Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
33-236 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Sikulje - Datum: 14.8.2007 - Autor: Datel - Pozn.: Vážení naloženého uhlí. - Zobrazeno: 6625x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Datel: Parní lokomotiva může jet výběhem, tzn. se zavřeným regulátorem a v tom případě nejede na páru i když je to parní lokomotiva. Není to tak náhodou? :-)
04.11.2007 (8:50)
Mě hlavně kompozice přijde docela nešťastná...průchod vypadá jako by mířil přímo do mašiny, či sloužil k dosypání uhlí do tendru.
Co se týče toho kouře a parních efektů...prohlížel jsem všech 45 fotek co mám z posunu po Sikulje, ale ani na jedné není jediného náznaku kouře. Parní efekty, krom otevřených odvodňováků přímo pod násypkou (aspoň trochu viditelné podcházení páry), taky nic. Sám jsem se tomu divil, jak to ti borci dokázali? Asi dobrá mašina a místní praxe?
Jediná fotka s touto mašinou a trochu viditelnými efekty je další den z trati do Lukavacu, ale ta už je vystavená na railgallery.
Jediná fotka s touto mašinou a trochu viditelnými efekty je další den z trati do Lukavacu, ale ta už je vystavená na railgallery.
Souprava uhláků se zřejmě studenou němkou vzatou dost z čela, takže z pojezdu moc nevidno. Technicky docela slušné i když mi to přijde přeci jenom více studené. Je to zcela bez života. Viděl jsem odtud dost fotek a tahle mi nepřijde příliš povedená.
Mě připadá že je studešná, ani trocha kouře nebo páry. Jinak ale dobrý.
Koukám,že Datel má z Bosny a Hercegoviny kořistních 52 dostatek v záloze.Snímek skoro exotický.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko