Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
CP 8893 + CP 8810 + CP 8892 + CP 8942 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Black Canyon, Ashcroft - Coho, British Columbia - Datum: 23.6.2016 - Autor: topič - Pozn.: Thompson River, uhelný vlak společnosti Canadian Pacific - Zobrazeno: 6712x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
23.01.2017 (21:13)
Uprostřed lokomotiva byla, na postrku je jedna.
Martin 99: Uprostřed žádná lokomotiva není. Dvě vepředu, dvě na postrku. Nad čím chceš bádat?
Jelikož vidím 2 loko vpředu a jednu vzadu, tak musí být ještě jedna uprostřed, což není neobvyklé. Jen si teď uvědomuji, že jsem nikdy nebádal, jak to mají osazeno strojvedoucími. Když mají třeba i 5 lokomotiv vpředu, tak ty ovládá jeden strojvedoucí z první mašiny, ale jak je to s těmi ostatními? Předpokládal bych, že ty uprostřed mají dalšího strojvedoucího a ty na konci vlaku taky....
23.01.2017 (18:17)
M 474 003: Američanům se vyčítá, že jsou blbí na zeměpis. Tohle je Kanada.
Ano, mohli by to ložit na 18t/náprava a mít tedy 2x tolik vágónků a potom z toho udělat 12 vlaků. Jenže to nebude levnější. A jim nezbývá nic jiného než se uživit sami, je nikdo nedotuje. Oni si dokonce musí vydělat i na ty koleje.
Jo, kdybyste chtěl vytvářet zaměstnanost ať to stojí, co to stojí, tak to složíte na 1000 nákladních aut a místo 4 chlapů jich zaměstnáte 1000.
Ano, mohli by to ložit na 18t/náprava a mít tedy 2x tolik vágónků a potom z toho udělat 12 vlaků. Jenže to nebude levnější. A jim nezbývá nic jiného než se uživit sami, je nikdo nedotuje. Oni si dokonce musí vydělat i na ty koleje.
Jo, kdybyste chtěl vytvářet zaměstnanost ať to stojí, co to stojí, tak to složíte na 1000 nákladních aut a místo 4 chlapů jich zaměstnáte 1000.
23.01.2017 (15:34)
Luxusní podívaná.
No, provozní nutnost, jak se to vezme. Nutné je to zboží odvézt s co nejnižšími náklady a tomu ten "megavlak" pomůže (méně personálu, méně míst pro křižování s protijedoucími vlaky - proti tomu zase délka kolejí, resp. jejich uspořádání, v konečných stanicích). Faktorů je hodně, ale jelikož americká nákladní železniční doprava, včetně infrastruktury, fungují - úspěšně - na komerční bázi, věřím, že vědí, že tyto vlaky mají smysl a nejedná se jen o rozmar my to máme delší.
M474: Voni nemají největší, protože by museli, ale proto, že my máme menší. Spojit dva dva vlaky spřáhlem a potrubím brzdy je zdaleka nejjednodušší způsob, jak zabránit tomu, aby do sebe narazily. Je to levnější a spolehlivější, než jakýkoli blok.
Je tohle provozní nutnost, nebo jenom Američani musí mít všechno největší? Jak se postupuje třeba v případě, že se takový vlak přetrhne?
ondřej: cca 2,7 km včetně mašin, váha vlaku cca 21 tis. tun + 4x loko (necelých 800 tun)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko