..: Fotogalerie - detaily fotografie EDK 300/5 :..
 

EDK 300/5


EDK 300/5Informace o fotografii:
 - Úsek: Poříčany - Tatce
 - Datum: 13.3.2007
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Trhání původní výhybky
č.2 jeřábem EDK 300/5 DKV
České Budějovice
 - Zobrazeno: 9155x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 8
 - Vaše hodnocení: 5*

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
29.09.2009 (17:33)  
Dnež už historický snímek. Pěkné.
registrovaný uživatel cool 
Počet komentářů uživatele63 »fotek 0
19.03.2007 (11:10)  
Dřevěné pražce jsou v poříčanech, protože byla zpožděná dodávka pražců betonových. Nicméně ve výhybce č. 48 (pražské zhlaví, ze 4. koleje na 2. jsou betonové pražce.
18.03.2007 (23:13)  
Louis Armstrong - vida .. vyčerpávající informace :-) Já měl zato že se Poříčany - Pečky dělalo 1992 - 1993, asi si to špatně pamatuju. Ovšem že prý tenkrát neměli betonové pražce to bude asi pravda.
Chceš říct, že při přejíždění na nultou kolej se bude zpomalovat i teď ? Bylo to na 80 - mám GPS a snad ještě nikdy jsme tam nejeli 100 ..
18.03.2007 (23:22)  


Betonove vyhybkove prazce skutecne tenkrat jeste nebyly, teprve se v CR zacinaly vyvijet, proto vsechno na dreve. Do druhe stanicni koleje se bude zpomalovat na 120 kmh, ale stejne skrz stanici kvuli oblouku je 120.
18.03.2007 (22:12)  
Louis) Dobrý, tomu se říká "má práce je mým koníčkem". Jsem rád, že jsi to odfotil a že tak dobře.
18.03.2007 (22:14)  


Diky ;-)
18.03.2007 (21:10)  
Luxusní fotečka.... 10*
18.03.2007 (20:38)  
Dobré foto .. Jen si nemůžu pomoci, že ta výhybka a to podloží vypadá stejně jako když by to tam bylo ještě od císaře pána :-) A přitom je to od r. 1993. Specialita Poříčan - výhybky na dřevě ... Ještě že je to napadlo, zpomalovaní na 80 byl pěkný vopruz. Ještě by to chtělo v Brodě ...
18.03.2007 (21:44)  


Nekolik upresneni, spodek je uplne stopro vpohode, sterk je jinak barevnej nez novej, ale to rozhodne neni vada. Tahle vyhybka byla do odbocky na 60kmh, ale nebyla temer pojizdena (spojka 1. a 2.tratove koleje), ty asi myslis vyhybku c.3 pro rozvetveni dvou koleji do tri (2.tratova - 0.stanicni a 2.stanicni) a ta byla na 100 kmh do odbocky. To ale pouze pokud na ni nebyla pomala kvuli nejake zavade na GPK nebo vlastni vyhybce. A tyto vyhybky byly zde vlozeny tusim 1995 ;-)
18.03.2007 (20:07)  
JP - Nač ten hněv.Foto je super..:)
Koukám sundaná eletrifikace teda jenom packy
18.03.2007 (21:39)  


ta prvni brana TV je nova... se zmenou usporadani vyhybek se musi zmenit i TV, proto neni osazena zatim
18.03.2007 (19:53)  
Autor měl dobrý nápad - a ruku na srdce, newska tu byla, mohl tam vyrazit každý ...
18.03.2007 (21:38)  


a ja bych ho pekne vykazal mimo staveniste :-))
18.03.2007 (19:33)  
kdopak jiný ještě fotí pracovní stroje? :D
18.03.2007 (19:30)  
Skvělý reportážní snímek!!
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko