Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
ASP 09-4X | |
Informace o fotografii: - Úsek: Štěpánov - Olomouc hlavní nádraží - GPS: 49°39'54.647"N, 17°14'6.358"E » - Datum: 18.5.2018 - Autor: zirecek - Pozn.: Stopfexpress 09-4X Dynamic - Zobrazeno: 2137x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Gratuluji k téhle úžasné mašince. I k nádhernému fotu.
Doufám, že se s tím strojem i s Tvými "pracovními" a dalšími inspirativními foty budeme setkávat i nadále.
Doufám, že se s tím strojem i s Tvými "pracovními" a dalšími inspirativními foty budeme setkávat i nadále.
23.05.2018 (8:57)
Mirku super aktualita, díky za ni.
Odkaz na fotku nového pluhu zatím nefunguje, počítám, že fotka bude zveřejněna následně a pak už odkaz půjde.
Odkaz na fotku nového pluhu zatím nefunguje, počítám, že fotka bude zveřejněna následně a pak už odkaz půjde.
Celosvětově první kontinuálně pracující čtyřpražcová podbíječka, nejrychlejší na světě, má špičkový pracovní výkon přes 2 km za hodinu. Díky vysokému výkonu umožňuje podbít cca 16 km kolejí v běžné denní směně, při prodloužené denní směně se hodnota může blížit k 20 km. Stroj má integrovaný dynamický stabilizátor (DGS).
První souvislé nasazení takového stroje na síti SŽDC bylo v úseku Zábřeh na Moravě - Olomouc, kde došlo k propracování 52 km kolejí ve čtyřech dnech výluk.
K tomuto stroji musel výrobce Plasser & Theurer vyvinout nový typ stroje na úpravu štěrkového lože BDS-2000, který je schopen dosahovat obdobných výkonů: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/pracovni-mechanizmy/sukl/sukl110.html
Krátké video z práce podbíječky: https://youtu.be/lI_P0lLCq24
Video s různými režimy práce: https://youtu.be/Vvvllne1a6o
Obecné video: http://tvprerov.cz/2018/na-udrzbe-koleji-mezi-olomouci-a-zabrehem-pracoval-unikatni-podbijeci-stroj/
První souvislé nasazení takového stroje na síti SŽDC bylo v úseku Zábřeh na Moravě - Olomouc, kde došlo k propracování 52 km kolejí ve čtyřech dnech výluk.
K tomuto stroji musel výrobce Plasser & Theurer vyvinout nový typ stroje na úpravu štěrkového lože BDS-2000, který je schopen dosahovat obdobných výkonů: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/pracovni-mechanizmy/sukl/sukl110.html
Krátké video z práce podbíječky: https://youtu.be/lI_P0lLCq24
Video s různými režimy práce: https://youtu.be/Vvvllne1a6o
Obecné video: http://tvprerov.cz/2018/na-udrzbe-koleji-mezi-olomouci-a-zabrehem-pracoval-unikatni-podbijeci-stroj/
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko