Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
65-0947-5 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Eforie Sud - GPS: 44°1'52.737"N, 28°38'49.888"E » - Datum: 5.8.2014 - Autor: Dark - Zobrazeno: 5578x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 3 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
doplnění k vašim komentářům:
- trať je stále "lokálkou" zamrzlou na přelomu 70. a 80.let
přitom potenciál vidím, jen je třeba - zrevitalizovat (na řekněme 90-100 km/h), dálkové řízení, doplnit nějakou tu výhybnu a hlavně vymyslet rozumnou koncepci JŘ. Nechat jen vybrané rekreační acceleraty, ale zavést normální osobáky jedoucí v taktu max po hodině (o prázdninách i častěji) a pendlujícími mezi Constantou a Mangalií v podobě nějaké smysluplné lehčí soupravy (např. Talent nebo 2xDesiro)
- nejsem nutně přesvědčen o nutnosti elektrizace, nákladka je nízká (Mangalia není obchodní přístav)
- EU prachy se v Rumunsku teď lijí do zásadnějších projektů, něco takového se 100% nebude realizovat před dokončením tratě Simeria - Medias - Brasov
k fotce:
- foceno při nějakých 36°C ve stínu
- přejezd je jen místní silnička vedoucí k pár domům a na nádraží
- foto s vodou mám, ale vyhodnotil jsem, že by mi stejně u místních adminů neprošlo - http://www.darksnest.cz/gallery/mix/tren_techirghiol.jpg
- letos tam jedu znova, zkusím zas něco vyfotit, třeba se povede. BTW - nemáte někdo JŘ nákladních vlaků?
- trať je stále "lokálkou" zamrzlou na přelomu 70. a 80.let
přitom potenciál vidím, jen je třeba - zrevitalizovat (na řekněme 90-100 km/h), dálkové řízení, doplnit nějakou tu výhybnu a hlavně vymyslet rozumnou koncepci JŘ. Nechat jen vybrané rekreační acceleraty, ale zavést normální osobáky jedoucí v taktu max po hodině (o prázdninách i častěji) a pendlujícími mezi Constantou a Mangalií v podobě nějaké smysluplné lehčí soupravy (např. Talent nebo 2xDesiro)
- nejsem nutně přesvědčen o nutnosti elektrizace, nákladka je nízká (Mangalia není obchodní přístav)
- EU prachy se v Rumunsku teď lijí do zásadnějších projektů, něco takového se 100% nebude realizovat před dokončením tratě Simeria - Medias - Brasov
k fotce:
- foceno při nějakých 36°C ve stínu
- přejezd je jen místní silnička vedoucí k pár domům a na nádraží
- foto s vodou mám, ale vyhodnotil jsem, že by mi stejně u místních adminů neprošlo - http://www.darksnest.cz/gallery/mix/tren_techirghiol.jpg
- letos tam jedu znova, zkusím zas něco vyfotit, třeba se povede. BTW - nemáte někdo JŘ nákladních vlaků?
07.07.2015 (8:53)
Exotické, zajímavé, ale sneslo by to doostřit.
Pro mne bylo už někdy v 80. letech překvapivé, že ten asi 40 km dlouhý úsek z Constance do Mangalie není elektrifikován, když tam jezdí dálkové vlaky z celého Rumunska a tehdy i ze zahraničí. Ejhle, on není elektrifikován dodnes...
Z náhledu jsem si také říkal - co je to za neznámý nátěr na řadě 150 :)
Z náhledu jsem si také říkal - co je to za neznámý nátěr na řadě 150 :)
Pro mě je to vychytaná momentka z neznámých končin, sice mírně neostrá, ale dá se to překoukat. Z náhledu jsem taky viděl Gorilu. Tolik tun v pohybu a šraňky nikde, jenom Stopka? Vidím, že tam bude potřeba nalít hodně éček z EU.
To se tetelil vzduch nebo proč jsou podvozky a oblast kolem spřáhla docela neostré?
presne tak, v nahledu to vypada, jako by tam ta lokomotiva/souprava vubec nepatrila. jako by slo o nejakou vlecku nebo mozna lokalku. a ne toto s ksichtem gorily :- )
06.07.2015 (10:48)
Tyhle obludné mašiny mají jednu výhodu. Vzbuzují respekt. Alespoň u těch, co ještě mají nějaké přirozené reflexy pro přežití.
06.07.2015 (10:09)
Nic s vodou tam nešlo? Koukám na mapu a vypadá to docela proveditelně.. :)
EDIT: Ha, šlo! Ale i tak díky za trochu toho Rumunska
http://trainspo.com/photo/16275/
EDIT: Ha, šlo! Ale i tak díky za trochu toho Rumunska
http://trainspo.com/photo/16275/
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko