Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
F40PH-2 | |
Informace o fotografii: - Place: Cornwall, Ontario, Canada - Datum: 18.9.2007 - By: Rail-2005 - Comm.: F40PH-2 společnosti Via Rail s vlakem 65 (Montreal - Toronto) ve stanici Cornwall - Zobrazeno: 5051x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Je to hodně neostré.., nápadem ne příliš zajímavé. Plusem však je bezpochyby jak zachycený vlak, tak místo pořízení snímku.., nicméně pokud hodnotím čistě fotku jako takovou..2-3*, takže 3* :-)
21.09.2007 (22:54)
ofil, svoje uzasne vylevy chod vypustat na tuto stranku http://www.szm.jaso.sk/, tam ti budu dokonca sibnuti sudruhovia aj tlieskat, a mozno ta vyznamena sam najvaecsi sasek sudruh Fico.
Mašinka je sice Kanadská patřící tamním VIA railways, ale vyrobena byla firmou General Motors, tudíž v USA:)
Natolik mě tohle zaujalo, že jsem si schálně našel pár informací.
Tak např. Zpáteční letenka z Prahy do Toronta stojí bezmála 20 000 Kč,-
Pak nepočítám další věci, jako ubytování, další cesta, jídlo, atd.
A pak pro zajímavost, cesta nejznámějším vlakem "Canadian", Toronto - Vancouver pro studenty (s kartou ISIC) "pouho pouhých" 517$
Kdo pojede:-D??
Natolik mě tohle zaujalo, že jsem si schálně našel pár informací.
Tak např. Zpáteční letenka z Prahy do Toronta stojí bezmála 20 000 Kč,-
Pak nepočítám další věci, jako ubytování, další cesta, jídlo, atd.
A pak pro zajímavost, cesta nejznámějším vlakem "Canadian", Toronto - Vancouver pro studenty (s kartou ISIC) "pouho pouhých" 517$
Kdo pojede:-D??
Jéžiši ofile, ty seš dobrej:-D
Postavíme před tebe 2 krabičky od sirek, o jedné Ti řeknem, že je americká, kterou si vybereš:-D?
Nevím, co se Ti nezdá, sám se do Kanady asi nedostaneš... A pokud snad i ano, budu se těšit až se nám pochlubíš:)
Postavíme před tebe 2 krabičky od sirek, o jedné Ti řeknem, že je americká, kterou si vybereš:-D?
Nevím, co se Ti nezdá, sám se do Kanady asi nedostaneš... A pokud snad i ano, budu se těšit až se nám pochlubíš:)
Ježíši ostatní než evropské mašiny se mi nelíbí!!! (Ruské si mi celkem líbí, ale nemám rád americké lokomotivy!!!
21.09.2007 (7:28)
F40PHI&II., vyrobok Electro-Motive Division of General Motor Co. z roku 1976, prenos vykonu - elektricky, motor - EMD 645E3 s vykonom 2240 az 2390kW, hmotnost 105.2t, dlzka 15.85m, tazna sila 304kN, Vmax 166km/h. Tento typ lokomotivy vlastnia vsetky spolocnosti prevadzkujuce osobnu dopravu plus spolocnost CSX.
Na tejto trati to bolo 140 az 150 km/h, nieco som zachytil, ze sa to malo rekonstruovat na 180 km/h ale neviem ci je uz po rekonstrukcii. Koncom 60tych rokov tu pouzivali tzv TurboTrain vyrobok United Aircraft - Sikorsky ktory dodnes drzi Kanadsky rychlostny rekord 140.6 mph (226.28 km/h), bolo to 22.4.1976 prave na tejto trati Canadian National, TurboTrain je vlastne najrychlejsi vlak Severnej Ameriky. V USA ma rychlostny rekord TT hodnotu 170.8 mph (274.88 km/h), patril spolocnosti New Haven a rekord bol zaznamenany na trati Pennsylvania RR v New Jersey 20.12.1967.
Na tejto trati to bolo 140 az 150 km/h, nieco som zachytil, ze sa to malo rekonstruovat na 180 km/h ale neviem ci je uz po rekonstrukcii. Koncom 60tych rokov tu pouzivali tzv TurboTrain vyrobok United Aircraft - Sikorsky ktory dodnes drzi Kanadsky rychlostny rekord 140.6 mph (226.28 km/h), bolo to 22.4.1976 prave na tejto trati Canadian National, TurboTrain je vlastne najrychlejsi vlak Severnej Ameriky. V USA ma rychlostny rekord TT hodnotu 170.8 mph (274.88 km/h), patril spolocnosti New Haven a rekord bol zaznamenany na trati Pennsylvania RR v New Jersey 20.12.1967.
Nevim kolik to ma maximalku, ale je fakt, ze to jezdi na kanadske pomery velmi slusne. Cestou z Montrealu jsem nameril chvilemi mezi 130 az 140 km/h. Vzhledem k tomu, ze na dalnicich se tu jezdi pouze 100 misty 80 (a vsichni to dodrzuji), tak je to na teto ose vyrazne rychlejsi jak auto.
Exotika neexotika , neni to nijak hezka masina , a nelibi se mi ani uhel ( a nevim jesli je zrovna taka masina ucinna na takovy vlak )
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info
informacni okenko