Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
851.026-5 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 29.9.2013 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 8828x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
03.10.2013 (15:34)
laminát: před nedávnou dobou byly 4 vozy Bmx / Balm-d z Heršpic převedeny pod DHV, k tomu také rádobyprototypový Bmx 050001 , další byl vyčleněn pro NTM, jeden má Katastrofa Železniční Cesty, a jeden se čd rozhoupaly prodat spolku do Brna (ó pardón, soukromníci jsou nějak méněcení) , pro všechny ostatní je to 8 vozů Bmx do budoucna, motorové vozy by byly 850 018 a 044, 851 008 a 32, pak 850001 který asi taky nepočítáme, 851005,850006 a 022 kdoví jak, ale pořád jsou aktuálně tři provozní vozy v laku z výroby. Je to snad málo?
třeba tady: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/850253.jpg ale to je taky asi špatně, neboť tam je Bix a ne Bmx ...
třeba tady: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/850253.jpg ale to je taky asi špatně, neboť tam je Bix a ne Bmx ...
VencaM: jj, modrý Balm se staví, někde v diskuzi 850/851 na k-reportu je foto z přestavby.
Laminát: suplování mezer v čs.muzejnictví
Jaký má smysl rozlišovat "oficiální státní muzejnictví" a "soukromé muzejnictví"??
Laminát: suplování mezer v čs.muzejnictví
Jaký má smysl rozlišovat "oficiální státní muzejnictví" a "soukromé muzejnictví"??
->laminát
Drž se!!! Než to s tebou švihne: http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2911720
Já být na místě těch motoráků, tak jsem rád, že jsem rád. Osobně se těším, jestli tenhle AŽD kousek k něčemu bude a v problematice ECTS něco vyzkoumá. Někde jsem zaslech, že k němu dělají i modrý vlek. Víte o tom někdo něco?
V.
Drž se!!! Než to s tebou švihne: http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2911720
Já být na místě těch motoráků, tak jsem rád, že jsem rád. Osobně se těším, jestli tenhle AŽD kousek k něčemu bude a v problematice ECTS něco vyzkoumá. Někde jsem zaslech, že k němu dělají i modrý vlek. Víte o tom někdo něco?
V.
Nikomu nemůže být bráněno v tom, aby si pořídil svoje vlastní vozidlo (třeba to historické) a upravil si ho dle obrazu svého. Jenom žehrat nad tím, jestli je v současné době 850/851 hodně nebo málo mi připadá poněkud scestné a mělo se jednat již před léty.
Václav Vrtěna: Pardón, tak 850.001 má do původního M283.101 daleko..., je jen podobný tomu původnímu... Navíc tedy, pokud zůstane navždy v tomto nátěru, je poněkud nepoužitelný do klasické červenokrémové soupravy.
02.10.2013 (21:39)
laminát:
A co 001? Ta se nepočítá?
Pokud mě pamět neplete, tak je v továrním nátěru...
A co 001? Ta se nepočítá?
Pokud mě pamět neplete, tak je v továrním nátěru...
Jo, takže pět krokodýlů nestačí, musí bejt ještě jeden státní, jinak se to nepočítá, jo? :) Zajímavá logika!
Nicméně pokud potřebujete státního krokodýla, jděte skuhrat na lampárnu do Lužné a ne sem - díky této přestavbě se ten krokodýl zachránil před autogenem, což jste asi ještě nepochopil...
Nicméně pokud potřebujete státního krokodýla, jděte skuhrat na lampárnu do Lužné a ne sem - díky této přestavbě se ten krokodýl zachránil před autogenem, což jste asi ještě nepochopil...
Keprt: Budu vděčný za jeden, dva motoráky v původním laku, ze kterých by se spolu s vozy Balm-d dala stvořit pěkná motorová souprava... Na to, že z provozu odcházely v době poměrně nedávné, mi přijde neschopnost vyčlenit a zachránit vozidla přímo v provozním stavu jako velmi tristní... Na to, že máme v Lužné 3 "kremáky", 3 "čtyřkoláky" a snad 4 "štokry", (pravda, některé jen torza...) mi tam nějak motoráky chybí... Tak snad je nějaká naděje v Olomouci...
Soukromé motoráky jsou samozřejmě skvělý počin, ale je to jen suplování mezer v čs.muzejnictví...
Keprt: Provozní vozidlo již vyhubené lokomotivní řady má vždy vysokou historickou hodnotu... (navíc mívala původní čelo s přechodem), v této podobě je ovšem zcela po ní, škoda...
Soukromé motoráky jsou samozřejmě skvělý počin, ale je to jen suplování mezer v čs.muzejnictví...
Keprt: Provozní vozidlo již vyhubené lokomotivní řady má vždy vysokou historickou hodnotu... (navíc mívala původní čelo s přechodem), v této podobě je ovšem zcela po ní, škoda...
laminát: tahle přestavba na měřicí vůz tomu motoráku zachránila život a dala nový smysl existence. Situace rozhodně nestojí, že 851.026 byl jediný kandidát na "oficiální historické vozidlo v původním laku". Co já vím, je tu minimálně pět historických krokodýlů. Kolik myslíte, že jich česko-slovenský nostalgický svět "uživí"?
Rozlišení na oficiální a neoficiální historická vozidla je nesmysl. Bylo tu několik "oficiálních historických vozidel" ČD nebo NTM a jak dopadla..
Rozlišení na oficiální a neoficiální historická vozidla je nesmysl. Bylo tu několik "oficiálních historických vozidel" ČD nebo NTM a jak dopadla..
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko