..: Fotogalerie - detaily fotografie F40PH-2 :..
 

F40PH-2


F40PH-2Informace o fotografii:
 - Místo focení: Cornwall, Ontario, Canada
 - Datum: 18.9.2007
 - Autor: Rail-2005  Poslat email autorovi
 - Pozn.: F40PH-2 společnosti Via Rail
s vlakem 65 (Montreal -
Toronto) ve stanici Cornwall
 - Zobrazeno: 4463x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
29.09.2007 (9:03)  
Je to hodně neostré.., nápadem ne příliš zajímavé. Plusem však je bezpochyby jak zachycený vlak, tak místo pořízení snímku.., nicméně pokud hodnotím čistě fotku jako takovou..2-3*, takže 3* :-)
21.09.2007 (22:54)  
ofil, svoje uzasne vylevy chod vypustat na tuto stranku http://www.szm.jaso.sk/, tam ti budu dokonca sibnuti sudruhovia aj tlieskat, a mozno ta vyznamena sam najvaecsi sasek sudruh Fico.
21.09.2007 (19:03)  
Mašinka je sice Kanadská patřící tamním VIA railways, ale vyrobena byla firmou General Motors, tudíž v USA:)

Natolik mě tohle zaujalo, že jsem si schálně našel pár informací.
Tak např. Zpáteční letenka z Prahy do Toronta stojí bezmála 20 000 Kč,-
Pak nepočítám další věci, jako ubytování, další cesta, jídlo, atd.
A pak pro zajímavost, cesta nejznámějším vlakem "Canadian", Toronto - Vancouver pro studenty (s kartou ISIC) "pouho pouhých" 517$
Kdo pojede:-D??
21.09.2007 (18:48)  
však tato loko je snad z canady ne a ne z ameriky. :-D
21.09.2007 (17:45)  
Jéžiši ofile, ty seš dobrej:-D
Postavíme před tebe 2 krabičky od sirek, o jedné Ti řeknem, že je americká, kterou si vybereš:-D?
Nevím, co se Ti nezdá, sám se do Kanady asi nedostaneš... A pokud snad i ano, budu se těšit až se nám pochlubíš:)
21.09.2007 (14:48)  
Ježíši ostatní než evropské mašiny se mi nelíbí!!! (Ruské si mi celkem líbí, ale nemám rád americké lokomotivy!!!
21.09.2007 (7:28)  
F40PHI&II., vyrobok Electro-Motive Division of General Motor Co. z roku 1976, prenos vykonu - elektricky, motor - EMD 645E3 s vykonom 2240 az 2390kW, hmotnost 105.2t, dlzka 15.85m, tazna sila 304kN, Vmax 166km/h. Tento typ lokomotivy vlastnia vsetky spolocnosti prevadzkujuce osobnu dopravu plus spolocnost CSX.
Na tejto trati to bolo 140 az 150 km/h, nieco som zachytil, ze sa to malo rekonstruovat na 180 km/h ale neviem ci je uz po rekonstrukcii. Koncom 60tych rokov tu pouzivali tzv TurboTrain vyrobok United Aircraft - Sikorsky ktory dodnes drzi Kanadsky rychlostny rekord 140.6 mph (226.28 km/h), bolo to 22.4.1976 prave na tejto trati Canadian National, TurboTrain je vlastne najrychlejsi vlak Severnej Ameriky. V USA ma rychlostny rekord TT hodnotu 170.8 mph (274.88 km/h), patril spolocnosti New Haven a rekord bol zaznamenany na trati Pennsylvania RR v New Jersey 20.12.1967.
20.09.2007 (23:05)  
Nevim kolik to ma maximalku, ale je fakt, ze to jezdi na kanadske pomery velmi slusne. Cestou z Montrealu jsem nameril chvilemi mezi 130 az 140 km/h. Vzhledem k tomu, ze na dalnicich se tu jezdi pouze 100 misty 80 (a vsichni to dodrzuji), tak je to na teto ose vyrazne rychlejsi jak auto.
20.09.2007 (22:34)  
Exotika neexotika , neni to nijak hezka masina , a nelibi se mi ani uhel ( a nevim jesli je zrovna taka masina ucinna na takovy vlak )
registrovaný uživatel ICN 
Počet komentářů uživatele16 »fotek 0
20.09.2007 (22:23)  
Souhlasím, že exotické fotografie to mají u komentátorů lehčí...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko