještě dřív než kdysi. Tehdy existovala ČSSR, ČSD, NDR a DR. Škoda Plzeň tyto mašiny vyráběla pro ČSD i DR. DB je tedy zdědily po DR.
25.02.2008 (17:47)
Přema: Samozřejme, že 371 je rekonstrukce 372, ale jak jsem již psal níže, tak je dobré srovnávat řadu 180 s 372, poněvadž 371 má již úpravy, které by se asi v nákladní přepravě nedělaly.
Petr Sváda, Pan X: 371 je rekonstrukce 372. A to si DB objednalo kdysi lokomotivy od Škody nebo to bylo všechno původně pro naše dráhy a DB si to pak odkoupilo?
25.02.2008 (14:31)
Pan X: Když už takto srovnáváte, tak by bylo lepší srovnávat s řadou 372. Řada 180 stejně jako 372 má maximální rychlost 120km/h, kdežto 371 má vmax=160km/h. Jinak samozřejmě jízda na proudové soustavě 3KV ss a 15KV a 16 a 2/3Hz je shodná jak u 180, 372 tak i u 371. Regulace u všech zmiňovaných lokomotiv je odporová.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko